elnienjo schreef:Ik vind baarden spuuglelijk en nu zag ik tot mijn grote schrik dat onze koning ook al aan de baardenhype deel neemt.
Maar die was toch al spuuglelijk.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marie_Anne schreef:Cowboy55 schreef:Je maakt dat niet mee, want er ligt geen uitspraak in dit verhaal. Vrijspreken kan alleen een rechter, en die is hier helemaal niet aan te pas gekomen, dus ik vind het vreemd en misleidend als een commercieel onderzoeksbureau die term zou gebruiken.
De uitspraak was:
Vrijgesproken van het incident, vrijgesproken op verdenking van het incident, behoud van baan, geen aantekening in het dossier.
Boeiend om nu te moeten lezen dat dit klaarblijkelijk voor sommige mensen weinig waarde heeft. Ik bedoel, je hoort wel eens dat er in een zaak een uitspraak ligt en dat sommige mensen zich daar weinig van aantrekken. Interessant om het nu eens mee te maken.
Dit is als man dus het enige waar ik me zorgen over maak: dat je niks doet, erkend wordt dat je niks gedaan hebt maar er toch mensen zijn die (minstens) suggereren dat er wel iets was. Daar is nl. geen enkele verdediging tegen mogelijk. En dat kan je dus klaarblijkelijk op elk moment overkomen.
Een anonieme 'vrouw van' die er zelf niet bij is geweest zet een verhaal op internet. Daar kun je toch geen enkele conclusie uit trekken...
Sanet schreef:Ik heb echt een schurfthekel aan van die bordjes met “ home”. Ik weet zelf ook wel waar ik ben!
Of kettinkje met je eigen naam, wtf: waarom weet je je eigen naam niet?!
Cowboy55 schreef:Sanet schreef:Ik heb echt een schurfthekel aan van die bordjes met “ home”. Ik weet zelf ook wel waar ik ben!
Of kettinkje met je eigen naam, wtf: waarom weet je je eigen naam niet?!
Je eigen naam of de naam van je wederhelft of de naam van je kinderen op je lijf laten krassen. Alleen acceptabel als je (beginnende) dementie hebt wat mij betreft.