Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyMadonna schreef:Dat een circus artiest zich de pleuris valt en dat mensen zitten te janken over hoe erg het is voor de kinderen die dat gezien hebben en nu hun leven lang getraumatiseerd zijn....
Lestrange01 schreef:Dat mijn linker schouder deels uit de kom is vannacht omdat ik... bewoog ????? Mijn knie opeens heel instabiel aanvoelt nadat ik gisteren wat stretch oefeneningen heb gedaan. Ik val langzaam uit elkaar.
Vooral van mijn schouder heel k u t. Mijn rechter schouder was een aantal weken geleden aan de beurt, maar nu ook mijn linker en nu mis ik kracht in allebei...
Pandora2 schreef:Lestrange01 schreef:Dat mijn linker schouder deels uit de kom is vannacht omdat ik... bewoog ????? Mijn knie opeens heel instabiel aanvoelt nadat ik gisteren wat stretch oefeneningen heb gedaan. Ik val langzaam uit elkaar.
Vooral van mijn schouder heel k u t. Mijn rechter schouder was een aantal weken geleden aan de beurt, maar nu ook mijn linker en nu mis ik kracht in allebei...
Ik zei nog zo wacht om uit te stappen tot dat vliegtuig op de grond staat![]()
Beterschap in elk geval !
hagelslag schreef:Ik twijfel om een aankoop te doen.
2 matrassen a 90 cm bij 2 m.
Ik ben echt nieuwe matrassen nodig. Dat staat voorop.
Heb mijn eerste keus matras direct doorgekruist. Lag wel fijn maar 800 euro voor beide matrassen vind ik best extreem.
En nu mijn 2de keus. Die lag ook erg fijn. Minimaal slechter dan de eerste keus.
Officieel zouden deze matrassen samen 700 euro kosten. Ivm korting zouden ze nu 450 samen kosten.
Maar ook 450 is een redelijk bedrag.
Dus nu twijfel ik. Zal ik het doen. Of verder kijken naar goedkoper... Maar goedkoper is vaak toch duurkooptwijfel twijfel....