Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Froukje schreef:Even snel rondje google leert dat een uurtje googlemaps ongeveer 20 mb per uur kost, als je gewoon de basis navigatie gebruikt.
Hier ook gewoon googlemaps, maar ik heb dan ook een onbeperkte databundel dus daar hoef ik het niet voor te laten.
Als alternatief kun je ook nog MAPS.me gebruiken, als je eenmaal de kaarten gedownload hebt kun je die ook offline gebruiken. Heb je alleen niet de live afsluitingen en omleidingen die Google Maps dan wel heeft.
Konstantine schreef:Die navigatie apps verbruiken inderdaad haast niets aan data, je batterijduur als de GPS zo lang aan staat is een ander verhaal
Ik kan ook bijna een ei bakken op mijn telefoon als ik lang genavigeerd heb.
Telpeva schreef:Hier zitten veel dames...
Hoe hebben jullie je maandverband en dergelijke netjes opgeruimd, of staat dat gewoon ergens bij het toilet uitgestald? ik heb maar een kleine toiletruimte en ik vind het zo lelijk om dat spul in het zicht te hebben staan, daarom heb ik het in de badkamer (= andere kamer in huis) staan maar dat is ook weer zo onpraktisch.
Telpeva schreef:Hier zitten veel dames...
Hoe hebben jullie je maandverband en dergelijke netjes opgeruimd, of staat dat gewoon ergens bij het toilet uitgestald? ik heb maar een kleine toiletruimte en ik vind het zo lelijk om dat spul in het zicht te hebben staan, daarom heb ik het in de badkamer (= andere kamer in huis) staan maar dat is ook weer zo onpraktisch.