Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Ik spreek heel vaak kinderen aan het werk omdat ze op de balie klimmen, met dingen gooien, achter de balie willen lopen (hete frituur enzo). En het ergste: OP DIE poedersuiker KRUKKEN ZITTEN TE DRAAIEN OMDAT DIE DAN ZO LEKKER PIEPEN. Zo’n hoge nare iiiiiieeeeeepp piep. Dus dan zeg ik “doe maar niet”. En de tweede keer krijgen ze een blik waardoor ze vanzelf altijd stoppen...
elnienjo schreef:capopjekop schreef:In dat opzicht ben ik benieuwd hoe mijn nichtje wordt als ze straks kan praten en lopen. Ik herken toch wel wat trekjes van mezelf in haaren ik ben benieuwd of mijn broertje strenger gaat zijn dan onze vader voor ons
aankomende wintersport zitten we met de hele familie in een appartement. Ik denk dat ik tijdens de huilbuien maar met hun hond ga lopen
Zou ik dus nooit doen, samen in een appartement gaan zitten. Zou gillend gek worden van het gebrek aan privacy bij zoveel mensen en dan ook nog krijsje. Waarom boek je niet een hotelkamer voor jezelf?
Waarom laten ze die baby eigenlijk niet thuis bij de andere opa/oma? Met 'n baby op sleeptouw kunnen de ouders toch niet skieen.
MarcoBorsato schreef:En toch, als ik mijn kind sta te corrigeren en iemand bemoeit zich daarmee wordt het niet gezellig.
Moet trouwens zeggen dat het zoiets nog nooit gebeurd is.
MarcoBorsato schreef:En toch, als ik mijn kind sta te corrigeren en iemand bemoeit zich daarmee wordt het niet gezellig.
Moet trouwens zeggen dat het zoiets nog nooit gebeurd is.
Cookies schreef:Ik stond laatst bij de Jumbo en daar nam zo'n blaag een klein hapje uit een appel. Moeder zag het net te laat en ipv de appel te kopen, nee ging ze de appel zo leggen dat je het hapje niet zag.
Shaggy09 schreef:Kinderen en boodschappen doen is letterlijk de slechtste combinatie ooit.![]()
Ik snap die moeders ook nooit zo goed want tegenwoordig kun je overal je boodschappen bestellen of zelf ophalen, scheelt toch een heleboel gedoe.
MarlindeRooz schreef:Ik huil nu ook al vast... ik heb in de voorjaarsvakantie gewoon colleges. Mag ik dus in de trein gaan zitten met al die rottige koters en hun familie.
Ayasha schreef:MarlindeRooz: dat is nog eens een goede tip voor mij eigenlijk! Ik heb zo'n hekel aan winkelen. Veel te veel prikkels.Bij mijn fysio heb ik, zodra ik oefeningen moet gaan doen, ook altijd muziek in mijn oren om het omgevingsgeluid wat te kunnen negeren. Maar heb er nog nooit aan gedacht dat dat in de winkel ook prima kan.
MarcoBorsato schreef:Shaggy09 schreef:Kinderen en boodschappen doen is letterlijk de slechtste combinatie ooit.![]()
Ik snap die moeders ook nooit zo goed want tegenwoordig kun je overal je boodschappen bestellen of zelf ophalen, scheelt toch een heleboel gedoe.
Ze moeten het toch leren. Met je paard ga je ook geen lastige situaties uit de weg, neem ik aan.