Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Steeph schreef:Ineke2 schreef:Dat ik straks naar de tandarts moet...
Eigenlijk volgende week, maar dat is dag 1 op mijn nieuwe werk. Dat leek mij niet zo’n geslaagd plan
Goede reminder, ik moest mijn afspraak ook nog even verzetten
deksel schreef:Ik ben op vakantie met mijn beste vriendin in Spanje. Echt super mooi en super leuk. Maar ik erger me dood aan alle mannen hier die ons nastaren, naroepen, aanspreken, naast ons komen zitten en vervelend doen. Ik krijg er de kriebels van en vind het echt niet fijn.
Lau schreef:deksel schreef:Ik ben op vakantie met mijn beste vriendin in Spanje. Echt super mooi en super leuk. Maar ik erger me dood aan alle mannen hier die ons nastaren, naroepen, aanspreken, naast ons komen zitten en vervelend doen. Ik krijg er de kriebels van en vind het echt niet fijn.
Tik ergens een goedkope ring op schuif deze ok je linker vinger. En laat die gewoon subtiel zien dan zijn ze zo weg.
deksel schreef:Ik ben op vakantie met mijn beste vriendin in Spanje. Echt super mooi en super leuk. Maar ik erger me dood aan alle mannen hier die ons nastaren, naroepen, aanspreken, naast ons komen zitten en vervelend doen. Ik krijg er de kriebels van en vind het echt niet fijn.
Ineke2 schreef:Nog een ergernis... Ik wil mijn bel laten repareren. Daar vorige week al een ergernis over gedeeld dat ze vorige week on aangekondigd voor de deur stonden en ik dus niet thuis was én mijn bel het niet doet “ hoe moet ik dan weten dat ze er zijn?”
Dus afgesproken voor vandaag tussen 15 en 17 en dat ze telefonisch zouden laten weten als de monteur voor de deur stond.
Dat hebben ze netjes gedaan deze keer. Monteur binnen gelaten... die werpt 1 blik en zegt “ O logisch dat ie het niet doet er moet nog een heel nieuw systeem geplaatst worden en dat moet worden besteld”
Ik: “ dat wist ik al, wáárom is dat dan niet besteld?”
Hij: “ wij gingen er vanuit dat het om een reparatie ging zo kregen we het door van uw vve”
Diepe zucht