[HK] Thuiszijn en bezigheden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shadow0

Re: [HK] Thuiszijn en bezigheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 21:27

Heuse architectuur!

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 21:34

Echt een mega gaaf kippen paleis San! <3

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 21:37

Bedankt beide :D. We zijn er ook echt heel blij mee <3.

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 21:39

Oh echt mooi!!! Maak je die ook op bestelling :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 21:42

Zamora schreef:
Oh echt mooi!!! Maak je die ook op bestelling :=

Ik denk t maar niet, haha. Zit enorm veel tijd (en geld) in :)).

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 22:24

Dat geloof ik direct haha :D

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 00:04

Echt een mooi kippenhok! :D

Hier hebben ze het vuurwerk weer gevonden :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 10:07

Thanks :D. Vuurwerk :r. Ik heb daar echt zo'n hekel aan. Bah.

Gisteren een jaar samen met mijn vriend. En aangezien we niet uit eten konden, heeft hij het restaurant naar huis gehaald, zo lief <3. En zooo lekker:

Afbeelding

Als voorafje hadden we breekbrood met knoflooksaus en als toetje witte chocolade cheesecake :~ !

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 10:13

Wow ik krijg honger van die foto San! :)) Welk restaurant was dit van? Hok ziet er prachtig uit trouwens, mega luxe haha

Hier gisteren een uur door het dorp/natuur gewandeld, even langs de bouwplaats van ons huis gelopen ook. Verwachting is nog steeds juni/juli oplevering. Daarna nog ruim 30km gefietst door de omgeving :D

Vandaag weer terug aan het werk. De motivatie is ver te zoeken, niet omdat ik het niet leuk vind hoor. Maar mijn hele ritme is gewoon een beetje fiets up :D Opstaan gaat steeds moeizamer en mijn lichaam is er zwaar van overtuigd dat slapen de oplossing is. Terwijl ik daar nou juist zo moe en lamlendig van word. Helaas ook niet mega veel werk te doen omdat ik niet bij een klant op opdracht zit helaas. Hopelijk wel snel weer!

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 10:13

Ziet er heel lekker uit San! Het is jammer dat we niet kunnen gaan uit eten, maar toch heeft dit ook wel wat. Ik had zondag een tapasschotel afgehaald bij een van onze favo restaurants, was ook heel lekker en leuk.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 10:29

Ghostattack schreef:
Wow ik krijg honger van die foto San! :)) Welk restaurant was dit van? Hok ziet er prachtig uit trouwens, mega luxe haha

De Koning van Denemarken :D. Het toetje is mijn nieuwe favoriet.

Citaat:
Hier gisteren een uur door het dorp/natuur gewandeld, even langs de bouwplaats van ons huis gelopen ook. Verwachting is nog steeds juni/juli oplevering. Daarna nog ruim 30km gefietst door de omgeving :D

Vandaag weer terug aan het werk. De motivatie is ver te zoeken, niet omdat ik het niet leuk vind hoor. Maar mijn hele ritme is gewoon een beetje fiets up :D Opstaan gaat steeds moeizamer en mijn lichaam is er zwaar van overtuigd dat slapen de oplossing is. Terwijl ik daar nou juist zo moe en lamlendig van word. Helaas ook niet mega veel werk te doen omdat ik niet bij een klant op opdracht zit helaas. Hopelijk wel snel weer!

Gisteren was het ook echt prachtig weer om erop uit te trekken. Ik ben met de mannen richting Kwintelooien gefietst. Heerlijk, weg afgesloten voor auto's, dus ze konden mooi een heel stuk los :D.

Dat ritme is herkenbaar :. Succes vandaag!

ontherun schreef:
Ziet er heel lekker uit San! Het is jammer dat we niet kunnen gaan uit eten, maar toch heeft dit ook wel wat. Ik had zondag een tapasschotel afgehaald bij een van onze favo restaurants, was ook heel lekker en leuk.

Ik vind het wel leuk, stiekem. Na het eten waren we beide zo bomvol dat we op bed zijn gaan liggen :)).

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 10:39

Ooooh wat een prachtig hok is dat geworden San! En dat eten ziet er goed uit zeg! :D

Hebben wij gisteren ook gedaan, buurtjes en ik… Mijn enige sociale contacten naast mijn ouders op het moment :')

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 11:34

_San87_ schreef:
IKEA gaat 28 april weer open :=. Zal mij benieuwen wat voor chaos dat wordt.

Reagerend op dit bericht van een paar dagen geleden, hier stonden er al om 10:00 200 mensen te wachten om naar binnen te mogen :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 11:48

Whale schreef:
_San87_ schreef:
IKEA gaat 28 april weer open :=. Zal mij benieuwen wat voor chaos dat wordt.

Reagerend op dit bericht van een paar dagen geleden, hier stonden er al om 10:00 200 mensen te wachten om naar binnen te mogen :')

Waar is hier?

Ik heb de ijdele hoop dat Groningers te nuchter zijn voor Ikea... Zal wel domme hoop van me zijn :')

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 11:50

Janine1990 schreef:
Whale schreef:

Waar is hier?

