Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alaskan schreef:Ik heb een jurk besteld in de UK van rond de €55 + €20 zodat ik hem over een paar dagen binnen krijg. Nu staat er bij DHL dat ik €50 aan invoerrechten en btw moet betalen?! Hoort dat zo enorm veel te zijn? Ik schrok er een beetje van. Normaal zoek ik alles wel goed uit, maar dit bedrag is even groot als die van de jurk.. er stond ook niks aangegeven op de site ofzo.
Arnon schreef:Wat ik me afvraag.. waarom word de snelheid op matrixborden zo vaak genegeerd? Als ik op de snelweg rijd en er staat 70 dan blijft iedereen 90/100 rijden. Dan voel ik me ook altijd zo'n spelbreker al ga ik wel 70 rijden.
Jolien87 schreef:Heeft iemand enig idee of het mogelijk is en wat het kost om blokhakken te laten vervangen?
Ik heb deze schoenen alleen de hak begint steeds erger te piepen.
[ Afbeelding ]
Mjetterd schreef:Ik vraag mij af,
Bij Whatsapp kun je locatie delen. Dan is er de mogelijkheid om bij de weergave aan te vinken: 'Verkeer weergeven'. Nu veranderd er volgens mij niets als ik dat aan zet. Wat houdt 'Verkeer weergeven' nou precies in?
theadora99 schreef:Mjetterd schreef:Ik vraag mij af,
Bij Whatsapp kun je locatie delen. Dan is er de mogelijkheid om bij de weergave aan te vinken: 'Verkeer weergeven'. Nu veranderd er volgens mij niets als ik dat aan zet. Wat houdt 'Verkeer weergeven' nou precies in?
Beetje late reactie maar misschien als je dit in de spits doet dat files rood/oranje kleuren? Geen idee eigenlijk haha. Ook nog nooit gezien
Froukje schreef:Is het dan niet logischer om dat te testen tijdens de ziekte? Als je al beter bent lijkt het me dan een beetje mosterd na de maaltijd.
Zou niet eens zo verkeerd zijn om eens in de zoveel tijd eens bloed te prikken om te kijken of alles nog is zoals het moet zijn.