Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ghostattack schreef:Wow ik krijg honger van die foto San!Welk restaurant was dit van? Hok ziet er prachtig uit trouwens, mega luxe haha
Citaat:Hier gisteren een uur door het dorp/natuur gewandeld, even langs de bouwplaats van ons huis gelopen ook. Verwachting is nog steeds juni/juli oplevering. Daarna nog ruim 30km gefietst door de omgeving
Vandaag weer terug aan het werk. De motivatie is ver te zoeken, niet omdat ik het niet leuk vind hoor. Maar mijn hele ritme is gewoon een beetje fiets upOpstaan gaat steeds moeizamer en mijn lichaam is er zwaar van overtuigd dat slapen de oplossing is. Terwijl ik daar nou juist zo moe en lamlendig van word. Helaas ook niet mega veel werk te doen omdat ik niet bij een klant op opdracht zit helaas. Hopelijk wel snel weer!
ontherun schreef:Ziet er heel lekker uit San! Het is jammer dat we niet kunnen gaan uit eten, maar toch heeft dit ook wel wat. Ik had zondag een tapasschotel afgehaald bij een van onze favo restaurants, was ook heel lekker en leuk.
Whale schreef:_San87_ schreef:IKEA gaat 28 april weer open. Zal mij benieuwen wat voor chaos dat wordt.
Reagerend op dit bericht van een paar dagen geleden, hier stonden er al om 10:00 200 mensen te wachten om naar binnen te mogen
ontherun schreef:Het klinkt erg, maar ik ben benieuwd hoeveel schreeuwende en op-de-nederlandse-maatregelen-afgevende Belgen er hier naar de Ikea willen (heerlen). Zou me niks verbazen als die weer in de rij staan hoor, en maar zeuren over dat Nederland niet streng genoeg is, maar zodra ze kunnen overspoelen ze ons zelf direct weer. Let maar op. En ja, grenzen zijn dicht, maar ik voorzie er genoeg die hier werken en gewoon hier naar de winkels gaan.
ontherun schreef:Inderdaad San, en dan maar afgeven op 'ons', maar wel hier ervan komen profiteren. Vriend wilde altijd ooit eens verhuizen naar misschien Belgie, nou, ammenooitniet hoor.
Kan ook niet anders dat het krom is, maar het is wel zuur. Je kunt toch beter 1 op 1 naar een kapper of nagelstyliste dan naar een drukke winkelMaar ik wil inderdaad ook naar de Ikea
Nouja, sowieso eigenlijk, gewoon lekker een dagje shoppen, lunchen, lekker eten, gezellig. Ja dat begin ik wel echt te missen hoor.
Wij mogen als het goed is volgende week weer rustig aan beginnen opstarten gelukkig.
Coole scooter LM!
LadyMadonna schreef:Roze![]()
Echt, ik ben even zó gefrustreerd! (Gaat wel weer over hoor)
Mijn salon is er klaar voor, ik heb extra investeringen en maatregelen getroffen....