Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LaPluche schreef:Mijn buurjongen, op het moment dat hij mij in de tuin bezig hoort rent hij naar buiten en gaat heel hoog springen op zijn trampoline, die tegen de schutting staat, en hij loert dan continu op deze manier bij mij in de tuin. Het gekraak van de trampoline is ook niet om aan te horen.
ElfBeau_067 schreef:LaPluche schreef:Mijn buurjongen, op het moment dat hij mij in de tuin bezig hoort rent hij naar buiten en gaat heel hoog springen op zijn trampoline, die tegen de schutting staat, en hij loert dan continu op deze manier bij mij in de tuin. Het gekraak van de trampoline is ook niet om aan te horen.
Irritant zeg, ik zou zeggen “kom je nou nog eens werken in mijn tuin of niet?!”, of is dat een beetje teveel van t goede?
Gefeliciteerd Fleurtjuh!!
Telpeva schreef:De reclame van de AH vind ik zo raar, hoe oud moet dat kind zogenaamd zijn. Die is toch zogenaamd vorig jaar of 2 jaar geleden geboren ofzo, hoe kan dat kind tot 20 tellen, optellen en aftrekken en in onderhandeling zijn over zoiets.
En ik kan niet in slaap komen, blijkbaar is dit ook echt het moment om te gaan liggen nadenken over zoiets onbenulligs