Florale schreef:Aan m'n buren die de sneeuw van hun oprit bij ons erop hebben gemikt...
Dat zou ik zo weer terug gooien
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marcella schreef:Dat ik eigenlijk mijn stuk galerij schoon wil maken. Alleen hoe bezem gisteren gebroken en ik ga gewoon voorlopig niet naar de winkels met reden (griep is al een risico). Of bezem van de moestuin heen en weer sjouwen.
MyWishMax schreef:Ik erger me juist aan alle mensen die xo nodig hun stukje schoon moesten maken waardoor dat nu 1 ijslaag geworden is. De stukken waar niks aan gedaan is lopen prima, die stukken waar wel schoongemaakt is jiet en de weg waar schuiver geweest zijn zijn nog erger. Levensgevaarlijk
Het parkeerterrein en de ingang van de supermarkt zijn geschoven en schoongemaakt, maar is dus ook 1 grote ijsplaat. Dat stuk ligt op een heuvel, ingang bovenaan en dat is niet re lopen nu. Heel handig, bejaardentehuis ligt onderaan die heuvel.
taartjee schreef:Dat mijn school schijt heeft aan Corona.
Ik heb doordat ik thuis met iemand te maken heb die in de risicogroep valt (hartproblemen) en daarnaast ook nog in de zorg werkt, mijn praktijklessen op het MBO niet gevolgd omdat ik mij niet veilig voelde. Ik heb zelf die keuze moeten maken omdat school geen extra opties geeft om hiermee om te gaan.
Nu hebben de docenten dus het gevoel dat ik op de verkeerde opleiding zit, dat ik alles buiten mijzelf om zoek omdat ik "zoveel" lessen mis.
Ik heb dit hele jaar vrijwel alle online lessen bijgewoond en heb zelf de keuze moeten maken om niet naar school te gaan omdat mijn praktijkdocent letterlijk schijt heeft aan corona.
Ik voelde me dus totaal niet veilig op school en op het moment dat ik dat aangaf was het "Dan zet je maar een mondkapje op"
Ik ben 4 weken geleden naar school gegaan met mondkapje op en desbetreffende docent heeft me toen compleet belachelijk gemaakt voor het dragen van een mondkapje in haar les. Paar dagen later ben ik positief getest op corona en heb bijna 2 weken in quarantaine gezeten met klachten.
Nu snap ik dat het opvalt dat ik de praktijk niet heb gevolgd, maar ik vind het uitermate teleurstellend dat school dus totaal geen rekening houdt met corona. Niet met studentvergaderingen, niet met de overgangseisen.
Op vrijwel alle vervolgonderwijsinstellingen wordt rekening gehouden met corona, de overgangseisen versoepelt of het wordt iets makkelijker om aan de eisen te voldoen, behalve mijn school. Die vertikt het om ook maar iets rekening te houden met corona.
Ben echt pissig.
LoveBodin schreef:taartjee schreef:Dat mijn school schijt heeft aan Corona.
Ik heb doordat ik thuis met iemand te maken heb die in de risicogroep valt (hartproblemen) en daarnaast ook nog in de zorg werkt, mijn praktijklessen op het MBO niet gevolgd omdat ik mij niet veilig voelde. Ik heb zelf die keuze moeten maken omdat school geen extra opties geeft om hiermee om te gaan.
Nu hebben de docenten dus het gevoel dat ik op de verkeerde opleiding zit, dat ik alles buiten mijzelf om zoek omdat ik "zoveel" lessen mis.
Ik heb dit hele jaar vrijwel alle online lessen bijgewoond en heb zelf de keuze moeten maken om niet naar school te gaan omdat mijn praktijkdocent letterlijk schijt heeft aan corona.
Ik voelde me dus totaal niet veilig op school en op het moment dat ik dat aangaf was het "Dan zet je maar een mondkapje op"
Ik ben 4 weken geleden naar school gegaan met mondkapje op en desbetreffende docent heeft me toen compleet belachelijk gemaakt voor het dragen van een mondkapje in haar les. Paar dagen later ben ik positief getest op corona en heb bijna 2 weken in quarantaine gezeten met klachten.
Nu snap ik dat het opvalt dat ik de praktijk niet heb gevolgd, maar ik vind het uitermate teleurstellend dat school dus totaal geen rekening houdt met corona. Niet met studentvergaderingen, niet met de overgangseisen.
Op vrijwel alle vervolgonderwijsinstellingen wordt rekening gehouden met corona, de overgangseisen versoepelt of het wordt iets makkelijker om aan de eisen te voldoen, behalve mijn school. Die vertikt het om ook maar iets rekening te houden met corona.
Ben echt pissig.
Dat zou ik ook echt niet tof vinden zeg! Wat slecht van jou school zo!
Kan je het niet ergens hoger aangeven? Of anders naar JOB (Jongeren Organisatie Beroepsonderwijs), of zoiets? Of een andere belangengroep voor het MBO. Want ik zou hier mee wel aan de bel trekken.. Mensen belachelijk maken om mondkapjes kan sowieso niet in deze tijd vind ik.
taartjee schreef:Dat mijn school schijt heeft aan Corona.
Ben echt pissig.