Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flying_Angel schreef:Vandaag weer lang op de weg gezeten. Ik erger me kapot aan mensen die op een zes- of vijfbaansweg precies in het midden stug blijven rijden. En dan net onder de 100. Ga aub gewoon naar rechts!
chanicha schreef:Vlakbij mijn huis is een weg met ook een oversteek in het midden, stond ik gisteren achter twee lesauto’s daar in het midden![]()
Had mijn pakje brood wel mee kunnen nemen want het liep gewoon vast!
Ze wachten gewoon tot er helemaal geen auto aankomt en dat in Utrecht
knabbelgirl schreef:Ik had gisteren even boodschappen gedaan, rijdt er toch een figuur voor me. Volvo met 4 mannen van rond de 30 erin die met vanalles bezig waren behalve auto rijden. Heb een stuk na dit filmpje de politie gebeld want het bleef bezig en zorgde gewoon voor gevaarlijke situaties (midden op een weg stilstaan, bijna tegen lantaarnpalen rijden etc). Wat een idioten![]()
[ Video ]
Ik ben echt een hele rustige en geduldige chauffeur maar mijn stuur is wel een beetje aangevreten hierna
knabbelgirl schreef:Nee het was in een andere stad Luuntje. Politie is er naar op zoek gegaan, verder niks meer gehoord.
Toeter heeft ook wel 2x geklonken hier hoor, ik had het echt niet meer hahha
Dat denk ik ook Marije, of drugs, hing wel steeds een hele dikke walm rook in die auto, niet normaal. Andere kant was helaas geen optie, dus op veilige afstand erachter gebleven, ook zodat ik de politie kon informeren waar ze zich bevonden
knabbelgirl schreef:Ik had gisteren even boodschappen gedaan, rijdt er toch een figuur voor me. Volvo met 4 mannen van rond de 30 erin die met vanalles bezig waren behalve auto rijden. Heb een stuk na dit filmpje de politie gebeld want het bleef bezig en zorgde gewoon voor gevaarlijke situaties (midden op een weg stilstaan, bijna tegen lantaarnpalen rijden etc). Wat een idioten![]()
[ Video ]
Ik ben echt een hele rustige en geduldige chauffeur maar mijn stuur is wel een beetje aangevreten hierna
chanicha schreef:Dat deed een tijd geleden ook iemand Rennie toen lieten ze even een pistool zien
Cowboy55 schreef:knabbelgirl schreef:Nee het was in een andere stad Luuntje. Politie is er naar op zoek gegaan, verder niks meer gehoord.
Toeter heeft ook wel 2x geklonken hier hoor, ik had het echt niet meer hahha
Dat denk ik ook Marije, of drugs, hing wel steeds een hele dikke walm rook in die auto, niet normaal. Andere kant was helaas geen optie, dus op veilige afstand erachter gebleven, ook zodat ik de politie kon informeren waar ze zich bevonden
Vering van de Volvo lijkt ook helemaal 'op'. Wegligging van 6x niks.....tenzij die gasten in de auto elk 100+ kilo waren en/of er 12 zakken cement in de kofferbak lagen.
Rennie89 schreef:Ik blijf tuteren tot die normaal rijd of aan de kant gaat, maar dat is de Haagse mentaliteit hier