Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 20:45

Naast mijn ruin staan en hard zijn staart in mijn gezicht gemept krijgen.Auw.

Loeky01

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 20:52

Draaierig en hoofdpijn. Draaierig is sinds ik m'n nieuwe smartwatch om gedaan heb, maar ik hoop toch echt niet dat het door mijn smartwatch komt :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 20:53

Mijn buurman hou gewoon eens even je..... Met je domme opmerkingen naar je kind en vriendin man man dat er mensen zijn die werkelijk met zo'n man kunnen wonen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 20:55

Dat ik het gisteravond super gezellig heb gehad en nu weer allen op bed zit. Waar is mij social life.

Ohh en dat ik de foto's maar niet af krijg. Idk wat dat is want vind het super leuk

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 21:11

Voel me al een aantal dagen super moe. Ben zo toe aan vakantie. 1 week volgende week, eerste week vakantie dit jaar en vast ook mijn laatste

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 22:34

Dat ik geen id kaart kon aanvragen. Blijkbaar moet je dan je id én paspoort (als je die heb) meenemen. Volgens de vrouw stond het overal beschreven. Maar tijdens het bellen voor de afspraak is het niet benoemd en na heel de website doorlezen staat het ook nergens :?

Afspraak was 1.5 maand geleden gemaakt en was de eerste mogelijke optie. Een spoedplaatst kan pas vanaf 26 augustus.

Duurd gewoon 3 maanden voordat je een nieuwe id kaart heb -O-

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 22:36

Net begonnen op werk maar ben het nu al beu. :evaw:

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 22:36

Boterbloem90 schreef:
Dat ik geen id kaart kon aanvragen. Blijkbaar moet je dan je id én paspoort (als je die heb) meenemen. Volgens de vrouw stond het overal beschreven. Maar tijdens het bellen voor de afspraak is het niet benoemd en na heel de website doorlezen staat het ook nergens :?

Afspraak was 1.5 maand geleden gemaakt en was de eerste mogelijke optie. Een spoedplaatst kan pas vanaf 26 augustus.

Waarom de keuze voor een ID en paspoort? Ik heb gewoon alleen een paspoort.
Maar wat een wachttijd joh!

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 22:41

lenaa_tje schreef:
Boterbloem90 schreef:

Waarom de keuze voor een ID en paspoort? Ik heb gewoon alleen een paspoort.
Maar wat een wachttijd joh!

1x keer de paspoort gebruikt voor een reis. Daarnaast ga ik regelmatig in Europa, waar ik een id zo in mijn portemonnee stop en de paspoort in de weg zit. + Ik heb hem nodig voor mijn stage.

Dus dan maar weer wachten..

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 22:46

Stom zeg! Ik sleep m’n paspoort gewoon mee want ik ben gierig :')
Voor identificeren heb ik m’n rijbewijs. Dat is misschien ook weer anders.

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 22:48

Ik voel me onzeker.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 22:57

Esaqar schreef:
Ik voel me onzeker.

Ja dit dus!

--

Dat ik een vriendin van mij wil verrassen omdat ze zich alle omstandigheden niet zo happy voelt. Ze is al wat ouder geeft wel bij mij aan wat er is maar kan soms dan heel kort door de bocht reageren ( logisch ). Ze heeft mij ooit een kaartje gegeven met een poppetje met motiverende tekst. Die heb ik nog dagelijks in het zicht staan ik vond dat toen heel lief en bijzonder. Nu zit ik te denken om haar ook een kaartje te geven met wat motiverende tekst en iets van een bloementje of iets. Alleen is het steeds een beetje ongemakkelijk als we elkaar zien. Waarschijnlijk omdat het zo druk is op haar werk en ik dan steeds half dichtklap en echt complete onzin praat. Nu ben ik van plan om anders gewoon eens langs haar huis te rijden en het haar te geven. Maar ik kan al wel 10 doem scenario's bedenken dat ze het niet leuk vindt. Maar daarin tegen toen ik zo diep in de put zat vond ik het eerst ook niet echt wat om haar zo in vertrouwen te nemen. Nou ja ik ga er eens goed over nadenken....

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 23:14

Ik wil slapen, maar verdriet overvalt ineens en mis mijn zus vreselijk.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 23:14

hagelslag schreef:
Ineke2 schreef:
Dat een vrachtwagen serieus zo hard met zijn deur gooide dat mijn bed ervan trilde en ik slaap op de 2de verdieping }:0

De chauffeur deed dat denk ik :Y)

Was het een Mercedes actros? Die deuren sluiten wel vaker alleen met een rotklap dicht

:')
Ja de chauffeur uiteraard :')

Heb geen idee wat voor vrachtwagen, want ik lag nog in bed en werd hierdoor voor de wekker wakker ( en die staat om half 7 s’ochtends) vind het wel een beetje aso om zo hard je deur dicht te doen zo vroeg in de ochtend op een plek waar je heus wel weet dat er mensen slapen.

