Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Syzygy schreef:Pff nu net weer een 1 sterren beoordeling ontvangen omdat ik een bod niet accepteerde
Nielojram schreef:Zie iets op MP wat ik graag wil hebben.
Vraagprijs 30 euro, verzendkosten 4 euro.
Ik stuur een bericht, ik neem het product graag van je over voor vierendertig euro incl verzenden.
Krijg ik terug: ' Kan'
![]()
Stond al bij de adverteerder ' beleefder communiceren'.
Het is niet altijd onzin, die sterren..
hoikimmmy schreef:Nou ik wilde laatst een hoofdstel kopen moest verzonden worden. Was geen gekke prijs maar ook niet heel goedkoop. Dus ik betaald maar kreeg maar niks dus via het account van mijnvriend gereageerd of het hoofdstel er nog was; ja want de vrouw die hem wilde betaalde maar niet. Hij ging nu eerst op vakantie en daarna kon hij wel weer reageren voor verdere afspraken verkoop. Dus ik met mijn eigen account bericht gestuurd met bewijs van betaling dat ik de politie in zou lichten. Zegt hij; sorry dat ik zo laat reageer ik was heel ziek en moest plotseling naar het ziekenhuis. Maar als je zo reageert krijg je hem ook niet meer. Dus ik zei dat ik het geld terugwilde. Nou hij zou het overmaken maar heeft het dus nooit gedaan. En voor samenzwering met mijn vriend wilde hij mij ook aangeven bij de politie.![]()
Geld niet meer terug, politie heeft het druk met andere dingen blijkbaar.
Ineke2 schreef:Mayflower_ schreef:Momenteel staat de advertentie weer op marktplaats van diegene die mij heeft opgelicht met een dressuurzadel en kan deze persoon weer vrolijk verder mensen oplichten. Het is toch niet te geloven hoe marktplaats hiermee omgaat!
Gewoon weer melding maken