Kan iemand een korte samenvatting geven?
En als er iets is wat ik kan doen, hoor ik het wel.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tessebes"]
[quote="chip schreef:Is het toch niet een idee om de huisarts te benaderen en zien wat hij kan doen, bv idd zelf kontakt opnemen ?
Blackje schreef:ik val midden in dit topic, heb na het allereerste berichtje weinig meegekregen.
Kan iemand een korte samenvatting geven?
En als er iets is wat ik kan doen, hoor ik het wel.
Mercury schreef:Zolang de man zich dus aan de denkbeelden van de stichting houdt hoeven we voor Lotte's veiligheid niet te vrezen.
Pervinco schreef:Ze zal best negatieve energie uitstralen, maar wat schiet je er dan mee op om paarden te verkopen ed? Hoe ik het stukje van Mercury lees, en ik zou graag gecorrigeerd worden als ik het verkeerd opvat, is:
Omnicom staat voor absolute vrijheid e.d., hoe Lotte's vader met haar omgaat is niet te wijten aan Omnicom. Wel kan het zijn dat ze negatieve energie uitstraalt, daar zal dan iets aan gedaan moeten worden lijkt me... Geldt het dan nog steeds, dat Lotte's vader niet in opdracht Jamy verkocht heeft? Of n.a.v. Maria met Lotte op stap is nu? Die negatieve energie moet weg lijkt me.
Karin schreef:Mercury, heb je ook gevraagd of ze deze man kennen of heb je het alleen over de denkbeelden van de organisatie gehad?
Overigens zullen sektes natuurlijk alle vormen van dwang ontkennen in het belang van hun eigen bestaan. Maar goed, dat terzijde.
Fasel schreef:Zonder direct paniek te willen zaaien. Maar houden jullie alsjeblieft ook rekening met het feit dat diverse sektes ook aan offerbrengen doen. Wil ik helemaal niet mee zeggend at dit het geval is maar dit hele verhaal beangstigd me behoorlijk.
Fasel schreef:Zonder direct paniek te willen zaaien. Maar houden jullie alsjeblieft ook rekening met het feit dat diverse sektes ook aan offerbrengen doen. Wil ik helemaal niet mee zeggend at dit het geval is maar dit hele verhaal beangstigd me behoorlijk.