Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Met vlees zou ik het ook wel aandurven, gewoon goed ruiken en kijken. Je gaat het immers toch nog bakken.
Het lijkt me vooral afhankelijk van de ingrediënten.
Ik heb een warmtepomp droger, waar ik heel blij mee ben. Alleen ben ik nog even benieuwd of ik de waterbak ook nog duurzamer kan legen dan gewoon in de gootsteen wegspoelen...
moonsparkle schreef:Ik heb Vega shoarma gekocht en kwam er net achter dat deze al over de datum is, nu vraag ik me af zou ik dat nog kunnen gebruiken, inmiddels zijn we 4 dagen verder. Met vlees zou ik het denk ik niet gokken maar is het anders met Vega? Ik heb geen zin om vandaag terug te gaan naar de winkel
marley93 schreef:Ik had op de IC geen opvangmatje, dat was gewoon een soort catheter maar dan voor in mijn andere gat, zeg maar.Maar dat is misschien ook afhankelijk van de reden en verwachte tijd dat je er ligt? Ik kan me voorstellen dat je bij een comateuze patiënt, of iemand die weken lang op de IC ligt niet constant zo'n ding in hun gat kan hebben.
_Karlijn schreef:marley93 schreef:Ik had op de IC geen opvangmatje, dat was gewoon een soort catheter maar dan voor in mijn andere gat, zeg maar.Maar dat is misschien ook afhankelijk van de reden en verwachte tijd dat je er ligt? Ik kan me voorstellen dat je bij een comateuze patiënt, of iemand die weken lang op de IC ligt niet constant zo'n ding in hun gat kan hebben.
Nouja het gekke is, maar daar las ik nergens iets over, toen ik op de IC lag hoorde ik ze bij mijn buurman (ja dat waren allemaal ruimtes gescheiden van een wand en gordijnen, heel (privacy-)onprettig), dat ze inderdaad een katheter achtig iets, een soort ballon ofzo, in gingen brengen. Dus ik heb me altijd afgevraagd of ik dat gedroomd heb of delirant was dat het niet echt waar was maar het bestaat dus echt.
poes schreef:Macs schreef:Ik geef mijn planten ermee water!
Edit: het is gedemineraliseerd water en bepaalde soorten kunnen dat zeker waarderen!
Dit wordt juist afgeraden omdat er toch nog zeepresten ed. In het water kan zitten.
Vliendertje schreef:Ik heb teveel lasagne gemaakt. (1 schaal met alleen groente, andere met een deel lasagne bladen).
Moet dit eerst in de oven alvorens in de vriezer te doen? Of kan het zo in de vriezer en (voor of na het ontdooien) in de oven?