Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 16:03

Ik had dus wel enorme concentratie... tot ik aan de twee (laatste) engelse artikelen toe kwam. Wat moeizaam gaat dat mij af vergelijkend met Nederlandse teksten. Ga eerst even douchen en eten voordat ik me daaraan waag. :wave:

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 18:16

Dat een circus artiest zich de pleuris valt en dat mensen zitten te janken over hoe erg het is voor de kinderen die dat gezien hebben en nu hun leven lang getraumatiseerd zijn....
8)7
Laatst bijgewerkt door LadyMadonna op 08-01-20 18:35, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 18:17

LadyMadonna schreef:
Dat een circus artiest zich de pleur is valt en dat mensen zitten te janken over hoe erg het is voor de kinderen die dat gezien hebben en nu hun leven lang getraumatiseerd zijn....
8)7

Ja, want die circusartiest houdt er heus niks aan over idd :=.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 18:21

Dat mijn linker schouder deels uit de kom is vannacht omdat ik... bewoog ????? Mijn knie opeens heel instabiel aanvoelt nadat ik gisteren wat stretch oefeneningen heb gedaan. Ik val langzaam uit elkaar.

Vooral van mijn schouder heel k u t. Mijn rechter schouder was een aantal weken geleden aan de beurt, maar nu ook mijn linker en nu mis ik kracht in allebei...

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 18:49

LadyMadonna schreef:
Dat een circus artiest zich de pleuris valt en dat mensen zitten te janken over hoe erg het is voor de kinderen die dat gezien hebben en nu hun leven lang getraumatiseerd zijn....
8)7

Echt waar? :=

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 19:45

LadyMadonna schreef:
8)7

Doet me denken aan mijn stage in Spanje. Collega viel in een paars paarden kostuum (mascotte) in het zwembad en verdronk bijna door het gewicht van het natte hoofd. Heeft uiteindelijk het hoofd af gekregen en is uit het zwembad gekomen. Kwam een moeder boos naar ons toe "now my son knows that Pongus is not real!"

Mijn collega had dus blijkbaar maar gewoon moeten verdrinken ofzo.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 19:49

Nayomie schreef:
LadyMadonna schreef:
8)7

Echt waar? :=

Yup, zie reacties op social op het ongeluk in Carré

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 19:50

Lestrange01 schreef:
Dat mijn linker schouder deels uit de kom is vannacht omdat ik... bewoog ????? Mijn knie opeens heel instabiel aanvoelt nadat ik gisteren wat stretch oefeneningen heb gedaan. Ik val langzaam uit elkaar.

Vooral van mijn schouder heel k u t. Mijn rechter schouder was een aantal weken geleden aan de beurt, maar nu ook mijn linker en nu mis ik kracht in allebei...

Ik zei nog zo wacht om uit te stappen tot dat vliegtuig op de grond staat :+

Beterschap in elk geval !

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 19:54

LadyMadonna schreef:
8)7

:x 8)7 De wereld is om zeep.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 20:03

Ik verbaas mij überhaupt over de reacties de afgelopen dagen op FB onder hulp acties. Onder de vraag voor Australië wordt gepost dat je beter naar die & die kan overmaken ipv voor Australië. De reacties an sich. Bizar.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 20:09

xDenies schreef:
Ik verbaas mij überhaupt over de reacties de afgelopen dagen op FB onder hulp acties. Onder de vraag voor Australië wordt gepost dat je beter naar die & die kan overmaken ipv voor Australië. De reacties an sich. Bizar.

Wat je zegt :\.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 20:17

Pandora2 schreef:
Lestrange01 schreef:

Ik zei nog zo wacht om uit te stappen tot dat vliegtuig op de grond staat :+

Beterschap in elk geval !

:') _O- _O- ik ga echt stuk.

Dankje! Ga morgen maar even langs de huisarts om wat vaart achter de revalidatie te zetten.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 20:23

Dat er weeeeeer vuurwerk afgestoken wordt _-:(
Ga weeeeeeeeeeg

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 20:34

Ik twijfel om een aankoop te doen.
2 matrassen a 90 cm bij 2 m.
Ik ben echt nieuwe matrassen nodig. Dat staat voorop.
Heb mijn eerste keus matras direct doorgekruist. Lag wel fijn maar 800 euro voor beide matrassen vind ik best extreem.

