Jeetje Banjer wat een beestenboel, hoe groot is jouw woning?

Leuk Jolien, erg creatief. #jealous
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:Hee wat leuk, misschien heb ik je gezienHeb je nog leuke stoffen gekocht? Ik heb even staan kwijlen bij een stof die 89,95 per meter bleek te zijn maar heb uiteindelijk 10m gekocht van een stof van 3 euro pm
Ha wat grappig! Wanneer was jij er? Ik was er 's avonds met een vriendin en haar baby'tje in de kinderwagen. Als je rode krullen hebt zien lopen dan kan ik dat zijn geweest
Ik heb een aantal superleuke stofjes en spullen gekocht om tassen te maken en een food wrap. En een paar setjes nieuwe drukknopen want die waren bijna op.
[ [url=m/aYjQOn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bKQLcI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lOWMuz.jpg]Afbeelding[/url] ]
En jij?
Oef, da's best veel geld, dan zal dat zeker wel een mooie stof zijn geweest.
3 euro p.m. is beter te doen.Maar 10 meter?! Wat ga je maken?
EedihcrO schreef:Was het wat ja? Ik ben heel benieuwd. Ik ga zondag naar die in Eindhoven.
En stof van 90 euro. Ik geloof meteen dat die heel mooi was, maar dat geef ik nog niet uit aan een kledingstuk, laat staan aan een meter stof
Ik vond het fantastisch! Ik was er nog niet eerder geweest maar weet nu al dat ik over een half jaar gewoon weer ga.
We waren er pas 's avonds en hadden gewoon niet genoeg tijd om bij alle kraampjes te kijken. Uiteindelijk zijn we pas weggegaan toen er al werd opgeruimd.
Veel plezier in Eindhoven en sterkte alvast met de bankrekening
Deze tas heb ik van de week gemaakt, megatrots ben ik erop. Ik durf hem eigenlijk ook niet te gebruiken.
[ [url=m/rQqnRk.webp]Afbeelding[/url] ]
Banyu schreef:Banyu schreef:Mocht je iets van drinken erbij willen doen, dat mag, heb de fanta wtf pink, frape, berry en exotic hélemaal ontdekt
En de tropical
boeflover schreef:Op de foto is die slang gewoon schattig, en dat gaat de eerste X zijn dat je me dat hoort zeggen over een slang, brrr..
Maar echt een mooie foto, zijn al die gaatjes neusgaten of?