Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Snoraly

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-24 23:02

Shenavallie ook altijd zo'n hekel aan dat soort type mensen. Hou gewoon je gemak :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-24 12:07

Vrienden die het alleen ergens mee eens zijn of vasthouden aan hun waardes, als het in hun voordeel werkt. :=

En een andere vriendin, (waar ik al 10 jaar echt goede vrienden mee ben) waar het steeds stroever mee loopt omdat wij gewoon heel anders in het leven staan. Ze was laatst zo respectloos tegen mij omdat ze er anders over denkt. Zou deze vriendschap niet kwijt willen maar sommige dingen vertel ik niet eens meer omdat zij het toch niet begrijpt :=

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-24 13:27

Autisme is soms echt heel stom :+
Ik kon niet bedenken wat ik voor lunch wou hebben, dus mijn ouders gaven een aantal opties, op één of andere manier raakte ik daardoor zo overwhelmed dat ik nu helemaal niet meer kan eten.
Heb wel honger, maar kan nu fysiek gewoon niks weg krijgen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-24 13:34

Officieel op plek 2 voor een huis. Waarom moet er nu nog iemand voor mij staan... nou ja ik verheug mij er nog maar niet op dan valt het altijd mee. Maar ik hoop het zo

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-24 13:42

Dat het koud is buiten en geslapen tot 12.00 uur. :=
Afbeelding
:brr: :brr:

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-24 13:44

Herkenbaar, Polarize.
Met 1e kerstdag zijn we uit eten geweest, en het voorgerecht kreeg ik niet eens weg.
Heb het wel geprobeerd maar de structuur en gevoel in de mond...Zooo vies.. Heb 't gelukkig wel mogen laten liggen.
Maar kreeg het echt niet weg.

De hele ochtend al koud gehad, zelfs in een dikke jas aan niet warm gekregen tijdens het boodschappen.
En rond 10u weer in bed gestapt want ik was moe, maar toen ook niet warm gekregen, dus ik zit nu na 2,5 uur koud naast mijn bed.

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-24 14:08

De Hema fotoservice.
Mijn offline fotosoftware moest geupdate worden, en dat lukte niet.
Ik heb hem verwijderd en wilde de nieuwe versie van hema.nl downloaden.
Die is er niet meer. |o
Er is alleen een browser versie die fast designer heet, en die is zo snel omdat er gewoon stukken minder mogelijkheden in zitten. -:(-
Ik probeer op de site na te gaan hoe ik dan wel weer bijvoorbeeld teksten op de rug van mijn fotoboek kan zetten, en de faq verwijst mij naar de offline fotosoftware die dus nergens te vinden is. En die het waarschijnlijk ook niet doet, als ik hem zou vinden, want de Hema zal de hele backend wel verwijderd hebben.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-24 14:16

Eerst geen druk op de kraan, vervolgens de trekauto weg, dan trekt mijn paard haar deken stuk met het laden, en zojuist trek ik de zak van de broodjes stuk in de vriezer +:)+

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-24 15:20

Ik ben zooo klaar met mijn schuurdeur. Ding blijft klemmen, elk jaar opnieuw ellende. Ik schuur en vijl me kapot, schilderen elke keer opnieuw. Ben er klaar mee. Daar gaat dus een andere in eventueel met ander kozijn, interesseert me niet. Maar ik wil een deur die niet klemt.

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-24 15:47

denisesilver schreef:
Eerst geen druk op de kraan, vervolgens de trekauto weg, dan trekt mijn paard haar deken stuk met het laden, en zojuist trek ik de zak van de broodjes stuk in de vriezer +:)+

Advies: blijf binnen stil op een stoel zitten en doe niets meer vandaag...dit gaat niet meer goed komen.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-24 16:22

Dammie schreef:
denisesilver schreef:

Advies: blijf binnen stil op een stoel zitten en doe niets meer vandaag...dit gaat niet meer goed komen.

