xXDjuukiejXx schreef:Heeft iemand Bart al ingelicht?
Voor wat ja?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mickey schreef:Even een berichtje als mod tussen door:
Natuurlijk waarderen wij ontzettend dat zoveel Bokkers zich in willen zetten voor Azie.
Voor het zoeken van publiciteit kunnen we het beste het overzichtelijk houden. Natuurlijk is het ook belangrijk dat Bart als eigenaar van Bokt hier ook wat in te zeggen heeft.
Het slimste lijkt me dan ook dat niemand even actie onderneemt totdat Bart hier iets over gezegd heeft
Mickey schreef:Even een berichtje als mod tussen door:
Natuurlijk waarderen wij ontzettend dat zoveel Bokkers zich in willen zetten voor Azie.
Voor het zoeken van publiciteit kunnen we het beste het overzichtelijk houden. Natuurlijk is het ook belangrijk dat Bart als eigenaar van Bokt hier ook wat in te zeggen heeft.
Het slimste lijkt me dan ook dat niemand even actie onderneemt totdat Bart hier iets over gezegd heeft
iwayalover"]
Ik heb ze ook beide gesponserd. Uiteindelijk ben je het bedrag dat je sponserd toch maar 1 keer kwijt.
[/quote]
Voordat het zometeen helemaal verkeerd gaat:
Dit lijkt mij niet helemaal de bedoeling...
[quote="Menno schreef:Vooralsnog gaat het om 1 'winnaar', maar zoals gezegd in het topic kun je het geld maar 1 keer uitgeven.
Kortgezegd:
Bij de lotto kun je ook niet op alle getallen inzetten en alleen betalen voor het winnende getal
Menno"][/quote]
[quote="iwayalover"]Ik heb ze ook beide gesponserd. Uiteindelijk ben je het bedrag dat je sponserd toch maar 1 keer kwijt.
[/quote]
Voordat het zometeen helemaal verkeerd gaat:
Dit lijkt mij niet helemaal de bedoeling...
[quote="Menno schreef:Vooralsnog gaat het om 1 'winnaar', maar zoals gezegd in het topic kun je het geld maar 1 keer uitgeven.
Kortgezegd:
Bij de lotto kun je ook niet op alle getallen inzetten en alleen betalen voor het winnende getal
xXDjuukiejXx schreef:Ze mag ze toch wel allebij sponsoren ? Menno ??