Post NL frustratie!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 17:59

just_kiki schreef:
MyWishMax schreef:
Ik bestel zulke dingen alleen als ik de hele dag thuis kan zijn. Net als hondenvoer. Zodat ik het sowieso aan kan nemen of iemand regel die dat kan.

Dat zou ik nu sowieso niet aandurven, het gaat al beter, maar helemaal zeker zijn dat pakket de dag aankomt dat er verwacht wordt bij shop kan je nog niet.

Als je het op de dag zelf wijzigt word het pas volgende werkdag afgegeven bij het PostNL punt

Brievenbuspakketjes gaan bij pakketten erbij. Anders heb je ook nooit bewijs dat je het af hebt gegeven.

Dat dacht ik ook, maar wist ik niet zeker. Alleen dat als je niet thuis bent dat je het dan pas de volgende dag na ... uur kan halen. Maar dus ook als je het zelf wijzigt. Logisch ook wel

verootjoo

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 18:12

Ik heb zaterdag een droger besteld en deze kwam zondag binnen :') Ik wist niet eens dat er hier op zondag bezorgd werd. Er stond 2-3 werkdagen levertijd dus had hem dinsdag/woensdag op z’n vroegst verwacht.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 18:18

De pakjes die sinds 30 december onderweg zijn, zijn volgens de app weer een dag vertraagd -O-
Als ze vrijdag niet weer vertragen that is.
Het heeft geen haast maar het zijn er vier en ik wil ze zo graag uitpakken :')

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 18:35

verootjoo schreef:
Ik heb zaterdag een droger besteld en deze kwam zondag binnen :') Ik wist niet eens dat er hier op zondag bezorgd werd. Er stond 2-3 werkdagen levertijd dus had hem dinsdag/woensdag op z’n vroegst verwacht.

Stond je nog lekker te hannessen met een beetje pech omdat je er eigenlijk nog geen plek voor had gemaakt :=

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 19:09

Mijn pakje is nu officieel volledig zoek. :\ Ik ben gebeld door de pakketdienst. Aantoonbaar gescand en ingeladen in de bezorgbus. En daarna in het luchtledige verdwenen. Bezorger is met een lege bus teruggekomen en na onderzoek vandaag met een vaag verhaal. _-:(

Ellende is de afzender kan geen onderzoek laten doen op dit moment terwijl dat wel zou moeten kunnen volgens de pakketdienst. Geloof dat er een meningsverschil is tussen beiden.

Ik moet opnieuw bestellen. Goddank met afterpay besteld. Maar het blijft een vreemd verhaal en zo zonde van de plantjes -O-

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 19:58

Maar wat moet iemand met plantjes dan? Vaag verhaal idd

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 20:46

thirteenn schreef:
karuna schreef:
Pakket lijkt inderdaad gruwelijk zoek. -O- Pick up point heeft niks ontvangen maar wel een bezorger gehad gistermiddag en de track en trace code werkt niet meer. Arme planten.

Ik vroeg me een tijdje af hoe dat gaat.. planten via de post. Wat voor planten had je besteld?

Ik heb altijd medelijden met de planten die ik op de band gooi := Dan staan er wel grote pijlen op met welke kant boven moet maar dat is letterlijk nooit mogelijk, de pakketten moeten er plat op en ze zitten eigenlijk altijd in langwerpige dozen. Ik weet in ieder geval dat ik nooit een plant zal bestellen :')

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 21:18

Ik bedenken me net dat ik 12 januari een nieuw matras binnen krijg (12 weken geleden besteld) enige waar ik hard van baal is dat we nog in de strenge lockdown zitten en zij hem waarschijnlijk niet boven zullen brengen. Ik slaap op de zolder :+ moet nog even uitzoeken hoe ik dat voor elkaar ga krijgen.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 21:21

pmarena schreef:
verootjoo schreef:

Stond je nog lekker te hannessen met een beetje pech omdat je er eigenlijk nog geen plek voor had gemaakt :=

haha, nou idd. Maar ik heb niet gezeurd hoor, dat er nu eens een keer iets te snel werd bezorgd :') :+ Gelijk wasje erin gedaan.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 21:38

thirteenn schreef:
Ik bedenken me net dat ik 12 januari een nieuw matras binnen krijg (12 weken geleden besteld) enige waar ik hard van baal is dat we nog in de strenge lockdown zitten en zij hem waarschijnlijk niet boven zullen brengen. Ik slaap op de zolder :+ moet nog even uitzoeken hoe ik dat voor elkaar ga krijgen.

Voorlopig in de woonkamer slapen? :+

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 10:17

Even een update over mijn pakket van 23 december, wat sinds 24 december op 'Bezorgtijd onbekend stond'. Ik kijk nu net op de Track&Trace en nu staat er dat ie gewoon de 24e is bezorgd :o Ik vind het nog wel een beetje gek, dus ga nog even een onvangstbevestiging van de ontvanger vragen. Maar een heeeel klein beetje gerustgesteld nu O:)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 10:20

verootjoo schreef:

Dit hadden wij ook, bij de mediamarkt, met een tablet.
Op zaterdag bestelt want dan komt ie in de loop van de week wel een keer. Mailtje: uw tablet wordt morgen bezorgd. Wij nog geinen, noh die komt maandag of dinsdag wel
Maar nee hoor, daar was Dynalogic op zondag :) netjes op tijd.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 10:22

Dynalogic is idd erg snel! Stonden netjes de volgende dag met de tv aan de deur.

