Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 09:09

Was even een paar daagjes weg! Vanalles voorbij zien komen.
Kerstspullen, t is een kerstpakket dus waarom niet? Al is t leuk als er ook andere dingen bij in zitten…
Pepernoten, jummie
Dp, dat word hem niet met m’n kleine man hier en kat :') het lijkt me wel leuk om eens te proberen maar t is een tikkeltje onhandig haha

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 09:16

Hier ook geen kerstspullen sorry!

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 09:44

theadora99 schreef:
Tot mijn grote spijt moet ik mededelen dat we momenteel nog maar 1 hond hebben (die vrij kieskeurig is in wat ze wel/niet lekker vindt).

Sterkte :(:)

Moirin

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 09:48

Ik vind die kerstdorpjes altijd zo leuk! Maar helaas weinig plek in mijn appartementje. Ik ga wel elk jaar even bij de Intratuin kijken naar hoe het daar allemaal uitgestald staat :D

Een beetje kerstsfeer in mijn pakket vind ik juist leuk! Ik zal nog eens op zoek gaan naar foto's van de kerstboom en versieringen van afgelopen jaar :)

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 11:41

Kerstspullen vind ik ook super leuk!!! <3

En vooral ook kerstsokken hahaha! Die draag ik dus gerust het hele jaar door :D

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 11:46

Ik heb een hekel aan kerst en doe alsof het niet bestaat :+ Dus kerstspullen zijn niet aan mij besteed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 13:12

:(:) Ik vind kerst leuk.. zolang ik geen verplicht kerstgeneuzel hoef te doen _O-

Thea, sterkte

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 16:47

Ik hou echt van kerst! Uberhaupt van de decembermaand
Het huis lekker versierd, lekker eten, de kerstboom, onder een dekentje op de bank Matilda kijken...
En ik drink heel veel thee en warme chocomel in de winter, vind ik op een of andere manier iets gezelligs hebben!

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 17:11

Ik hou van kerstmeuk, al zal ik me in moeten houden ivm verhuizing. Maar er komt hoe dan ook een boom. Kleuren zijn rood/wit/zilver en alles wat ik verder maar leuk vind. Dus als je een grappige kerstbal tegenkomt, zeker welkom!

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 18:01

Dankzij jullie heb ik witte chocolade rozijnen gekocht <3

En omdat ik anders verzendkosten moest betalen heb ik ook witte chocolade pinda's en meer noten gekocht :o

Mijn twee weken vakantie zijn toch ingetrokken dus ik mocht wel iets voor mezelf kopen :P

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 18:02

M_D_H schreef:
Oke, zal ik mij dan ook maar een keertje voorstellen?

Ik ben M_D_H, 29 jaar (en iedereen die anders beweert liegt O:) )
Ik ben dit jaar eindelijk getrouwd met mijn man (en het is nog steeds raar om te refereren naar hem als mijn man :+ ).

Ik ben in het bezit van de allermooiste en allerstoerste draak ter wereld, die meerdere stekkers verkeerd heeft :') _O-
Hij mag geen suikers, en is al super verwend, dus snoepjes of andere spullen heeft hij echt niet nodig (Serieus, zijne keizerlijke hoogheid heeft zo veel spullen dat ik eigenhandig een ruitersportzaak zou kunnen starten :') _O- )

Ik heb in de afgelopen jaren een hoop geschreven over wat wel bij mij past en wat niet.
Ik raad mijn Santa aan om het topic van 2017 te raadplegen, daar staat genoeg in over wat ik niet leuk vind.

Ik heb wel een soort van lichtelijke smetvrees, dus ik krijg liever geen 2de hands spullen, ik heb namelijk altijd het gevoel dat de enige manier om 2de hands spullen schoon te krijgen, het verbranden van die spullen is... En hiermee wil ik echt niemand voor het hoofd stoten, maar ik krijg er gewoon oprecht de kriebels van :o.

Wij houden ook niet van die rare spreuken zoals: In dit huis blablabla of Love Kiss Life etc...
Dat is gewoon niet ons ding :n :+

Waar ik wel heel veel van hou is lezen <3

Ik heb een hele brede smaak, maar ik heb bijvoorbeeld boeken zoals de Millenium serie, Harry Potter, The iron fey, de serie van Tom Clancy over Jack Ryan, de boeken van Jill Mansel. Ik heb dus een hele brede smaak.
Momenteel zit ik helemaal in de boeken van Bridgerton, ik mis alleen (uit mijn hoofd gezegd) het 6de en 7de deel nog en ook van de Glazen Troon mis ik nog een x aantal delen :+

Ik hou enorm veel van badderen en ben een enorme liefhebber van Lush.

Ik ben een super fan van The Big Bang Theory en vooral van Sheldon <3

Op dit moment zijn dit vooral mijn enige hobbys omdat ik nog vrij weinig energie heb voor mijn andere hobbys.

Wellicht dat ik binnenkort nog weer een aanvulling op deze post geef.

Kuch, ik mis niet het 6de deel van bridgerton want die had ik nog in de kast...
En deel 7 komt morgen aan en deel 8 is gepre-orderd :') _O-

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 18:52

Sterkte theadora!