En nu mijn 2de keus. Die lag ook erg fijn. Minimaal slechter dan de eerste keus.
Officieel zouden deze matrassen samen 700 euro kosten. Ivm korting zouden ze nu 450 samen kosten.
Maar ook 450 is een redelijk bedrag.

Dus nu twijfel ik. Zal ik het doen. Of verder kijken naar goedkoper... Maar goedkoper is vaak toch duurkoop -O- twijfel twijfel....

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 20:36

Ik vind 450 euro voor twee matrassen absoluut niet duur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 20:37

hagelslag schreef:
Ik twijfel om een aankoop te doen.
2 matrassen a 90 cm bij 2 m.
Ik ben echt nieuwe matrassen nodig. Dat staat voorop.
Heb mijn eerste keus matras direct doorgekruist. Lag wel fijn maar 800 euro voor beide matrassen vind ik best extreem.

En nu mijn 2de keus. Die lag ook erg fijn. Minimaal slechter dan de eerste keus.
Officieel zouden deze matrassen samen 700 euro kosten. Ivm korting zouden ze nu 450 samen kosten.
Maar ook 450 is een redelijk bedrag.

Dus nu twijfel ik. Zal ik het doen. Of verder kijken naar goedkoper... Maar goedkoper is vaak toch duurkoop -O- twijfel twijfel....

Ik vind 450 euro voor twee goede matrassen niet heel duur, zeker als ze goed liggen en van degelijke kwaliteit zijn. Het is best even een smak geld, maar waarschijnlijk doe je er langer mee dan wanneer je voor goedkope matrassen gaat, en je ligt er toch elke nacht een aantal uur aaneengesloten op.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 20:42

Dikke shetlander kroop van de week tussen de draden in de wei door > (alweer..) draden van hoogte gewisseld, prima!
Dikke shetlander springt over de draden heen > godsamme.. nou vooruit, draden weer verstellen en extra draad erboven.
Zo nou komt ie er echt niet meer uit :D

Zie ik vanmiddag m'n paard de prikpaaltjes oppakken met z'n mond en ze zo los uit de grond trekken .. :z hilarisch en zo poedersuiker tegelijkertijd.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 20:48

_O- _O-

Sorry, snap dat het heel vervelend is maar ik zie het voor me :') Slim peerd :')

Ik had net een takke lange post getypt, druk op Plaatsen... loopt de hele boel vast. Kan ik de pc uitzetten en opnieuw beginnen ^)

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 21:09

In Australië worden leegstaande huizen van geëvacueerde/weggevluchte mensen leeggeroofd. De mens is echt een ziek wezen. :r

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 21:10

Gini schreef:
In Australië worden leegstaande huizen van geëvacueerde/weggevluchte mensen leeggeroofd. De mens is echt een ziek wezen. :r

Ik ben niet eens verrast.

Mirre1415

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 21:11

Gini schreef:

Dat las ik ook ja, echt... Hoe kan je zó zijn?? :n :r |o

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 21:31

_San87_ schreef:
Gini schreef:

Ik ben niet eens verrast.

Eerlijk ik ook niet -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 21:45

Kitten die ineens heel op mijn eten aast.

Eet patat.

Compleet kapot, maar de fruit bomen staan in de grond

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 22:02

Eigenlijk ben ik gewoon al dagen geïrriteerd om het feit dat er gewoon een dakrubber van m'n auto gejat/gesloopt is (tijdens oud & nieuw) en dat ik nu dus zo'n €80.- kan gaan neerleggen voor een stom nieuw rubbertje.

En ik maak me er heel druk om dat iemand met z'n poten aan m'n auto heeft gezeten ….

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 22:57

Dat ik acht schoenendozen te kort kom en dus niet al mijn schoenen in kan pakken.

Correctie. Dat ik 9 schoenendozen te kort kom.