mvdende schreef:Frankrijk de campings draaien inderdaad maximaal 2 maanden. Daarna is het een uitgestorven boel. De camping is nog wel open, maar alle outdoor bedrijven zijn dan dicht. Die gaan niet voor één persoon een hele "excursie" optuigen, dat kost ze meer dan gewoon dicht zijn.
Ik wilde bijvoorbeeld nog een keer klimmen, canyoning, raften die laatste week, maar heb alleen 1x kunnen kayacken. De rest kon niet meer.
En die kinder korting is trouwens echt wel fors.
Trein: kinderen gratis tot 11 jaar. Hond: €3,50 per dag.
Kijk, in een restaurant snap ik het, een kindje eet natuurlijk veel minder dan een volwassen. En in een Efteling snap ik het ook: er is voor de meeste attracties een minimum lengte dus kleine kinderen kunnen niet 100% gebruik maken van het park.
Maar bijvoorbeeld in een museum of dierentuin hebben kinderen ook vaak korting, terwijl ze net zoveel "ruimte" innemen als een volwassen.
Daar zou gewoon tot 1 jaar gratis en vanaf 1 jaar volwassen prijs gerekend moeten worden in mijn ogen.
Lang meegelezen maar moet nu reageren. Dit is gewoon complete onzin. Er zijn misschien campings waar dit daadwerkelijk zo is, maar ook meer dan genoeg waar dit niet zo is. Gewoon een kwestie van je goed oriënteren wanneer je buiten het hoogseizoen op vakantie gaat. Daarbuiten reageer je steeds wel heel zuur, alsof je echt aan alle kanten benadeeld en tekortgeschoten wordt. Zo slecht heb jij, en hebben wij in Nederland, het nog niet. Kijk eens naar wat je wél hebt in plaats van alles wat je niet hebt. Misschien al die tijd eens investeren in het opvoeden van je hond. Alles wat jij van de opvoeding van kinderen roept, doe je zelf net zo min (opvoeden dus)
Hier gaat de vakantie ook niet door (al moet hij nog even officieel geannuleerd worden), jammer, maar komt volgend jaar wel weer. Zouden naar Amerika, die loopt niet weg en in deze situatie (Corona en de economie daar) moet je daar echt niet willen zijn. We zien wel wat de rest van het jaar brengt. Jaartje niet is ook prima als dat noodzakelijk is. Gezondheid van onszelf en de mensen om ons heen is véél belangrijker
@Monique wat heerlijk dat jullie woonruimte voor je dochter hebben gevonden! En nog gefeliciteerd met je prachtige kleindochter trouwens. Alvast een hele goede reis gewenst!