Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fly_high schreef:Een van mijn skinken is toch echt ziek
[ Afbeelding ]
Nu hard duimen dar medicatie aanslaat... ze heeft vanmiddag nog super goed gegeten dus er is zeker wel hoop
black_kelpie schreef:Fly_high schreef:Een van mijn skinken is toch echt ziek
[ Afbeelding ]
Nu hard duimen dar medicatie aanslaat... ze heeft vanmiddag nog super goed gegeten dus er is zeker wel hoop
Ah neeWat heeft ze?
Fly_high schreef:Een van mijn skinken is toch echt ziek
[ Afbeelding ]
Nyaleti schreef:Ze hebben maaaaanden vertraging. Ik zou in Oktober 2024 m'n WIA keuring hebben maar dat is dus pas in Januari geweest en pas net afgerond.
In de tussentijd op een "wia voorschot" gezeten.
Wordt die wia afgekeurd, worden die maanden voorschot omgezet in WW maanden. Mijn wia is afgekeurd dus moest ww aanvragen.
Ik heb blijkbaar geen recht op ww (iets met werkende weken maar ik ben maanden in het buitenland geweest dus niet gewerkt in NL en kom dus niet aan m'n weken).
Is toendertijd allemaal nagevraagd want ik heb de voorwaarden gewoon opgezocht natuurlijk. Was allemaal goed. Maar krijg het niet zwart wit terug gevonden nu.
Nu WW afgewezen en mag ik dus m'n wia voorschot uitkering vanaf Januari gaan terug betalen als het tegen zit. Paar duizend euro. Heb ik niet. En kom niet aan het werk. Laat staan voor een loon dat ik zo'n bedrag kan terug betalen.
Ze bellen straks nog terug maar dit is echt niet grappig. Hoop zo dat dit opgelost wordt.