1. mijn zoon is het huis uit 2. dit gevierd met een heerlijk gebakje voor mezelf 3. het is een heerlijk zonnige avond aan het worden zo nog lekker stuk wandelen met de honden
marley93
Geplaatst: 01-05-21 17:50
1. Voor het eerst in 6 maanden weer in het zadel. 2. Paard was mega braaf. 3. Daarna nog energie om een eind te wandelen.
Saul
Geplaatst: 01-05-21 21:56
1. Genoten van het bezoek vandaag 2. Lekkere pannenkoek gegeten. 3. Spelletje gedaan met schoonzus
1. Blij dat mijn paard na 2 jaar op niet al te beste plekken, nu een fijne plek heeft met onbeperkt ruwvoer én inloopstal. Niet meer 18u per dag opgehokt. 2. Mijn Rhododendrons staan prachtig in bloei. 3. Lekker nog een weekje meivakantie te gaan.
SplashIsLief
Geplaatst: 01-05-21 22:04
1. Een groot deel van mijn to do lijst af kunnen strepen 2. Fijne tijd samen gehad 3. Bevestiging gekregen over mijn gevoel over de bevalling
1. Het dreigde, maar heb mijn paraplu niet nodig gehad! 2. Mijn nieuwe telefoon gaat goed, ik wen er aan. 3. Mijn ouders zijn bij mijn zusje op bezoek en sturen een top foto
VanHuisUit
Geplaatst: 02-05-21 19:13
1. Fijn gewerkt met top team 2. Heel goedkoop en lekkere en ook nog gezonde boodschappen gedaan 3. Nu met pinot grigio op de bank
1. Eczeemdeken paard past. 2. Hij had 'm ook nog om toen ik 's avonds terug kwam om ze op stal te zetten. 3. Doorligplekje op mijn rug is eindelijk dicht!
1: nog 6 broedeieren gehaald en er zat een leuk briefje bij 2: toch nog even snel kalk gehaald en gestrooid 3: beetje rustig aan gedaan vandaag
VanHuisUit
Geplaatst: 03-05-21 23:58
1. zowaar van alles gestoft en opgeruimd in huis, van alles straalt weer 2. voor het eerst een intake gedaan op mijn werk, ging goed (heb sinds maart nieuwe werkplek) 3. heel lang aan de telefoon met een van mijn beste vriendinnen
Gister: 1. Heel lieve medepatiënt met haar man brachten me thuis na behandeling in het ziekenhuis. 2. Ondanks de storm toch een flink stuk gewandeld. 3. Drie familieleden een kaart geschreven.
VanHuisUit
Geplaatst: 05-05-21 19:06
1. flink uitgewaaid aan het strand 2. nu genieten van mijn playlist lekkere muziek 3. wat leuke ideeën opgedaan om mooie (textiele) werkstukken te maken
1. Vrijwilligerswerk vanmorgen was erg fijn. 2. Mijn ouders zijn na een lange reis goed thuis gekomen en hebben mijn moederdagverrassing gevonden. 3. Ik ben weer bij mijn vriend
1. Mijn nichtje kort gezien vandaag en op bezoek geweest bij schoonzus. 2. Toch nog even wat huishouden gedaan en daarna gepuzzeld. 3. Onze dame ging weer direct slapen na een aantal spook avonden.