Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boterbloem90 schreef:Dat ik geen id kaart kon aanvragen. Blijkbaar moet je dan je id én paspoort (als je die heb) meenemen. Volgens de vrouw stond het overal beschreven. Maar tijdens het bellen voor de afspraak is het niet benoemd en na heel de website doorlezen staat het ook nergens![]()
Afspraak was 1.5 maand geleden gemaakt en was de eerste mogelijke optie. Een spoedplaatst kan pas vanaf 26 augustus.
Duurd gewoon 3 maanden voordat je een nieuwe id kaart heb
lenaa_tje schreef:Boterbloem90 schreef:Dat ik geen id kaart kon aanvragen. Blijkbaar moet je dan je id én paspoort (als je die heb) meenemen. Volgens de vrouw stond het overal beschreven. Maar tijdens het bellen voor de afspraak is het niet benoemd en na heel de website doorlezen staat het ook nergens![]()
Afspraak was 1.5 maand geleden gemaakt en was de eerste mogelijke optie. Een spoedplaatst kan pas vanaf 26 augustus.
Duurd gewoon 3 maanden voordat je een nieuwe id kaart heb
Waarom de keuze voor een ID en paspoort? Ik heb gewoon alleen een paspoort.
Maar wat een wachttijd joh!
Esaqar schreef:Ik voel me onzeker.
hagelslag schreef:Ineke2 schreef:Dat een vrachtwagen serieus zo hard met zijn deur gooide dat mijn bed ervan trilde en ik slaap op de 2de verdieping
De chauffeur deed dat denk ik
Was het een Mercedes actros? Die deuren sluiten wel vaker alleen met een rotklap dicht
hagelslag schreef:Ineke2 schreef:Dat een vrachtwagen serieus zo hard met zijn deur gooide dat mijn bed ervan trilde en ik slaap op de 2de verdieping
De chauffeur deed dat denk ik
Was het een Mercedes actros? Die deuren sluiten wel vaker alleen met een rotklap dicht
Zebrastreep schreef:Niet teveel over nadenken, gewoon doen! Het gaat om het gebaar, de gedachte, ze vindt het vast hartstikke leuk! Ik heb een vriendin die ook een beetje zo is, maar die overlaad ik echt met alle liefde die ik uit mijn kille, kleine hartje kan persen, want dat verdient ze. Ze zal nooit heel uitbundig reageren, maar haar lichaamstaal en de blik in haar ogen als ik iets aardigs doe, spreken boekdelen en zijn het allemaal waard.Esaqar schreef:Ik voel me onzeker.
Ja dit dus!
--
Dat ik een vriendin van mij wil verrassen omdat ze zich alle omstandigheden niet zo happy voelt. Ze is al wat ouder geeft wel bij mij aan wat er is maar kan soms dan heel kort door de bocht reageren ( logisch ). Ze heeft mij ooit een kaartje gegeven met een poppetje met motiverende tekst. Die heb ik nog dagelijks in het zicht staan ik vond dat toen heel lief en bijzonder. Nu zit ik te denken om haar ook een kaartje te geven met wat motiverende tekst en iets van een bloementje of iets. Alleen is het steeds een beetje ongemakkelijk als we elkaar zien. Waarschijnlijk omdat het zo druk is op haar werk en ik dan steeds half dichtklap en echt complete onzin praat. Nu ben ik van plan om anders gewoon eens langs haar huis te rijden en het haar te geven. Maar ik kan al wel 10 doem scenario's bedenken dat ze het niet leuk vindt. Maar daarin tegen toen ik zo diep in de put zat vond ik het eerst ook niet echt wat om haar zo in vertrouwen te nemen. Nou ja ik ga er eens goed over nadenken....
MoniekJ schreef:Ik wil slapen, maar verdriet overvalt ineens en mis mijn zus vreselijk.
lenaa_tje schreef:Stom zeg! Ik sleep m’n paspoort gewoon mee want ik ben gierig![]()
Voor identificeren heb ik m’n rijbewijs. Dat is misschien ook weer anders.