1 dag terug op het werk en de pijn is terug zo heftig, of heftiger als voor mijn ziekte afwezigheid.
En hoe zou het komen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nayomie schreef:Morgen vieren dat ik mijn diploma heb gehaald, maar ik weet niet wat ik aan moet doen omdat ik niks leuk vind staan omdat; of je ziet mijn enorme buik, of ik lijk net een slons.
Mand schreef:Ondragelijke oorpijn door covid
Nayomie schreef:Morgen vieren dat ik mijn diploma heb gehaald, maar ik weet niet wat ik aan moet doen omdat ik niks leuk vind staan omdat; of je ziet mijn enorme buik, of ik lijk net een slons.
GUSTIxBILL schreef:Dat het hier pijnlijk duidelijk is dat mijn werk de grootste factor van mijn pijn (spanning op de spier) is.
1 dag terug op het werk en de pijn is terug zo heftig, of heftiger als voor mijn ziekte afwezigheid.
En hoe zou het komen![]()
![]()
LaPluche schreef:Voor enige tijd geleden gesolliciteerd, niks van weer gehoord, geen “dank je wel voor je sollicitatie” of “we zijn voorzien”
Nu krijg ik een appje of ik in de vakantieperiode wil werken... Ik ben al voorzien gelukkig. Vind het bijna arrogant als ze zo met mensen omgaan...
Roken in een auto/vrachtwagen, heel vies!! Doe dat gewoon even als je moet stoppen oid
Kookaburra schreef:Als niet-roker... Ik ruik het meteen als iemand in een voertuig heeft gerookt. Ook met ramen open.
Ik. Ben. Moe.
Bloemetje75 schreef:Net wakker gekrijst door de kat omdat ze een muis had gevangen. Fijn dat het haar gelukt is maar de buren en wij willen graag slapen.
Morgen eens aan man vragen wat ze überhaupt buiten doet met dit weer.