Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Aangezien jullie beide volwassen zijn lijkt me een geforceerd gesprek met zijn ouders echt volslagen zinloos. Ga dan liever naar een relatietherapeut.
Hoe gaat het verder met je?
San_ner schreef:Je bent gewoon veel te lief.
elmiran schreef:Mijn vriend heeft eerst tegen zijn ouders gezegd dat hij een gesprek wil plannen. Zijn vader zei dat het vorige week woensdag al kon. Mijn vriend zei verwacht geen excuses ofzo want ze vinden nog steeds dat ik het allemaal verkeerd aangepakt heb, en slechte ideeën heb waar ze niet achter staan.
Eef_Bam schreef:Tja TS, wat verwacht je nu dat bokkers tegen je zeggen? Wat zou je zelf zeggen tegen een vriendin die in deze situatie zou zitten?
Er is al 46 pagina's gezegd dat die jongen een banketstaaf de behanger is en dat je je niet zo moet laten behandelen. Je kan hem niet loslaten en laat je behandelen als oud vuil.. Ik denk dat je misschien het beste zelf met een therapeut kan gaan praten die je helpt je leven op de rit te krijgen en een onafhankelijke sterke vrouw te zijn. Dit is niet ok, ergens in je berichten schemert door dat je dat zelf ook wel weet, maar de vraag is waarom je het toch laat gebeuren?
Eef_Bam schreef:Tja TS, wat verwacht je nu dat bokkers tegen je zeggen? Wat zou je zelf zeggen tegen een vriendin die in deze situatie zou zitten?
Er is al 46 pagina's gezegd dat die jongen een banketstaaf de behanger is en dat je je niet zo moet laten behandelen. Je kan hem niet loslaten en laat je behandelen als oud vuil.. Ik denk dat je misschien het beste zelf met een therapeut kan gaan praten die je helpt je leven op de rit te krijgen en een onafhankelijke sterke vrouw te zijn. Dit is niet ok, ergens in je berichten schemert door dat je dat zelf ook wel weet, maar de vraag is waarom je het toch laat gebeuren?
elmiran schreef:Ik heb besloten om voorlopig geen gesprek te gaan voeren. We hebben het nu leuk samen en ik wil over een paar maanden pas in gesprek met zijn ouders met iemand erbij die de situatie van beide kanten bekijkt. Niet dat ik weer de enige ben die alles verkeerd doet, en alle schuld op me moet nemen.