Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
laughterline schreef:Het is inderdaad een custom jurk die ik zelf heb ontworpen (met inspiratie van andere jurken).Ik merkte dat ik veel van wat ik zag niet mooi vond of niet bij me vond passen. Ben verder niet bij winkels geweest (dan moet ik helemaal naar Kaapstad), dus ging eerst bij de winkels op hun social media/website kijken maar merkte toen dat ik veel of erg schattig, of erg klassiek vond en dat past alle twee niet bij me. Ik ben fotografe, dus toen in Photoshop een eigen ontwerp gemaakt van dingen die ik wél leuk vond, naar de ontwerper/designer gestuurd en die was heel enthousiast
En bleek dat dat nog goedkoper was dan een jurk huren
pimaude schreef:Ynskek pb gedaan! En benieuwd naar hoe jou 2e dag was. Was het heel anders? Genoten? En heb je nu ook 2x een fotograaf gehad? Ga er vanuit dat vorig jaar een beknopte covid bruiloft was?
Ik vond het een hele uitdaging om op vakantie te zonnen en mijn rug egaal bruin te krijgen ivm de jurk in september. Dit was 8 dagen gelukt!!!! Tot vandaag haha. Knalverbrand met een bh-bikini.. hopelijk de zomer nog wat tijd vinden om te zonnen met een halterbikini. Baal als een stekker
Maanlicht schreef:Dat klinkt gaaf!
Wij zijn net bij de patisserie geweest, hebben onze taart samengesteld, ben heel benieuwd. De vullingen hebben we meegekregen om te proeven, daar moeten we nog een keuze in maken.