Personal shopper van Zalon!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 18:48

astridastrid schreef:
Ik heb mijn Unboxing blog eindelijk op mijn site gezet <3! Dus even met een link haha makkelijker.
http://astridalida.com

[ [url=m/18RMEw.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zaten wel echt leuke dingen bij maar ik twijfel ENORM! Help me hahahah.

Ik vind die roze playsuit en die glimmende leuk! Je kijkt wel erg boos op veel foto’s, als je lacht is de foto meteen zoveel leuker! <3

Nightingale

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 18:58

AylaL schreef:
Nightingale schreef:
Naar aanleiding van alle foto's hier was ik toch wel heel nieuwsgierig om het zelf te proberen :D Ik had Maurits gekozen en gevraagd om wat losser vallende kleding en in ieder geval een grijze high waist spijkerbroek. En ik moet zeggen dat ik echt supertevreden ben! Hele goede kleuren voor bij mijn haar- en huidskleur. In de preview zaten nog wel een aantal artikel die ik niks vond, maar die heb ik er uit laten halen. Dit is uiteindelijk gekomen:

[ [url=m/jNLfuW.jpg]Afbeelding[/url] ]

En zo ziet het eruit:

[ [url=m/unknlY.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik denk dat ik het wel weet, maar ben benieuwd: wat zouden jullie houden? :D

Heb je een linkje van die playsuit <3 staat je geweldig

Dankjewel (: Hier kan je hem vinden:
https://www.zalando.nl/american-eagle-s ... m-q11.html

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 19:03

linoleum schreef:
Bedoel je de bevestiging dat je hem aangemeld hebt als retour, of dat de retour is ontvangen? Bij normale Zalando bestellingen krijg je beide, maar moet je dus wel aangeven dat je het retour stuur op de website.

Bevestiging dat retour is ontvangen.
Je hoeft toch alleen maar de retour sticker op de box te plakken.. ?

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 19:09

_evelien_ schreef:
linoleum schreef:
Bedoel je de bevestiging dat je hem aangemeld hebt als retour, of dat de retour is ontvangen? Bij normale Zalando bestellingen krijg je beide, maar moet je dus wel aangeven dat je het retour stuur op de website.

Bevestiging dat retour is ontvangen.
Je hoeft toch alleen maar de retour sticker op de box te plakken.. ?

Nee je moet ook de retour aanmelden op de website. Zonder dat je dat doet, kunnen ze ook niet weten dat jij iets retour stuurt natuurlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 19:16

Nightingale schreef:
Naar aanleiding van alle foto's hier was ik toch wel heel nieuwsgierig om het zelf te proberen :D Ik had Maurits gekozen en gevraagd om wat losser vallende kleding en in ieder geval een grijze high waist spijkerbroek. En ik moet zeggen dat ik echt supertevreden ben! Hele goede kleuren voor bij mijn haar- en huidskleur. In de preview zaten nog wel een aantal artikel die ik niks vond, maar die heb ik er uit laten halen. Dit is uiteindelijk gekomen:

En zo ziet het eruit:

Tweede en de vierde outfit vind ik eruit springen :D

Fudge

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 20:24

Marjan1984 schreef:
[ [url=m/alIaDX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PzyPP5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KuGm12.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4YGwqY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/n5Kbln.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn box is binnen gekomen.
De pantalons hou ik allebei, zitten echt heerlijk.
Roze blouse met rok vind ik verrassend leuk en hou ik.
De body zat niet mooi en voel ik me niet fijn in.
Lichtgroene blouse had ik me op verheugd maar was niks. Te kort, je ziet mijn buik, en zit raar voor voren.
Blazer was leuk maar vind 90 euro te veel.
Broekpak/jumpsuite zat echt niet. Liplezen en trekt tussen mijn billen. Echt niet flatteus.

77 shop heb ik wel vaker besteld. Kwaliteit is mwah en pasvorm niet altijd oké. Valt vaak klein. Maar soms heb je geluk en zit er wat leuks bij.

Die ruitjesbroek is heel leuk en staat je goed. Waar is deze van?

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 21:04

Nightingale schreef:

En zo ziet het eruit:

Dat bloesje zat ook in mijn box! Fijn dingetje en mooie prijs. Heb je een linkje van die rok op de 2 de foto?

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 21:10

Zijn er nog meer mensen die lang moeten wachten op hun box? Ik wacht al 2 weken. Hij zou aangemeld zijn bij postNL, maar vanochtend kreeg ik een mailtje dat de box vertraging heeft opgelopen en de postNL pagina met track en trace code bestaat niet meer :=

Nightingale

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 22:22

Duhelo schreef:
Nightingale schreef:

En zo ziet het eruit:

Dat bloesje zat ook in mijn box! Fijn dingetje en mooie prijs. Heb je een linkje van die rok op de 2 de foto?

