Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mando schreef:Helderder schreef:Ik erger me aan mezelf. Maak me al de hele dag druk om het feit dat ik morgen weer mijn teamleider moet contacten of ik weer beter ben. Het antwoord is eigenlijk nee maar ik durf dat dus niet te zeggen omdat ik dan denk dat zij denken dat ik me aanstel (hier gaat het al mis). Terwijl ik nog 16 uur per dag slaap, nog niks doe met een kop vol snot en het enige verschil met voor het weekend is dat ik geen koorts meer heb.
Heb hier toch zo'n hekel aan.
Kies voor jezelf een ander doet het niet voor je.
Nee is ook een antwoord en als het nog niet gaat dan gaat het niet.
Dan hoef je niet in details te treden, nee het gaat nog niet
oomens schreef:fotolijstje schreef:Eventjes reminder om ergernissen te voorkomen.
Het is de eerste maandag van de maand! Als het goed is krijg je het alarm nu ook op je mobiel
Het is vandaag de 13e toch? Of telde de vorige eerste maandag niet omdat die op een feestdag viel?
Telpeva schreef:Weten jullie nog mijn achterbuurvrouw, die vanalles naast haar schutting heeft neergezet, waar ze bovenop klimt, om met de kat en de hond in de armen gezellig over alle schuttingen heen bij iedereen in de tuin en naar binnen kan gluren?
She's baaack
wyoming schreef:Telpeva schreef:Weten jullie nog mijn achterbuurvrouw, die vanalles naast haar schutting heeft neergezet, waar ze bovenop klimt, om met de kat en de hond in de armen gezellig over alle schuttingen heen bij iedereen in de tuin en naar binnen kan gluren?
She's baaack
Ik kwam deze tegen op Facebook en moest aan jou denken
[ [url=m/lDJgPj.jpg]Afbeelding[/url] ]
xPabloBokt schreef:Ik zit in de trein en ik ben op alle mogelijke manieren zo overprikkeld dat ik wel kan huilen. Huilend kind dat steeds harder gaat, neusophalende man, gepiep van de deuren (sprinter), koptelefoon op mijn hoofd is sensorisch te veel en muziek is ook te veel gevraagd.
Kan ik gewoon even één dag geen autisme hebben? Alsjeblieft?
xPabloBokt schreef:Ik zit in de trein en ik ben op alle mogelijke manieren zo overprikkeld dat ik wel kan huilen. Huilend kind dat steeds harder gaat, neusophalende man, gepiep van de deuren (sprinter), koptelefoon op mijn hoofd is sensorisch te veel en muziek is ook te veel gevraagd.
Kan ik gewoon even één dag geen autisme hebben? Alsjeblieft?
wyoming schreef:Telpeva schreef:Weten jullie nog mijn achterbuurvrouw, die vanalles naast haar schutting heeft neergezet, waar ze bovenop klimt, om met de kat en de hond in de armen gezellig over alle schuttingen heen bij iedereen in de tuin en naar binnen kan gluren?
She's baaack
Ik kwam deze tegen op Facebook en moest aan jou denken
[ [url=m/lDJgPj.jpg]Afbeelding[/url] ]
GUSTIxBILL schreef:Hoe sommige mensen Poolse collega’s als stront behandelen
Die mensen zijn ook maar chauffeur, die doen ook maar hun werk.
Die worden uitgebuit en misbruikt door hun bazen. En dan gaan klanten en andere chauffeurs hun nog de huid vol schelden.
Waar is menselijkheid gebleven ?
Waar is elkaar proberen helpen gebleven ?
Waar is handelen zonder (voor)oordelen gebleven?