Saphira uit Eragon

Maia uit de Seven Sisters
Een van de Hobbits uit Lord of the Rings
Ik bedoel, het is koffie drinken, dus het moet ook nog een beetje gezellig zijn.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LWDaisy schreef:Oeh, misschien kunnen we weer even verder op deze vraag: Als jullie eender welk fictief karakter uit een boek zouden mogen uitnodigen voor een kop koffie en gezellige babbel, wie zou dat dan zijn?
Ikzelf zou denk ik kiezen voor.. hmm.. moeilijk hahaha. Katniss Everdeen misschien, uit The Hunger Games.
Apple schreef:Leuke vraag![]()
Saphira uit Eragon![]()
Maia uit de Seven Sisters
Een van de Hobbits uit Lord of the Rings
Ik bedoel, het is koffie drinken, dus het moet ook nog een beetje gezellig zijn.
M_D_H schreef:LWDaisy schreef:Oeh, misschien kunnen we weer even verder op deze vraag: Als jullie eender welk fictief karakter uit een boek zouden mogen uitnodigen voor een kop koffie en gezellige babbel, wie zou dat dan zijn?
Ikzelf zou denk ik kiezen voor.. hmm.. moeilijk hahaha. Katniss Everdeen misschien, uit The Hunger Games.
RHYSSSSSSS
Or maybe Cassian
Maar ik denk gewoon Ryshand van ACORAT
M_D_H schreef:LWDaisy schreef:Oeh, misschien kunnen we weer even verder op deze vraag: Als jullie eender welk fictief karakter uit een boek zouden mogen uitnodigen voor een kop koffie en gezellige babbel, wie zou dat dan zijn?
RHYSSSSSSS
Or maybe Cassian
Marjo schreef:M_D_H schreef:
RHYSSSSSSS
Or maybe Cassian
Same. Maar dan wel meer dan alleen koffie drinken graag....
Lolacabana schreef:Ik claim Cassian
Cynn schreef:Dan wil ik best wel een beschuitje (en meer...) eten bij Xaden van Fourth Wing ..