@ Zebrastreep gewoon langsgaan en het aardigheidje geven, echt het gebaar alleen al zal ze waarderen

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 23:15

MoniekJ schreef:

Heel veel sterkte :(:)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 23:16

MoniekJ schreef:

:(:) Lekker even uithuilen! heel veel sterkte

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 23:17

hagelslag schreef:
Ineke2 schreef:
Dat een vrachtwagen serieus zo hard met zijn deur gooide dat mijn bed ervan trilde en ik slaap op de 2de verdieping }:0

De chauffeur deed dat denk ik :Y)

Was het een Mercedes actros? Die deuren sluiten wel vaker alleen met een rotklap dicht

:')
Ja de chauffeur uiteraard :')

Heb geen idee wat voor vrachtwagen, want ik lag nog in bed en werd hierdoor voor de wekker wakker ( en die staat om half 7 s’ochtends) vind het wel een beetje aso om zo hard je deur dicht te doen zo vroeg in de ochtend op een plek waar je heus wel weet dat er mensen slapen.

@ Zebrastreep gewoon langsgaan en het aardigheidje geven, echt het gebaar alleen al zal ze waarderen[/quote]

Kijk dit soort motivatie ben ik nodig! Nu moet ik alleen nog even uitvogelen wanneer ze thuis is maar dat is op zich niet zo moeilijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 23:19

Nog steeds géén idee waar ik volgende week woon. Nog maar een keer mailen. :))

Zebrastreep schreef:
Esaqar schreef:
Ik voel me onzeker.

Ja dit dus!

--

Dat ik een vriendin van mij wil verrassen omdat ze zich alle omstandigheden niet zo happy voelt. Ze is al wat ouder geeft wel bij mij aan wat er is maar kan soms dan heel kort door de bocht reageren ( logisch ). Ze heeft mij ooit een kaartje gegeven met een poppetje met motiverende tekst. Die heb ik nog dagelijks in het zicht staan ik vond dat toen heel lief en bijzonder. Nu zit ik te denken om haar ook een kaartje te geven met wat motiverende tekst en iets van een bloementje of iets. Alleen is het steeds een beetje ongemakkelijk als we elkaar zien. Waarschijnlijk omdat het zo druk is op haar werk en ik dan steeds half dichtklap en echt complete onzin praat. Nu ben ik van plan om anders gewoon eens langs haar huis te rijden en het haar te geven. Maar ik kan al wel 10 doem scenario's bedenken dat ze het niet leuk vindt. Maar daarin tegen toen ik zo diep in de put zat vond ik het eerst ook niet echt wat om haar zo in vertrouwen te nemen. Nou ja ik ga er eens goed over nadenken....
Niet teveel over nadenken, gewoon doen! Het gaat om het gebaar, de gedachte, ze vindt het vast hartstikke leuk! Ik heb een vriendin die ook een beetje zo is, maar die overlaad ik echt met alle liefde die ik uit mijn kille, kleine hartje kan persen, want dat verdient ze. Ze zal nooit heel uitbundig reageren, maar haar lichaamstaal en de blik in haar ogen als ik iets aardigs doe, spreken boekdelen en zijn het allemaal waard. <3

MoniekJ schreef:

Heel veel sterkte. :(:) Neem even je tijd om je verdriet er te laten zijn, dat is ook belangrijk.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 23:30

Dat ik 2 maanden geleden heel druk ben geweest om iets te regelen. Allemaal toezeggingen werden er voor gedaan. En nu 2 maanden later moet ik er bij toeval achterkomen dat al die toezeggingen niet gedaan zijn en nu moet ik me er dus weer druk over maken.

Hoe moeilijk is het om je gewoon aan de afspraken en regels te houden zeg.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 23:31

@MKango

Je hebt zeker gelijk! Zo ben ik ook hoor ook al loopt het soms niet zo lekker maar alleen al omdat ze mij gered heeft verdient ze alle respect en liefde van de wereld. Nu moet ik wel zeggen soms ligt het ook aan het leeftijdsverschil we schelen 35 jaar dus we hebben in mijn ogen wel een speciale band. En ik vindt het ook niet leuk om haar zo te zien al krijg ik maar een glimlach is al beter dan dat ze zich zo voelt.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 23:42

Dat iedere keer als ik mezelf weer bij elkaar heb geraapt ik weer een klap in mn gezicht krijg. Figuurlijk dan he! Ik word er zo moe van en wil gewoon rust in mn leven.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 00:53

Dat er gisteren op mijn werk mij iets herinnerde aan mijn trauma en ik daar nu nog heel veel last van heb waardoor ik niet kan slapen. Iedere keer wanneer ik rustig lig dan komen die gedachtes weer boven en dat wil ik niet. Nu kijk ik YouTube om me af te leiden, maar ik wil graag slapen..

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 01:50

Harde wind en dat ik niet kan stoppen met nadenken waardoor ik niet kan slapen.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 06:24

lenaa_tje schreef:
Stom zeg! Ik sleep m’n paspoort gewoon mee want ik ben gierig :')
Voor identificeren heb ik m’n rijbewijs. Dat is misschien ook weer anders.

Maar in het buitenland ben je vaak niets met een rijbewijs. Ik ben Belg en werk op een plek waar we eerst western union en nu RIA money transfer doen. Hiervoor moet de klant zich identificeren. Hoe vaak ik al niet Nederlanders heb moeten weigeren die met een rijbewijs aan komen zetten. Is hier gewoon geen aanvaard identiteits bewijs, net als in de meeste landen.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 07:08

Mijn vriend die aan het bellen is, doe dat ergens anders, nu ben ik wakker. Kon lekker uitslapen. _-:(