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 18:53

Ik heb Bridgerton t/m deel 4 gelezen. Ik vind de boeken niet bijster bijzonder, maar omdat ik nu begonnen ben aan de serie, vind ik eigenlijk dat ik niet mag stoppen. :') Ik heb ook een brede smaak wat betreft boeken, maar ik heb ook Storytel en ik kan gratis boeken lenen op school. Daarnaast kies ik liever mijn eigen boeken uit. Maar... Mocht mijn Secret Santa nog een tweedehands Bridgerton boek vinden, dan mag deze wel in mijn pakket. Ik geef momenteel Nederlands aan leerlingen in de onderbouw, dus vrij nieuwe titels van Nederlandse/Vlaamse jeugdboeken- of young adult schrijvers (doelgroep: 13-15 en 15-18 jaar) zijn ook welkom, mochten deze toevallig in de kast van mijn Secret Santa aan het verstoffen zijn.

Sterkte, Theadora!

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 20:45

Dankzij jullie ben ik weer met gips beginnen spelen, mijn nieuwe mal is vandaag aangekomen, het gips is nu aan het drogen en kan in theorie morgenavond beschilderd worden.
Ik ga zaterdag-zondag op weekend dus weet niet of ik er morgen nog tijd voor ga hebben. Ik hoop van wel, want er zitten glitters bij :+

Ziehier: mijn cupcake-kat! <3
Afbeelding
Let maar niet op de deuk hoor. Cupcakes hoeven niet perfect te zijn haha - ik ben al lang blij dat de oortjes en het ijshoorntje goed gelukt zijn :')

Over boeken:
Bridgerton is awesome! Ik heb delen 1 en 2 - mocht mijn SS die serie willen aanvullen met tweedehandsjes mag dat altijd!
Idem voor de serie van Het weesmeisje van Anne Jacobs - ik heb delen 1, 2 en 3 al.
En idem voor Game of thrones - daarvan heb ik delen 1, 2, 3 en 4.
After mag ook altijd, ik heb enkel deel 1 nog maar.

Wel graag NL aub :) Ik lees ook wel Engels, maar ik heb deze boeken allemaal in het NL, en mijn autistisch kantje zal gaan huilen als ik een serie in verschillende talen heb :+
Ik heb van allemaal (behalve GOT) de audioboeken, dus ik kan voorlopig wel voort, maar ik ben zo'n nerd die ook de papieren versies spaart haha.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 21:05

Oh mensen ik heb echt een dikke top gevonden!

Bakmixen!

Gisteren een mix voor eierkoeken meegenomen bij de Intratuin van een molen hier in de buurt, super geslaagd !

Ze hadden ook mix voor bavarois, pannenkoeken, bolus, worstenbrood echt van alles.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 21:17

Dat is inderdaad leuk Charaz!
En ook niet zo standaard.
Leuk idee

Ik bak niet veel maar vindt het wel leuk.
Het moet hier wel in een combi magnetron passen.
Wij hebben geen grote oven :+

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 21:21

Voor mij ook geen kerstspullen. Heb al veel te veel!

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 21:22

Charaz schreef:
Oh mensen ik heb echt een dikke top gevonden!

Bakmixen!

Gisteren een mix voor eierkoeken meegenomen bij de Intratuin van een molen hier in de buurt, super geslaagd !

Ze hadden ook mix voor bavarois, pannenkoeken, bolus, worstenbrood echt van alles.

Mix voor eierkoeken?
Nooit eerder van gehoord, wel leuk

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 21:30

Bavarois vind ik dan wel weer goed.
Gister voor mn moeder witte chocoladeletter met speculaassmaak meegebracht…

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 22:03

Bavarois vind ik ook lekker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 22:04

Zeeuwse bolussen zijn bij mij favoriet! En chocoladepepernoten van de boni, maar ik ben op dieet dus ik wordt blij van al het eten :+ hoop tegen die tijd weer wat lekkers te kunnen eten!

Tijdschriften vind ik leuk, maar alleen als extraatje.. en als ik iemand blij kan maken met stekjes of plantjes of zelfgemaakte boterkoek hoor ik dat ook graag. :)) wie weet ben ik dan je santa..

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 22:52

Oooh ja! Stekjes!

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 23:28

Adamootje schreef:
Ik heb Bridgerton t/m deel 4 gelezen. Ik vind de boeken niet bijster bijzonder, maar omdat ik nu begonnen ben aan de serie, vind ik eigenlijk dat ik niet mag stoppen. :') Ik heb ook een brede smaak wat betreft boeken, maar ik heb ook Storytel en ik kan gratis boeken lenen op school. Daarnaast kies ik liever mijn eigen boeken uit. Maar... Mocht mijn Secret Santa nog een tweedehands Bridgerton boek vinden, dan mag deze wel in mijn pakket. Ik geef momenteel Nederlands aan leerlingen in de onderbouw, dus vrij nieuwe titels van Nederlandse/Vlaamse jeugdboeken- of young adult schrijvers (doelgroep: 13-15 en 15-18 jaar) zijn ook welkom, mochten deze toevallig in de kast van mijn Secret Santa aan het verstoffen zijn.

Sterkte, Theadora!

Telt 50 shades? ;-)

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 05:29

Voor mijn leerlingen? Ik zie al helemaal voor me hoe dat gaat aflopen: in mijn klassen een hoop gegil en gebrul en mijn mailbox ontploft van mails van bezorgde en boze ouders. Wellicht niet het allerbeste idee. :D Maar... Wie weet hebben de kids naderhand wel meer leesplezier gekregen. :j :')

Maar helaas, 50 shades is vertaald werk. -O- ;)

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 11:50

Ik bedenk nog een top:
Pannenbeschermers!
https://www.action.com/nl-nl/p/excellen ... chermers-/
Ik ben niet kritisch op de kleur :D

Ik heb allemaal marblestone pannen en het is nogal krap met in- en uit- het keukenkastje manoevreren van de pannen. Dus ik maak royaal gebruik van pannenbeschermers.