Haha, zit al bij vrienden en straks nog boodschappen doen, maar dit was op een gegeven moment wel mijn gedachte vandaag :')

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-24 16:32

Zou een pakketje komen vandaag, nu is de leverdatum onbekend.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-24 16:34

Snoraly schreef:

Ik deel deze ergernis. Gister wat besteld wat vandaag geleverd zou worden. Heb het vanavond nodig. Dus ik check mijn DHL, s het vandaag nog niet eens aangemeld. Ik dus naar die winkel, of ik het kan annuleren: kan niet want heb het via de site besteld en niet via die winkel. De winkel had het juiste item ook niet hangen.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-24 16:41

SdaphneS schreef:
Mensen die met deze mist met lichten uit rijden. Dood wens ofzo?

Ik las dat dat bij elektrische auto's veel is. Omdat daar alles automatisch gaat en ze niet aan gaan bij alleen mist. En mensen weten niet meer hoe ze ze zelf aan moeten zetten omdat alles automatisch gaat. Mensen gaan zo ook steeds slechter autorijden, dat merk je heel goed.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-24 16:44

denisesilver schreef:

_O- Topdag.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-24 16:45

Snoraly schreef:

Ik kreeg vanmorgen “uw pakketje is vertraagd” zou nu maandag komen. Stond ie zostraks toch voor de deur :=
Normaal is het andersom :')

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-24 17:02

Bloodymary schreef:
SdaphneS schreef:
Mensen die met deze mist met lichten uit rijden. Dood wens ofzo?

Ik las dat dat bij elektrische auto's veel is. Omdat daar alles automatisch gaat en ze niet aan gaan bij alleen mist. En mensen weten niet meer hoe ze ze zelf aan moeten zetten omdat alles automatisch gaat. Mensen gaan zo ook steeds slechter autorijden, dat merk je heel goed.

Ben nog geen goede bestuurder van een Tesla tegengekomen

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-24 18:04

Vuurwerk, ze mogen weer naar Duitsland en gelijk moet alles de lucht in. Hond weer helemaal over de zeik. Tv al hard aan met muziek, ruimte goed verlicht en alle gordijnen dicht zodat ze niet alle flitsen ziet.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-24 18:11

Zebrastreep schreef:
Vuurwerk, ze mogen weer naar Duitsland en gelijk moet alles de lucht in. Hond weer helemaal over de zeik. Tv al hard aan met muziek, ruimte goed verlicht en alle gordijnen dicht zodat ze niet alle flitsen ziet.

Dit herken ik.

Afgelopen jaren was het in november al flink mis. Maar nu is het sinds vandaag. Helemaal los iedereen. Hond over de zeik en de kat komt niet meer onder het bed vandaan.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-24 18:12

Hier begonnen ze ook vanmorgen al. Half 9. Krijg wat _-:(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-24 18:15

Eh eigenlijk nog helemaal niks op ook geen snoep. := Alleen wat gedronken.

Zo boerenkool stamppot opwarmen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-24 18:20

Ik woon tot en met 2 januari in een mega boerderij.
Mijn ergernis is vooral dat het zo groot is dat ik erin verdwaal :')

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-24 18:34

Er ging hier net een halve vuurwerkshow de lucht in aan de knallen te horen.
Er wordt slecht weer verwacht met oud&nieuw, dus de oplossing is blijkbaar om nu maar alles af te steken ipv gewoon minder te kopen

De hond van een paar vrienden die ik al een tijd niet heb gezien is vandaag onverwachts ingeslapen..ik zou afgelopen week naar hun toe maar moest afzeggen. Die hond was echt mijn grote vriend, hij reageerde slecht op vreemden maar van dag één was hij helemaal gek op mij.

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-24 18:38

Ik ben nu al blij met vooruitzicht dat het met oud en nieuw waarschijnlijk regent en hard gaat waaien. Vuurwerk is echt zo irritant. Hopelijk door het weer wat minder gedoe.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-24 18:42

Het begint nu al met de hond, ze wou zonet niks doen bij het uitlaten. Ze heeft aan één stuk doorgelopen zonder te stoppen.
Al beter dan vorig jaar, toen wou ze niet eens naar buiten en besloot ze dat mijn broer zijn bed een goeie plek was om haar behoefte te doen (die vond ik stiekem zelf wel grappig). Maar het is wel enorm naar om te zien.

De katten lijken er wel steeds minder om te geven gelukkig, het siervuurwerk vinden ze geweldig om te zien