Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
rensju schreef:Ik vraag me dan af hoe zij hun verdere leven voor zich zien. Die mensen zijn vast heel eenzaam ofzo, denk niet dat zulke verbouwingen daar nou echt bij helpen
DuoPenotti schreef:rensju schreef:Ik vraag me dan af hoe zij hun verdere leven voor zich zien. Die mensen zijn vast heel eenzaam ofzo, denk niet dat zulke verbouwingen daar nou echt bij helpen
waarom?
er zijn vast andere mannen of vrouwen (geen idee wat hun geaardheid is) die dat prachtig vinden.
Op elk potje past een dekseltje.
DuoPenotti schreef:rensju schreef:Ik vraag me dan af hoe zij hun verdere leven voor zich zien. Die mensen zijn vast heel eenzaam ofzo, denk niet dat zulke verbouwingen daar nou echt bij helpen
waarom?
er zijn vast andere mannen of vrouwen (geen idee wat hun geaardheid is) die dat prachtig vinden.
Op elk potje past een dekseltje.
PureSG schreef:Ik heb begrepen dat deze black alien ook een tattoeerder is.
njiloj schreef:PureSG schreef:Ik heb begrepen dat deze black alien ook een tattoeerder is.
Ja man, tattooeerders zijn raar.![]()
Maar inderdaad. Ik volg hem ook al een tijdje op Facebook, en ik heb een fascinatie voor dit soort dingen. (vandaar ook mijn suggestie van extreem body modification een paar pagina’s terug) ik vind het bijzonder, en ook ik vraag mij af wat mensen drijft tot dit soort dingen.
Ik kwam dit nog tegen: https://en.wikipedia.org/wiki/The_Island_of_the_Dolls
Erg interessant maar ook creepy (geen enge foto’s in de link hoor, mits je niet doodsbang bent voor poppen dan toch)