Kerstspullen, t is een kerstpakket dus waarom niet? Al is t leuk als er ook andere dingen bij in zitten…
Pepernoten, jummie
Dp, dat word hem niet met m’n kleine man hier en kat

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
M_D_H schreef:Oke, zal ik mij dan ook maar een keertje voorstellen?
Ik ben M_D_H, 29 jaar (en iedereen die anders beweert liegt)
Ik ben dit jaar eindelijk getrouwd met mijn man (en het is nog steeds raar om te refereren naar hem als mijn man).
Ik ben in het bezit van de allermooiste en allerstoerste draak ter wereld, die meerdere stekkers verkeerd heeft![]()
Hij mag geen suikers, en is al super verwend, dus snoepjes of andere spullen heeft hij echt niet nodig (Serieus, zijne keizerlijke hoogheid heeft zo veel spullen dat ik eigenhandig een ruitersportzaak zou kunnen starten![]()
)
Ik heb in de afgelopen jaren een hoop geschreven over wat wel bij mij past en wat niet.
Ik raad mijn Santa aan om het topic van 2017 te raadplegen, daar staat genoeg in over wat ik niet leuk vind.
Ik heb wel een soort van lichtelijke smetvrees, dus ik krijg liever geen 2de hands spullen, ik heb namelijk altijd het gevoel dat de enige manier om 2de hands spullen schoon te krijgen, het verbranden van die spullen is... En hiermee wil ik echt niemand voor het hoofd stoten, maar ik krijg er gewoon oprecht de kriebels van.
Wij houden ook niet van die rare spreuken zoals: In dit huis blablabla of Love Kiss Life etc...
Dat is gewoon niet ons ding![]()
Waar ik wel heel veel van hou is lezen
Ik heb een hele brede smaak, maar ik heb bijvoorbeeld boeken zoals de Millenium serie, Harry Potter, The iron fey, de serie van Tom Clancy over Jack Ryan, de boeken van Jill Mansel. Ik heb dus een hele brede smaak.
Momenteel zit ik helemaal in de boeken van Bridgerton, ik mis alleen (uit mijn hoofd gezegd) het 6de en 7de deel nog en ook van de Glazen Troon mis ik nog een x aantal delen
Ik hou enorm veel van badderen en ben een enorme liefhebber van Lush.
Ik ben een super fan van The Big Bang Theory en vooral van Sheldon
Op dit moment zijn dit vooral mijn enige hobbys omdat ik nog vrij weinig energie heb voor mijn andere hobbys.
Wellicht dat ik binnenkort nog weer een aanvulling op deze post geef.
Charaz schreef:Oh mensen ik heb echt een dikke top gevonden!
Bakmixen!
Gisteren een mix voor eierkoeken meegenomen bij de Intratuin van een molen hier in de buurt, super geslaagd !
Ze hadden ook mix voor bavarois, pannenkoeken, bolus, worstenbrood echt van alles.
Adamootje schreef:Ik heb Bridgerton t/m deel 4 gelezen. Ik vind de boeken niet bijster bijzonder, maar omdat ik nu begonnen ben aan de serie, vind ik eigenlijk dat ik niet mag stoppen.Ik heb ook een brede smaak wat betreft boeken, maar ik heb ook Storytel en ik kan gratis boeken lenen op school. Daarnaast kies ik liever mijn eigen boeken uit. Maar... Mocht mijn Secret Santa nog een tweedehands Bridgerton boek vinden, dan mag deze wel in mijn pakket. Ik geef momenteel Nederlands aan leerlingen in de onderbouw, dus vrij nieuwe titels van Nederlandse/Vlaamse jeugdboeken- of young adult schrijvers (doelgroep: 13-15 en 15-18 jaar) zijn ook welkom, mochten deze toevallig in de kast van mijn Secret Santa aan het verstoffen zijn.
Sterkte, Theadora!