Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tamara schreef:Zijn jullie zoekopdrachten ook zo overhoop? Ik heb een heleboel opdrachten voor bepaalde kinderkledingmerken met minimale filters, ging altijd heel goed. Maar nu staan er ineens een heleboel advertenties bij die niks met die merken te maken hebben en waar zelfs de hele zoekterm niet in voorkomt
welshfan97 schreef:Ik heb een vraag. Ik heb gisteren iets op marktplaats gekocht. Kon opgehaald worden, maar ik heb gekozen om te versturen ivm de afstand. Tikkie was via de marktplaats app gestuurd. Echter kan ik nu het hele gesprek niet meer terugvinden. Bij het overschrift staat dat het geld naar "online payment foundations" is gegaan. Ben ik nu opgelicht of is er nog een kans dat dit goed komt?
Eleeke schreef:welshfan97 schreef:Ik heb een vraag. Ik heb gisteren iets op marktplaats gekocht. Kon opgehaald worden, maar ik heb gekozen om te versturen ivm de afstand. Tikkie was via de marktplaats app gestuurd. Echter kan ik nu het hele gesprek niet meer terugvinden. Bij het overschrift staat dat het geld naar "online payment foundations" is gegaan. Ben ik nu opgelicht of is er nog een kans dat dit goed komt?
Was het een tikkie of een marktplaats betaal verzoek?
Online payments foundation is normaliter legit, en wordt gebruikt door marktplaats
upendo schreef:Daphara schreef:Ik zit er niet mee, de meeste kopers kiezen er niet voor, omdat het meer kost. Als je een eerlijke verkoper bent, dan heb je niets te vrezen.
Ik fotografeer altijd wat ik inpak (foto van de doos open met inhoud op een weegschaal) en maak de laatste foto van het pakket als het bij het verzendpunt is ingeleverd.
Zo weet de koper hoe het pakket er uit ziet en wat het weegt. De enkele keer dat een koper en wel voor kiest maakt het voor mij niet anders, moet alleen even iets langer op mijn geld wachten, maar zodra het geleverd is, wordt het geld ook vrijgegeven (ik verzend altijd met verzendlabel via marktplaats zelf).
Ik ben een eerlijke verkoper, kunnen ze ook zien aan mijn 300+ reviews.
Ik heb alleen geen zin om elk pakket te fotograferen, wegen en een week op mijn geld te wachten.