Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Urbanus schreef:[ [url=m/8hRIFx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Helemaal leuk jackie! Heel blij mee.
foxy80 schreef:_San87_ schreef:Net zo goed als nieuwe Ugg loafers gekocht voor 15 euro.
Waar is de 'vind ik leuk' knop?
Elanor schreef:Zelf net aan iemand een koopje verkocht… Barbour waxjas. Véél te groot voor mij, redelijk oud maar ‘onverwoestbaar’ en die lag maar in de kast te verstoffen. Denk dat de koper daar echt nog jaren lol van zal hebben.
En ik ga ook afscheid nemen van deze… Blijft een plaatje vind ik en heb ‘m met plezier gedragen, maar niet meer de stijl die ik tegenwoordig draag. Weet ook niet zo goed wat je hier nou nog voor moet vragen, het moet maar net bij iemand passen… https://www.vinted.nl/dames/kleding/bui ... s-wijnrood
Garderobe voor dochter is voorlopig compleet. Vond deze voor €20 met wol en kasjmier. Is dit het model die jouw dochter ergens in het begin van dit topic aanheeft Lautje? Ziet er echt heerlijk uit, ben benieuwd!Vooral voor jassen vind ik Vinted echt een uitkomst, rest van de kleding slaag ik altijd wonderwel prima voor in de kringlopen hier in de buurt.
[ [url=m/VsAQaY.png]Afbeelding[/url] ]
_lautje_ schreef:Kwal lijkt mij nette prijs! Zeker voor 2.
Die kabeltruien en vesten kunnen soms wat kleiner vallen.
Ziet er uit als een heel comfortabel zacht vest San! En kan je onder aantrekken of niet?
Net deze ultieme sweaterdress opgehaald. Echt zo mooi. En perfecte staat.
[ [url=m/igGRjw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZNz5ya.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1FmYdd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Urbanus schreef:[ [url=m/8hRIFx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Helemaal leuk jackie! Heel blij mee.
8nnemiek schreef:Hebben jullie ook zo veel problemen met Mondial Relay?
Ik had twee dingen via MR besteld, nu krijg ik een week later het bericht dat het afhaalpunt niet beschikbaar is. Oké, kan gebeuren.. alleen de volgende 3 punten in de buurt zijn ook niet beschikbaar![]()
Naja, dan maar het punt 20km verderop aangeklikt.. zegt ie 'er is een fout opgetreden, probeer het later nog eens'.. Inmiddels al drie keer geprobeerd, zowel via telefoon als computer.. lukt niet
Ik had twee dingen via MR besteld, nu krijg ik een week later het bericht dat het afhaalpunt niet beschikbaar is. Oké, kan gebeuren.. alleen de volgende 3 punten in de buurt zijn ook niet beschikbaar![]()
Naja, dan maar het punt 20km verderop aangeklikt.. zegt ie 'er is een fout opgetreden, probeer het later nog eens'.. Inmiddels al drie keer geprobeerd, zowel via telefoon als computer.. lukt niet
Appeltje00 schreef:_San87_ schreef:Zijn die berentruien er ook in volwassen maten, eigenlijk?
Ja, alleen hele andere prijzen dan voor kinderen. Moet je wel rond de €100 betalen tweedehands. Maar ze zijn echt tof. Ze liggen ook weleens in de outlet.
_San87_ schreef:_lautje_ schreef:€100 is als je geluk hebt. Reken tussen de 2/300,- op Vinted.
Maar goed…
[ [url=m/WGiflF.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GGjBQw.png]Afbeelding[/url] ]
Bwehehe.
Zo leuk vind ik ze nu ook weer niet.