Jaa hij kwam me al bekend voor! Hier is de rok:
https://www.zalando.nl/selected-femme-s ... e-o11.html

veertje99

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 10:50

Ik heb ook een box aangevraagd. Gisteren feedback ingevuld, vandaag reactie gekregen dat er nieuwe producten toe zijn gevoegd en krijg de box opgestuurd :D Enorm benieuwd!

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 11:01

veertje99 schreef:
Ik heb ook een box aangevraagd. Gisteren feedback ingevuld, vandaag reactie gekregen dat er nieuwe producten toe zijn gevoegd en krijg de box opgestuurd :D Enorm benieuwd!

LEUK! Foto's!

Heb je nog een foto van je preview?

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 11:14

Nee helaas geen foto van de preview meer. Had een aantal producten weg gedaan en zie nu dat die wel vervangen zijn. Kan wel een foto van de box laten zien?

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 11:21

veertje99 schreef:
Nee helaas geen foto van de preview meer. Had een aantal producten weg gedaan en zie nu dat die wel vervangen zijn. Kan wel een foto van de box laten zien?

Ja, leuk!

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 11:32

Dit staat bij mijn bestelling. Ik ben enorm moeilijk met kleding dus ben enorm benieuwd wat ik ervan ga vinden :+
Afbeelding

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 12:39

Wat een vreemde box Veertje. Voor een vrouw vind ik hem te mannelijk, voor een man te vrouwelijk. Ik ben benieuwd hoe die staat wanneer je het combineert.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 13:09

Ik vind het wel beetje simpel.. wat was je inspiratie?

Iselda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 13:23

Afbeelding
Ik heb uiteindelijk alleen deze broek gehouden, de rest was het niet helemaal helaas!
Met de broek wel echt super blij, vind hem echt heel tof en hij zit echt heerlijk<3

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 13:51

Ik vind het geen vreemde box voor mijzelf :+ Als je m'n kleding kast ziet zie je ook alleen de wat 'stoerdere' kleding. Ik heb bijna niks echt netjes erin zetten, dat past niet bij mij en voel ik mij niet comfortabel in. Vind hierbij zelfs de V-hals er nog netjes uitzien, is ook nog de vraag hoe dat bij mij staat

Heb geen inspiratie ingevuld, ik ben gewoon super moeilijk qua kleren dus alles wat je aan moest vinken enz kwam hierop uit. De eerste die doorgestuurd werd waarop ik feedback kon geven heb ik er veel uit gedaan

@Iselda, toffe broek!

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 13:53

_Femkeeex schreef:
Zijn er nog meer mensen die lang moeten wachten op hun box? Ik wacht al 2 weken. Hij zou aangemeld zijn bij postNL, maar vanochtend kreeg ik een mailtje dat de box vertraging heeft opgelopen en de postNL pagina met track en trace code bestaat niet meer :=

De code kun je waarschijnlijk nog wel via post nl zelf invullen. Alleen de link werkt niet.

Hetzelfde probleem hier, alleen wacht ik nu net een kleine week.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 14:12

Ik kreeg vandaag een mail dat de ps Zoë box vertraging heeft vanwege corona. Hopelijk komt hij snel..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 14:47

Heel veel leuke boxen! Zag wel dat een bepaald shirt uit mijn box wat vaker langskwam, maar dat vind ik niet zo'n ramp.

Mijn box zal helaas niet meer komen. Ik heb een mailtje gekregen met bedankt voor je retournering :? Heb even doorgekeken en is echt van Zalon en op de site staat ook dat hij al afgeleverd was.

Box dus nooit ontvangen, maar heb er nu ook niet meer zoveel zin in. Misschien wel in een nieuwe box, maar voor deze items is het enthousiasme nu een beetje weg. :o

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 16:33

Gianti schreef:
Ik vind het wel beetje simpel.. wat was je inspiratie?

Dat vindt ik inderdaad ook. Je verwacht toch van een stylist dat je wat anders dan anders krijgt.

Sky_As
Amazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 17:38

Hierbij zoals beloofd nog de bestelling van 77online. Ik ben echt positief verrast. Natuurlijk is de kwaliteit niet super maar dat kan ook niet voor dat geld. (daar waar je blote buik ziet zou ik een wit topje eronder doen maar die had ik nu niet bij de hand. Ik zou niet met een blote buik over straat gaan...)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zou er zeker vaker bestellen

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 17:42

Van de bloemenbroek ben ik geen fan, maar dat is persoonlijke smaak natuurlijk. De rest staat je heel erg goed! Ook leuk te combineren zo.

Sky_As
Amazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 17:48

Lukasje schreef:
Van de bloemenbroek ben ik geen fan, maar dat is persoonlijke smaak natuurlijk. De rest staat je heel erg goed! Ook leuk te combineren zo.

Bloemen broek was 12 euro en dat geld vind ik hem wel waard. Vind hem wel grappig. Ik ben blij met mijn bestelling. En inderdaad bijna alles is te combineren. Echt paar leuke basics