CastaMickey schreef:Airpods. Dan gaat de goede oude marktplaats quote ''als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het vaak ook zo.'' Ik ben gewoon zo blond dat ik dacht dat als er een apple sticker opstond dat het wel goed zou zijnBen niet thuis in elektronica, het is dat ze niet deden wat de apple handleiding zei dat ze zouden doen. Daardoor ben ik eens gaan uitzoeken en toen bleek dat er nog wel meer niet klopte. Gelukkig nog niets bevestigd, ben benieuwd of ze me gelijk geven of niet.
Wij hebben dit ook gehad via marktplaats.
Er zijn filmpjes op YouTube hoe je de verschillen kunt herkennen.
Daar hebben wij veel aan gehad en in onze verklaring steeds naar verwezen, wij kregen ons geld terug (gekocht met kopersbescherming gelukkig).
Succes!
 Ben niet thuis in elektronica, het is dat ze niet deden wat de apple handleiding zei dat ze zouden doen. Daardoor ben ik eens gaan uitzoeken en toen bleek dat er nog wel meer niet klopte. Gelukkig nog niets bevestigd, ben benieuwd of ze me gelijk geven of niet.

Heel stom; een modeltrein setje stond te koop als 'nieuw in doos'.. maar de rails zaten vol verf en beschadigingen en de trein maakte slecht contact en reed niet fijn. Dus ik denk ook dat de verkoper zoiets heeft van, dat kan ik toch niet meer verkopen.. 
 Naja, dan wacht ik gewoon af. Als het teruggestuurd wordt naar mij dan vind ik dat ook niet erg 

snap dat het niet leuk is als het opeens zo anders is (en naar hun idee dus geen verbetering) maar ja dan moet je met Vinted stoppen denk ik dan. Moet wel zeggen dat ik de laatste tijd best veel van en naar Duitsland verkocht heb en allemaal zonder enige problemen.