1 pakket van bol is netjes binnen gekomen de ander blijft hangen op is aangemeld maar nog niet ontvangen door dhl

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 10:28

Dynalogic komt hier vandaag langs, is ook de vaste bezorger van Gall & Gall. :') Fles 43 besteld voor m'n moeder :+

Blij met thuiswerken hier. Vandaag komt Appie tussen 10:00 en 11:00, PostNL tussen 10:35 en 12:35 en Dynalogic tussen 12:00 en 15:00 :')

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 10:34

Hier weer een pakket dat tussen 13 en 18 januari zou komen maar gisteren al bezorgd werd :+ Door DPD geloof ik. Kreeg ook pas gisteravond laat een mail dat m'n pakket gisteren zou worden bezorgd :')

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 11:10

Plottwist hier. Het verloren pakketje is niet meer verloren. :+ Maar na het onderzoek van de pakketdienst is het gister middag opgedoken bij de voordeur van de buren. :oo Als in er werd aangebeld bij haar, en eer ze bij de voordeur was zag ze de bestelauto de bocht om gaan en stond het pakketje voor de deur. Geen briefje bij mij in de bus niks. :n En merkwaardig genoeg staat hij vanmorgen opeens als bezorgd gister. Echt heel raar :o? De plantjes waren aardig gebutst en slap en droog :(:) ondersteboven in hun gelukkig stevige container. Ze zijn verpoot, goed veel water en staan er nu een stuk frisser bij.

Maar ik bel net de verzender, want de nieuwe bestelling is nog niet verwerkt of verzonden en deze moet ik nog betalen uiteraard. Maar de nieuwe bestelling is niet meer tegen te houden (komt maandag kennelijk) maar deze betalen kan ook niet meer. 8)7. En dat voelt niet fijn. Ik kan de zending maandag weigeren en dan gaan de plantjes weer retour en komen daar mogelijk ook weer gebutst aan. :(:) Ik heb dus een weekend om na te denken wat ik daarmee ga doen. Accepteren en betalen zodat ik in ieder geval iets heb betaald en de plantjes nog een rit besparen. Of retour zenden en spul hierhebben die niet betaald kunnen worden. Maar ook geen dubbele zending.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-21 21:06

Nou mijn pakketje laat ook op zich wachten.
30 december besteld.
Nu stond er in mijn post.nl app dat hij 6-1 bezorgd zou worden.
Op 6-1 stond dat hij op 7-1 bezorgd zou worden. Op 7-1 stond er bezorg datum onbekend. En dat staat er nu nog. Dus ik ben erg benieuwd wanneer het pakket er is.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 15:59

Ik kreeg melding dat mijn pakket wat ik gisteren gemist had (kon geen andere tijd kiezen) bij het PostNL punt was gebracht. Dus ik door de sneeuw met auto erheen en kom daar en is het er niet... bloedirritant. Kan ik weer maandag afwachten

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 16:34

Had op 30 december spullen besteld en uiteindelijk gisteren geleverd gekregen via PostNL... Dagelijks werd de dag van leveren veranderd tot er op een gegeven moment niets meer werd aangegeven... Onderzoek gaf uiteindelijk door dat het pakket naar het verkeerde distributiecentrum was gegaan maar daar deden ze er helemaal niets mee. Best slordig, hoe raak je op een gegeven moment spullen kwijt.

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 18:33

meggiemeg schreef:
Had op 30 december spullen besteld en uiteindelijk gisteren geleverd gekregen via PostNL... Dagelijks werd de dag van leveren veranderd tot er op een gegeven moment niets meer werd aangegeven... Onderzoek gaf uiteindelijk door dat het pakket naar het verkeerde distributiecentrum was gegaan maar daar deden ze er helemaal niets mee. Best slordig, hoe raak je op een gegeven moment spullen kwijt.

Dat is lang! Mijn pakketje uit Engeland deed er net zo lang over, maar daar had ik het van verwacht. Ik ben trouwens blij dat die bezorgd is, want het was zonder track en trace.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 19:31

meggiemeg schreef:

Hier exact het zelfde. Hier is het gisteren ook geleverd. 30 december besteld

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 19:32

Eilish schreef:
meggiemeg schreef:

Dat is lang! Mijn pakketje uit Engeland deed er net zo lang over, maar daar had ik het van verwacht. Ik ben trouwens blij dat die bezorgd is, want het was zonder track en trace.

Mijn pakket uit Engeland is hier nog niet aangekomen.

Maar die website gaf al aan dat de levertijd tussen 11 tot 28 werkdagen was :=

Wescha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 21:54

Hier boeken besteld. Stond bij brievenbus post. Staat op geleverd.... maar in de brievenbus niets te vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 21:57

Wescha schreef:
Hier boeken besteld. Stond bij brievenbus post. Staat op geleverd.... maar in de brievenbus niets te vinden.

Ik heb deze week een aantal keer brievenbuspakketjes gehad die in de app (tussen de brievenbuspost) stonden als 'vandaag bezorgd', die een dag later kwamen.

Ik heb vandaag ook mijn pakket binnen gekregen, op 31 december besteld maar hij heeft twee weken in het magazijn van de verzender gelegen... :') Ach, gelukkig had ik er geen haast mee en kwam hij uiteindelijk vanzelf.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 22:03

Wescha schreef:

Dit had ik ook, maar volgens mij had iemand die bij de post werk daar al iets over gezegd.. even zoeken!