[18+] Bijzonder luguber deel 2

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

rensju

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 18:34

Ik vraag me dan af hoe zij hun verdere leven voor zich zien. Die mensen zijn vast heel eenzaam ofzo, denk niet dat zulke verbouwingen daar nou echt bij helpen 8)7

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 18:39

]Oh WOW…
Stille meelezer normaal. Ik kende hem van zien op insta en tv. Dit is toch echt gewoon next level zelfverminking?
En pijnlijk? :oo
Vraag me ook echt heel erg af wat in zijn hoofd omgaat..

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 18:56

rensju schreef:
Ik vraag me dan af hoe zij hun verdere leven voor zich zien. Die mensen zijn vast heel eenzaam ofzo, denk niet dat zulke verbouwingen daar nou echt bij helpen 8)7

waarom?
er zijn vast andere mannen of vrouwen (geen idee wat hun geaardheid is) die dat prachtig vinden.
Op elk potje past een dekseltje.

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 19:38

Ik vraag mij vooral af waar ze chirurgen krijgen gevonden voor die ingrepen. 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 19:42

DuoPenotti schreef:
rensju schreef:

waarom?
er zijn vast andere mannen of vrouwen (geen idee wat hun geaardheid is) die dat prachtig vinden.

Heb toevallig zelf een aantal tattoos en piercings gehad dus zat ook in van die fb groepen. Je zal je inderdaad verbazen hoeveel mensen dit soort dingen doen hoor. :j Een paar pagina's terug ging het nog over body modification. Dat is dit ook en erg veel mensen doen dat. Misschien niet zo extreem als deze man maar het gebeurt echt wel vaak.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 19:53

Tattoos en piercings kan ik heel mooi vinden :j
Zeker als je dan de betekenis er achter weet.

Maar dit vind ik echt niet meer normaal. Maar goed. Ze moeten het zelf weten idd. Ze zijn er niemand mee tot last.

En ik denk dat er meer mensen bestaan dan je verwacht die dit misschien ook wel willen maar niet durven.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 20:16

Renske_W schreef:
Ik vraag mij vooral af waar ze chirurgen krijgen gevonden voor die ingrepen. 8)7

Alles voor duim-wijsvinger. :$

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 20:39

Ik vraag me af waar deze mensen van rondkomen, deze mensen komen zo toch nooit aan een baan.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 20:48

Die red skull blijkt een zeer goed gevraagde tatoeëerder te zijn.

Dieselpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 21:26

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 21:36

Ik heb begrepen dat deze black alien ook een tattoeerder is. :j

rensju

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 22:10

DuoPenotti schreef:
rensju schreef:

waarom?

Dat is vast ook zo ja, leek me lastig te vinden maar dit is zo extreem.. misschien juist wel makkelijk inderdaad.
Maar bedoel ook qua werk hobby's en verdere invulling van je leven. Overal aangekeken worden.. lijkt me dan een klein wereldje worden. Ik denk ws wat teveel vanuit mezelf :o

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 22:25

Ik begrijp bodymodification ook niet, echt bizar! Mijn gedachte bij die black alien was ook: heeft die man niet altijd pijn?
Wat ik trouwens wel heel grappig vond: hij verminkt zichzelf, of laat zich verminken, tot in de verre extremen. Maar hij sport ook veel en post foto's over clean eating :D

Terug onder steen :evaw: :D

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 22:28

Nee ik snap ook niet dat je jezelf zo wilt laten verminken. Maar ik snap wel meer niet, die extreme vormen van seks bijvoorbeeld snap ik ook niet. Vind ik ook luguber. Maar goed, een mensenwil een mensenleven he? Zolang je een ander er niet mee lastigvalt moet je het zelf weten.

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 23:53

Zoek Tom McDonald maar is op (rapper) hij is lang niet zo extreem, maar zijn gezicht zit ook aardig onder de tattoos. Hij zegt dat hij dat gedaan heeft omdat hij per se een rapper wilde worden, en door zijn gezicht te tatoeren daar ook niet echt meer van af kon wijken omdat het voor hem moeilijk zou zijn om een andere baan te vinden en settelen voor een reguliere baan met deze tattoos. Dat kan dus ook een motivatie zijn.

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-22 19:37

Ik volg nu ook Unknown facts op Facebook. Daar staan soms ook heel interessante en soms ook lugubere filmpjes op. Ook bijvoorbeeld van mensen die gevonden zijn in ijs. Of een kitten dat erg verminkt was toen ze haar vonden.

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-22 22:49

PureSG schreef:

Ja man, tattooeerders zijn raar. :D
Maar inderdaad. Ik volg hem ook al een tijdje op Facebook, en ik heb een fascinatie voor dit soort dingen. (vandaar ook mijn suggestie van extreem body modification een paar pagina’s terug) ik vind het bijzonder, en ook ik vraag mij af wat mensen drijft tot dit soort dingen.

Ik kwam dit nog tegen: https://en.wikipedia.org/wiki/The_Island_of_the_Dolls
Erg interessant maar ook creepy (geen enge foto’s in de link hoor, mits je niet doodsbang bent voor poppen dan toch)

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 11:11

njiloj schreef:
PureSG schreef:

Ja man, tattooeerders zijn raar. :D
Maar inderdaad. Ik volg hem ook al een tijdje op Facebook, en ik heb een fascinatie voor dit soort dingen. (vandaar ook mijn suggestie van extreem body modification een paar pagina’s terug) ik vind het bijzonder, en ook ik vraag mij af wat mensen drijft tot dit soort dingen.

Ik kwam dit nog tegen: https://en.wikipedia.org/wiki/The_Island_of_the_Dolls
Erg interessant maar ook creepy (geen enge foto’s in de link hoor, mits je niet doodsbang bent voor poppen dan toch)

Ik volg hem ook al even via Instagram, ik vind het onwijs intrigerend en interessant. Net wat je zegt; wat drijft mensen tot dit soort dingen?

Maar het is vast een zelfde soort "urge" die mensen zoals ik hebben voor de 'gewone' tattoo en piercing. :D

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 11:21

Nou ja mensen kunnen gewoon een ander gevoel of idee hebben van hoe ze eruit zien, en wat ze vinden dat bij ze past. Als ze zich dan kunnen aanpassen naar een beeld waarvan zij vinden dat het beter bij hun past, is dat alleen maar prima toch? :j
net wat er al gezegd werd, ze vallen er niemand mee lastig..
Ik zie liever honderd gezellige black aliens dan 1 verkrachter.. om maar een voorbeeld te noemen..

Ik vind het dan altijd wel weer wat dat mensen er wat van moeten vinden.. Net zoals extreme plastische chirurgie.. als iemand het kan betalen en wil doen, go ahead..

En poppenfobie hier, dus ik ga zeker niet het Island of the Dolls bekijken :n :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 07:24

Ergens ook wel een soort van marketing. Iedereen kent je immers eens ze je gezien hebben of opgezocht, dit blijft wel hangen natuurlijk.
Is het extreem? Dat wel, en vast niet het hoofddoel, verre van, maar het is als tattoo artiest uiteraard wel mooi meegenomen. Ook omdat je naar klanten uitstraalt dat ze echt wel voor veel zaken bij jou terecht kunnen.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 08:44

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 09:17

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 09:26

Ja dat vraag je idd af bij sommige.

Daaronder trouwens nog meer bijzondere dingen, maar niet perse luguber.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 13:55

Die met die boor... gadver en dat mes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 14:54