KimD schreef:Jess_Ashlinn schreef:Zou mijn SS via lootjes trekken nog een hint willen geven? Ik kom er niet uit
Deel de hint anders eens in het topic, dan kunnen we je misschien op weg helpen.

En Gin Tonic
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
StonedRomy schreef:Jess_Ashlinn schreef:StonedRomy mag ik jou en je hondjes bedanken?
Ja!
Ik dacht oprecht een makkelijke hint te hebben. Sorry.
Gintora is een van mijn honden, bijnaam gintonic.
Gin is zilver tora is tijger
Laatste is tijger op zijn Japans ( vandaar andere kleur ), gin is ook een sterke drank
ivy_power89 schreef:Banjer, ben jij mijn SS?
VillaNeusjes schreef:Bol.com heeft inderdaad een overvloed aan dropshippers van Ali. Daar krijgen ze ook niet echt grip op want het mag gewoon.
Ik check op bol.com ook altijd het verkopende bedrijf en hun eigen website. (Amazon ook overigens) Vaak zijn via eigen site dingen goedkoper tenzij er een kortingsactie is vanuit bol.com zelf. Laatst een electrische deken belachelijk goedkoop kunnen vinden via bol.com. Op eigen site was hij 40 euro duurder
Damelza schreef:Wellicht een idee voor volgend jaar, een Secret Santa meeting vlak na het lootjestrekken. Dan kunnen we even naar de hond in het echt staren![]()
Ik doe volgend jaar ook weer graag mee, maar ik ben helaas niet in de gelegenheid om de volledige organisatie over te nemen. Maar als er achter de schermen hulp nodig is dan kan ik zeker helpen
Damelza schreef:Wellicht een idee voor volgend jaar, een Secret Santa meeting vlak na het lootjestrekken. Dan kunnen we even naar de hond in het echt staren![]()
Ik doe volgend jaar ook weer graag mee, maar ik ben helaas niet in de gelegenheid om de volledige organisatie over te nemen. Maar als er achter de schermen hulp nodig is dan kan ik zeker helpen