Ik heb de ijdele hoop dat Groningers te nuchter zijn voor Ikea... Zal wel domme hoop van me zijn :')

Amersfoort

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 11:56

Het klinkt erg, maar ik ben benieuwd hoeveel schreeuwende en op-de-nederlandse-maatregelen-afgevende Belgen er hier naar de Ikea willen (heerlen). Zou me niks verbazen als die weer in de rij staan hoor, en maar zeuren over dat Nederland niet streng genoeg is, maar zodra ze kunnen overspoelen ze ons zelf direct weer. Let maar op. En ja, grenzen zijn dicht, maar ik voorzie er genoeg die hier werken en gewoon hier naar de winkels gaan.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 11:59

ontherun schreef:
Het klinkt erg, maar ik ben benieuwd hoeveel schreeuwende en op-de-nederlandse-maatregelen-afgevende Belgen er hier naar de Ikea willen (heerlen). Zou me niks verbazen als die weer in de rij staan hoor, en maar zeuren over dat Nederland niet streng genoeg is, maar zodra ze kunnen overspoelen ze ons zelf direct weer. Let maar op. En ja, grenzen zijn dicht, maar ik voorzie er genoeg die hier werken en gewoon hier naar de winkels gaan.

Is zo hoor. Sprak vanmorgen een kennis van me die in Zeeland woont, daar zijn gewoon Belgen lekker op vakantie :=.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 12:03

Whale schreef:
Janine1990 schreef:

Waar is hier?

Amersfoort

In Utrecht, Haarlem en Barendrecht ook.

Ik wil ook naar IKEA, maar doe t niet ;(.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 12:06

Nee, Ikea is open met mensen massa's, en ik moet dicht blijven -O-

Gister "nieuwe" scooter gekocht, en "even" vanuit Tilburg naar huis gereden (35 km) :')
Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 12:06

Niet alleen IKEA, hoor. Tuincentra en bouwcentra zijn ook gewoon echt druk. Het is zo wrang voor de kleine ondernemer die wel verplicht dicht moet. Nou ja, jij weet er alles van :\.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 12:11

Inderdaad San, en dan maar afgeven op 'ons', maar wel hier ervan komen profiteren. Vriend wilde altijd ooit eens verhuizen naar misschien Belgie, nou, ammenooitniet hoor.
Kan ook niet anders dat het krom is, maar het is wel zuur. Je kunt toch beter 1 op 1 naar een kapper of nagelstyliste dan naar een drukke winkel 8)7 Maar ik wil inderdaad ook naar de Ikea :') Nouja, sowieso eigenlijk, gewoon lekker een dagje shoppen, lunchen, lekker eten, gezellig. Ja dat begin ik wel echt te missen hoor.
Wij mogen als het goed is volgende week weer rustig aan beginnen opstarten gelukkig.

Coole scooter LM!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 12:21

ontherun schreef:
Inderdaad San, en dan maar afgeven op 'ons', maar wel hier ervan komen profiteren. Vriend wilde altijd ooit eens verhuizen naar misschien Belgie, nou, ammenooitniet hoor.
Kan ook niet anders dat het krom is, maar het is wel zuur. Je kunt toch beter 1 op 1 naar een kapper of nagelstyliste dan naar een drukke winkel 8)7 Maar ik wil inderdaad ook naar de Ikea :') Nouja, sowieso eigenlijk, gewoon lekker een dagje shoppen, lunchen, lekker eten, gezellig. Ja dat begin ik wel echt te missen hoor.
Wij mogen als het goed is volgende week weer rustig aan beginnen opstarten gelukkig.

Coole scooter LM!

Ja, bizar toch :)). Maar dat is al sinds België in lockdown is gaande, ik heb veel vrienden en kennissen in Zeeuws-Vlaanderen, die kwamen om in de Belgen, waardoor Zeeuws-Vlaanderen ook in lockdown moest :=.

Ik snap ook niet zo goed waarom kapsalons en nagelstylisten e.d. niet open kunnen met bepaalde maatregelen. Als nagelstyliste kun je denk ik makkelijk een plexiglas wand ophangen, de meeste die ik ken werken sowieso al met handschoenen aan en ontsmetten alles als de klant weg is. Dus dat lijkt me vele malen schoner dan een supermarkt of bouwmarkt. Een kapper staat voornamelijk achter iemand, mondkapje om, handschoenen aan en dan moet t toch best kunnen? Spullen worden daar ook ontsmet na gebruik, tenminste bij de kapper waar ik naartoe ging dan toch.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 12:21

Oh en inderdaad een toffe scooter :D! Ik houd van paars.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 12:24

Roze <3

Echt, ik ben even zó gefrustreerd! (Gaat wel weer over hoor)
Mijn salon is er klaar voor, ik heb extra investeringen en maatregelen getroffen....

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 12:25

LadyMadonna schreef:
Roze <3

Echt, ik ben even zó gefrustreerd! (Gaat wel weer over hoor)
Mijn salon is er klaar voor, ik heb extra investeringen en maatregelen getroffen....

Oh op mijn laptop lijkt ie paars :=. Ook gaaf :D!

Ik snap je, hoor... Ik hoop echt dat er volgende maand rustig weer dingen open kunnen. Al is het maar omdat het financieel niet te doen is, maar ook omdat mensen gewoon gek worden.