Welke "unpopular opinions" heb jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 08:32

elnienjo schreef:
Ik vind baarden spuuglelijk en nu zag ik tot mijn grote schrik dat onze koning ook al aan de baardenhype deel neemt.

Maar die was toch al spuuglelijk.

Summerdreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 09:09

Marie_Anne schreef:
Cowboy55 schreef:

De uitspraak was:
Vrijgesproken van het incident, vrijgesproken op verdenking van het incident, behoud van baan, geen aantekening in het dossier.

Boeiend om nu te moeten lezen dat dit klaarblijkelijk voor sommige mensen weinig waarde heeft. Ik bedoel, je hoort wel eens dat er in een zaak een uitspraak ligt en dat sommige mensen zich daar weinig van aantrekken. Interessant om het nu eens mee te maken.

Dit is als man dus het enige waar ik me zorgen over maak: dat je niks doet, erkend wordt dat je niks gedaan hebt maar er toch mensen zijn die (minstens) suggereren dat er wel iets was. Daar is nl. geen enkele verdediging tegen mogelijk. En dat kan je dus klaarblijkelijk op elk moment overkomen.
Je maakt dat niet mee, want er ligt geen uitspraak in dit verhaal. Vrijspreken kan alleen een rechter, en die is hier helemaal niet aan te pas gekomen, dus ik vind het vreemd en misleidend als een commercieel onderzoeksbureau die term zou gebruiken.

Een anonieme 'vrouw van' die er zelf niet bij is geweest zet een verhaal op internet. Daar kun je toch geen enkele conclusie uit trekken...

Precies.

De “dame in kwestie” was vroeger misbruikt volgens de TS (dus vrouw van, hoe weet ze dat vraag ik me af) dus het zou wel een schreeuw om hulp kunnen zijn. O ja en ze aasde op een positie die hij misschien zou gaan krijgen.
De man was uiteindelijk weer “lekker aan het werk” en de “dame in kwestie” nog steeds niet.

Ik heb dat hele topic gelezen en mij verbaasde het juist dat bijna heel bokt gelijk geloofde dat de vrouw hem er in had geluist. Natuurlijk is dat een mogelijkheid! Maar Ik dacht nog hmm hoop dat mensen in het echt toch minder snel gelijk een kant kiezen. Ik heb zelf meegemaakt dat de man veel sneller werd geloofd (hogere functie, maar ook zekerder qua karakter en mensen die achter hem stonden) en “de vrouw deed het vast voor aandacht...”
Ze kon altijd goed van zich afbijten dus waarom toen niet?

Ik lees hier ook “als er 1 aangifte doet (tegen bekend iemand) dan gaan er daar meer een slaatje uit slaan”

Ik denk dat het heeeel moeilijk is om met zo iets naar voren te komen. Bij een gewoon persoon word er vaak met aangifte al niks bereikt behalve dat je alles tot in detail moet gaan vertellen aan allerlei onbekenden terwijl je je schaamt etc. Laat staan als je het tegen een miljonair moet opnemen. Ik snap best dat vrouwen dan denken oke 1 schaap over de dam...

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 09:14

Nou het bewuste topic was toch wel erg overtuigend dat de man het niet gedaan had hoor. Natuurlijk weet je het nooit 100% zeker maar dit klonk toch wel als een 99% zekerheid. Vlak die vrouwen ook niet uit...

Op zich was dat metoo gebeuren natuurlijk wel goed, als er echt ergens jarenlang een viezerik zit te wriemelen en niemand durft er wat van te zeggen....dan is het wel goed als de boel eens openbarst. Wat dat betreft zijn er natuurlijk genoeg beerputten in de wereld, op allerlei vlakken, die hoognodig opengeblazen moeten worden :j

Als 1-ling die naar voren komt met vervelende ontboezemingen wordt je dan al snel niet geloofd, maar als meerdere mensen opstaan dan zijn mensen toch eerder geneigd om te overwegen dat er inderdaad iets "niet pluis" is.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 09:47

Ik wil je automatisch een klap geven als er woorden zoals "manlief", "vriendlief" worden gebruikt. STOP.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 09:48

Sheehan schreef:
Ik wil je automatisch een klap geven als er woorden zoals "manlief", "vriendlief" worden gebruikt. STOP.

Ml, vl, dl, zl ook? :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 09:54

Ik weet niet of deze 'unpopular opion' al genoemd is: alle feestdagen moeten afgeschaft worden.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 09:54

Giolli schreef:
Sheehan schreef:

Alles waar onnodig nog "lief" achter staat. Ook paardlief en ponylief. Stop :')

Esmee_RSJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-19 09:56

Giolli schreef:
Sheehan schreef:

:r

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 10:07

Giolli schreef:
Sheehan schreef:

In hetzelfde kader: "mijn meissie, vrouwtje, vent, mannetje" etc

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 10:22

Ik hoop dat alle mensen die hun dier hun kind noemen ook een keer daadwerkelijk bevallen van een veulen/pup/kitten etc.

Het is niet je kind, zal het nooit worden ook dus noem het niet zo!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 10:22

Liesje1611 schreef:
Giolli schreef:

Ik vind jullie met de minuut aardiger :))

- Het leenstelsel moet worden bepaald op het type studie dat iemand gaat doen (inkomensverwachting)

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 10:24

Liesje1611 schreef:

Oh echt kots :r
Vind die nog erger dan vriendlief/manlief/ponylief

pmarena

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 10:26

Wijffie :D

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 10:28

In het kader daarvan: mensen die proberen zwanger te raken en die seks 'klussen' noemen. Waarom?! We hebben daar al 101 woorden voor, waarom klussen.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 10:45

Vaak is het dan ook nog me meissie me ventje .. -O-

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 10:54

Moderatoropmerking:
Andere topics bespreken is niet de bedoeling, dat onderwerp dus graag laten rusten vanaf nu.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 11:07

ZE hoeven mij geen liefje te noemen. Daar hou ik echt niet van.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 11:08

Nessie schreef:
Vaak is het dan ook nog me meissie me ventje .. -O-

Dan schiet mijn hand gewoon uit. Pats!

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 11:15

Ik moet ook :r als mensen tijdens een concert of zo, zo'n hartje maken met hun handen.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 11:27

Ik heb echt een schurfthekel aan van die bordjes met “ home”. Ik weet zelf ook wel waar ik ben!
Of kettinkje met je eigen naam, wtf: waarom weet je je eigen naam niet?!

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 11:58

Sanet schreef:
Ik heb echt een schurfthekel aan van die bordjes met “ home”. Ik weet zelf ook wel waar ik ben!

Je eigen naam of de naam van je wederhelft of de naam van je kinderen op je lijf laten krassen. Alleen acceptabel als je (beginnende) dementie hebt wat mij betreft.

Veronica2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 12:07

Cowboy55 schreef:
Sanet schreef:

Je eigen naam of de naam van je wederhelft of de naam van je kinderen op je lijf laten krassen. Alleen acceptabel als je (beginnende) dementie hebt wat mij betreft.

Tattoos zijn lelijk en ordinair, nog nooit een mooi en smaakvol exemplaar gezien.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 12:08

Dat vind ik dan weer niet :) Vaak wel trashy/suf/nutteloos overigens en namen tatoeëren heb ik ook niets mee.

nps

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 12:15

Beau van Erven Dorens, Patty Brard, Gordon. Mogen ze alstjeblieft eens opflikkeren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 12:17

Bloodymary schreef:
Ik moet ook :r als mensen tijdens een concert of zo, zo'n hartje maken met hun handen.

Of mensen die beginnen te huilen als ze een BNer zien , of een popster.