Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hagelslag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 08:51

Dat ik nu moet wachten op het telefoontje van de dierenarts of de operatie van beide honden goed gegaan is.
Die van mij en mijn zusje worden gesteriliseerd

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 09:05

Dat ik straks naar de tandarts moet...
Eigenlijk volgende week, maar dat is dag 1 op mijn nieuwe werk. Dat leek mij niet zo’n geslaagd plan :=

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 09:21

Ai! Sterkte Ineke! Tandarts is nooit leuk!!

Hagelslag, sterkte met wachten!

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 09:53

Ineke2 schreef:
Eigenlijk volgende week, maar dat is dag 1 op mijn nieuwe werk. Dat leek mij niet zo’n geslaagd plan :=

Goede reminder, ik moest mijn afspraak ook nog even verzetten :')

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 09:56

Dat ik een early check in heb om schoon te maken en die verdraaide mensen er nog steeds inzitten... Hallo mensen ik moet erin schiet verdikkeme op |o

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 10:05

Aan dat ik zo enorm zenuwachtig ben vanwege m'n auto die bij de garage staat voor de APK. Kan eigenlijk geen duur grapje erbij hebben omdat we deze week verhuizen en dat al duur genoeg is.. Ben gewoon zo zenuwachtig voor het telefoontje van de garage.

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 10:25

CharIsabella schreef:
Dat ik een early check in heb om schoon te maken en die verdraaide mensen er nog steeds inzitten... Hallo mensen ik moet erin schiet verdikkeme op |o

Ik haat Duitsers ondertussen heel erg, verdomme ik wil m'n lijstje redden en ben super gestrest nu

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 10:41

Barramundi schreef:
Ai! Sterkte Ineke! Tandarts is nooit leuk!!

Hagelslag, sterkte met wachten!

Tnx, ik heb nog geen telefoontje gehad.
Qua berekening zouden beide nu ongeveer klaar zijn. Dus ik verwacht binnen nu en een uurtje telefoon

Nicky1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 11:17

Dat er volkomen geschifte TS'ers zijn waar mijn nekharen de eerste week van rechtop blijven staan.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 12:22

Telefoontje gehad, nouja zelf gebeld.
Beide hondjes zijn de sterelisatieoperatie goed doorgekomen.
Bij mijn hond hadden ze wel iets problemen ivm erg goed doorbloed ofzo. Maar het is alsnog goed gegaan *\o/*
Nu wil ik huilen van opluchting

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 13:37

Dat alles momenteel tegen zit, alles wat ik doe gaat fout

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 13:43

Steeph schreef:
Ineke2 schreef:

Goede reminder, ik moest mijn afspraak ook nog even verzetten :')

Haha :D

Ik heb gelukkig geen gaatjes of iets anders dus over een half jaar pas weer. *\o/*

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 13:44

Last van buikloop hebben, het in de Ikea voelen opkomen ver weg van de wc. En dan steeds moeten niezen om het extra spannend te maken. _O-

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 14:17

MarlindeRooz schreef:
Last van buikloop hebben, het in de Ikea voelen opkomen ver weg van de wc. En dan steeds moeten niezen om het extra spannend te maken. _O-

Je lichaam denkt yeah hardcore shopping Lets do thus! :')

Dat ik bloed heb moeten prikken en ik dus tot woensdag moet wachten voor de uitslag -O-

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 14:57

Ik ben op vakantie met mijn beste vriendin in Spanje. Echt super mooi en super leuk. Maar ik erger me dood aan alle mannen hier die ons nastaren, naroepen, aanspreken, naast ons komen zitten en vervelend doen. Ik krijg er de kriebels van en vind het echt niet fijn.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 15:00

deksel schreef:
Ik ben op vakantie met mijn beste vriendin in Spanje. Echt super mooi en super leuk. Maar ik erger me dood aan alle mannen hier die ons nastaren, naroepen, aanspreken, naast ons komen zitten en vervelend doen. Ik krijg er de kriebels van en vind het echt niet fijn.

Tik ergens een goedkope ring op schuif deze ok je linker vinger. En laat die gewoon subtiel zien dan zijn ze zo weg.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 15:03

Dat ik mijn broer wil appen om hem iets te vragen terwijl hij op school is. Maar ja dat kan niet omdat zn telefoon in het weekend is gestolen.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 15:04

Lau schreef:
deksel schreef:

Tik ergens een goedkope ring op schuif deze ok je linker vinger. En laat die gewoon subtiel zien dan zijn ze zo weg.

