Zo staat er ook een mantel op die ik ook niet gelijk zie vertrekken, eerder richting najaar omdat hij daar beter voor geschikt is.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vanillia schreef:Wat ik nou toch heb.. Contact met deze koper liep echt al onwijs moeizaam, hele aparte manier van communiceren. ‘Als je nu akkoord gaat mag je morgen verzenden’, om half 12 ‘s avonds de dag voor Hemelvaart, dat soort dingen. Ze bleef maar pushen dat ik het zsm moest verzenden, dus ik netjes verzonden via Homerr. Pakketje lag al 2 dagen bij het ophaalpunt, wat ik vreemd vond, dus toen heb ik een berichtje gestuurd met de vraag wanneer ze het dacht op te halen. Weer een grote bek, afijn.. nu 2 dagen later krijg ik de melding dat de bestelling is opgeschort met een behoorlijk bijzonder bericht erbij.
[ [url=m/kyXFAK.png]Afbeelding[/url] ]
Iemand een idee wat ik nu kan doen?
pmarena schreef:Nee ik ga zeer zeker niet betalen en met niks achterblijven. Het meest fair zou zijn als ik gewoon mijn geld terugkrijg en mij dit niks gekost heeft, want ik kan er niks aan doen, het is de fout van de verkoper.
Ik kan me goed voorstellen dat ze dat niet leuk vindt. Maar mij met het probleem laten zitten is natuurlijk ook geen oplossing. Dan moet er toch minstens een bedrag teruggestort worden...
tengeltje11 schreef:je kiest eerste het pakketformaat en daarna moet je wachten.
soms komt er niets meer en is hij dus ook niet verkocht, soms krijg je daarna bericht dat het verkocht is(als de kandidaat koper het dus betaalt heeft) en soms krijg je dan een bericht dat ze een bod gedaan heeft en aan jou om te kiezen of je dit weigert of accepteert.
tita schreef:Zo lang zij niet op bestelling annuleren drukt krijg je je geld niet terug
Ik heb 2x nep gekocht beide geld terug gehad
Cowgirl schreef:Ik haak even in.
Ik ben al een tijdje aan het kijken op vinted en heb 1 broek gekocht bij iemand in nederland.
Maar nu zie ik steeds hele leuke schoenen (nike) voorbij komen maar deze verkopers zitten vaak in Frankrijk.
Is dat veilig/betrouwbaar en ik welke taal communiceer je? Engels?