Karina schreef:Oeh, Ruiters herinner ik me echt als een boek wat inderdaad er uit ziet als dikke pil maar je blijft maar lezen, leuk!
Na weer eens een verhuizing nieuwe kringloopwinkels aan het ontdekken, in Putten kocht mijn man een Jack&jones-broek voor 2 euro, echt zo goed als nieuw, en in Ermelo een Regatta regenjas voor 3 euro, en ik voor 2,50 een supermooie ketting als extraatje voor mijn jarige dochter die eigenlijk haar kado al gehad had, maar het was geweldig dat ze net de meest prachtig matchende jurk aan had toen ze hem kreeg, en iedereen inclusief zijzelf vond hem geweldig! We gingen trouwens eigenlijk voor een bank maar daar ben ik toch lastig mee merk ik. Wel vorige week nog een supermooi groot vloerkleed voor 7,50. Gezien we eind van het jaar waarschijnlijk een puppie krijgen geen zin om nu duur kleed te kopen, maar hij is zo gaaf dat ik er voor een paar euro van die waterdicht spray op gespoten heb in de hoop dat ie puppie overleefd
Bij welke winkels ben je geweest in Putten en Ermelo?
Ik kwam er afgelopen week achter dat ik geen enkel jasje heb voor bij een zwarte broek, dus ik denk dat ik dinsdag even naar Nunspeet ga. Dat vind ik qua kleding de fijnste kringloop. En ik ben laatst naar de Dorcas in Apeldoorn geweest, ik snap niet dat ik die niet eerder ontdekt heb. Dat vind ik echt de fijnste kringloop in Apeldoorn. Hele mooie prijsjes, vriendelijk personeel en een enorme boekenafdeling.