We zijn allebei minderjarig dus ik weet niet of ze dit gaan geloven :Y)

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 15:06

Dat mijn schoonmoeder vermoedelijk weer 6 weken opgevangen moet worden ivm 2e operatie aan de nek die ze vanochtend gehad heeft (ze heeft een operatie in December gehad nadat ze 2 nekwervels brak en toen heeft ze 7 weken bij ons ingewoond) en wederom zowel broer als zus van mijn man niet aanbiedt om haar op te vangen en zij er dan weer mooi vanuit gaan dat wij het doen, terwijl wij onder de minste ruimte hebben voor een bed. Maar tja, we hebben het immers in december gedaan 7 weken lang, dus waarom nu niet weer he? Zo vreselijk frustrerend zeg, bah.

Nu doen we dat wel natuurlijk, het is m'n schoonmoeder. Maar wat voor tol het van mij eist om zoveel extra zorg erbij te hebben, maakt verder niemand wat uit behalve mijn man (die helpt me gelukkig enorm veel mee in huis enz. maar die heeft het met werk ook super druk de komende wekend). M'n schoonbroer leest alles in de app en reageert vrijwel nergens op, lekker makkelijk ook ja. Zich zo stil mogelijk houden, zodat alles geregeld is voor hij zich mengt in het gesprek. En m'n schoonzus zegt alleen ja het beste is als ze weer bij iemand in kan wonen. Maar zichzelf aanbieden? Neuh... Het is dat het voor m'n schoonmoeder zelf is, anders kregen zowel schoonbroer als schoonzus een dikke middelvinger van me.
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 27-05-19 15:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 15:06

deksel schreef:
Lau schreef:

We zijn allebei minderjarig dus ik weet niet of ze dit gaan geloven :Y)

Dat hoeven zij niet te weten ;)
Jullie zijn gewoon streng gelovig en gaan trouwen.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 15:07

deksel schreef:

Bah, wat vervelend inderdaad zeg.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 15:15

Ik heb mezelf met een schaar verwond #)
Gelukkig niet al te erg, maar doet alsnog wel zeer...

Schaar schoot weg en de rest is wel te bedenken ^)

Vervelende zaak met je schoonmoeder. Cursebreaker :(:)
Lastig als niemand anders hulp wil bieden.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 16:20

Mensen

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 16:24

Nog een ergernis... Ik wil mijn bel laten repareren. Daar vorige week al een ergernis over gedeeld dat ze vorige week on aangekondigd voor de deur stonden en ik dus niet thuis was én mijn bel het niet doet “ hoe moet ik dan weten dat ze er zijn?”

Dus afgesproken voor vandaag tussen 15 en 17 en dat ze telefonisch zouden laten weten als de monteur voor de deur stond.
Dat hebben ze netjes gedaan deze keer. Monteur binnen gelaten... die werpt 1 blik en zegt “ O logisch dat ie het niet doet er moet nog een heel nieuw systeem geplaatst worden en dat moet worden besteld”

Ik: “ dat wist ik al, wáárom is dat dan niet besteld?”
Hij: “ wij gingen er vanuit dat het om een reparatie ging zo kregen we het door van uw vve”

Diepe zucht ^)

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 16:27

Ineke2 schreef:
Nog een ergernis... Ik wil mijn bel laten repareren. Daar vorige week al een ergernis over gedeeld dat ze vorige week on aangekondigd voor de deur stonden en ik dus niet thuis was én mijn bel het niet doet “ hoe moet ik dan weten dat ze er zijn?”

Dus afgesproken voor vandaag tussen 15 en 17 en dat ze telefonisch zouden laten weten als de monteur voor de deur stond.
Dat hebben ze netjes gedaan deze keer. Monteur binnen gelaten... die werpt 1 blik en zegt “ O logisch dat ie het niet doet er moet nog een heel nieuw systeem geplaatst worden en dat moet worden besteld”

Ik: “ dat wist ik al, wáárom is dat dan niet besteld?”
Hij: “ wij gingen er vanuit dat het om een reparatie ging zo kregen we het door van uw vve”

Diepe zucht ^)

Oja handig, komen ze je bel repareren, bellen ze zeker aan :')