[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lieffiefi

Re: Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 14:34

Ja he.
Ik vind het zo vreemd..
En ik kan me niet indenken dat ik zo weg zou gaan, zonder iemand in te lichten. Dat lijkt me zo moeilijk.
Maar je weet nooit alle ins en outs.
Maar deze 2 verhalen zijn me echt bijgebleven van ID. En 1 die ik eerder postte van een andere verdwijning..

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 14:41

De zaak van dat gezin is opgelost toch?! Vermoord door zijn zakenpartner, die ook veroordeeld is, en de overblijfselen inmiddels teruggevonden in de woestijn.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 14:49

Cerilene_ schreef:
De zaak van dat gezin is opgelost toch?! Vermoord door zijn zakenpartner, die ook veroordeeld is, en de overblijfselen inmiddels teruggevonden in de woestijn.

Correct met dien verstande dat de rechtzaak net pas begonnen is. Maar dat de mensen dood zijn staat vast.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 14:54

Klopt inderdaad :j

Ik heb deze aflevering echt al eeuwen geleden gezien.
Toen waren ze nog niet gevonden en leek het erop dat ze elders een nieuw leven begonnen waren.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 14:56

Bizar hè.. als je beseft hoeveel onopgeloste zaken er nog zijn en dat er nog zoveel lichamen ergens liggen. Wachten om gevonden te worden en opgelost. Sommige zullen misschien wel nooit gevonden worden.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 15:03

Giolli schreef:
Bizar hè.. als je beseft hoeveel onopgeloste zaken er nog zijn en dat er nog zoveel lichamen ergens liggen. Wachten om gevonden te worden en opgelost. Sommige zullen misschien wel nooit gevonden worden.

Een bekende van me (ik was zijn sportcoach) is vermist sinds 2004. Ik hoop toch nog wel in dit leven bevestigd te krijgen dat hij inderdaad overleden is. 't was een aardige gast die beter verdiende.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 15:14

Ja inderdaad.
Als je googled op ''Charley's Project'' dan vind je honderden onopgeloste vermissingszaken in de US.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 15:25

Laatst bijgewerkt door Cowboy55 op 08-02-19 15:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 15:26

Een kennis van mijn man is ook al vanaf 2014 vermist, echt heel bizar. Zijn auto is gevonden met sleutels en mobieltje erin. Ik heb altijd het idee gehad dat hij het bos in is gelopen om te plassen en dat hij toen onwel geworden is, maar dan zou hij inmiddels allang gevonden zijn.
http://hannovanmil.nl/?page_id=2

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 16:01

Sheehan schreef:
Tusk :') :') Net zo gaar als The Human Centipede

Heel luguber maar trekt wel mijn aandacht, gaat op het lijstje om te kijken!

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 17:06

Ik zie net op Facebook een advertentie voorbij kommen van Horrify: een streaming dienst met alleen maar horror :)
Voor de liefhebbers :D

Divers

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 17:51

Er is ook een website genaamd moordzaken oid. Dat vind ik interessant maar ook heel erg, zo veel mensen op die website.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 18:52

Anoeska27 schreef:
Een kennis van mijn man is ook al vanaf 2014 vermist, echt heel bizar. Zijn auto is gevonden met sleutels en mobieltje erin. Ik heb altijd het idee gehad dat hij het bos in is gelopen om te plassen en dat hij toen onwel geworden is, maar dan zou hij inmiddels allang gevonden zijn.

Daar is toen ook een topic op bokt over geweest, volgens mij is hij de vader van een bokker.

Maar echt bizar ja, hier vlakbij in de buurt gebeurd. En dat je iemand dan gewoon niet meer terugvindt in zo’n dichtbevolkt gebied als Nederland :\
Laatst bijgewerkt door verootjoo op 08-02-19 19:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-19 18:54

verootjoo schreef:
Anoeska27 schreef:

Daar is toen ook een topic op bokt over geweest, volgens mij is hij de vader van een bokker.

Maar echt bizar ja, hier vlakbij in de buurt gebeurt. En dat je iemand dan gewoon niet meer terugvindt in zo’n dichtbevolkt gebied als Nederland :

Hier gaat nu ook weer een lichtje branden... Jeetje, is dat al zo lang geleden?

Inderdaad verschrikkelijk hoe mensen soms gewoon onvindbaar blijken, voor jaren... Heel erg triest!
Maar ook altijd zeer interessant om te volgen.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 19:25

Oproepen van Hanno van mil zie ik soms inderdaad nog op fb langs komen.
Bij ons in het dorp wordt al sinds de jaren 90 een meisje vermist.
Ook nooit gevonden.
Maria van de zande.
Paar jaar terug is haar fiets wel gevonden.

Anoeska27 schreef:

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 19:33

verootjoo schreef:
Anoeska27 schreef:

Nee, dat was een andere vermissing die zich gelijktijdig afspeelde. Die vader is uiteindelijk wel gevonden (overleden).

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 19:57

Bizar die vermissingen vooral dat gezin... Gewoon vermoord door de zakenpartner..

Die op dat cruise schip zal die overboord zijn gegaan op de een of andere manier

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 20:05

verootjoo schreef:
Anoeska27 schreef:

Dat was inderdaad een andere zaak. Hier de link naar dat topic voor de geïnteresseerden: [LZP] Henry de Vries vermist - hulp

Verdwijning van Hanno van Mil blijf ik ook heel bizar vinden. Normaal bij dat soort vermissingen wordt voor mijn gevoel op termijn wel naar buiten gebracht als de politie een bepaalde kant op neigt qua scenario (zich met schimmige zaken bezighouden, zelfmoordneigingen oid) maar dat is hier eigenlijk nooit gebeurd. Mijn gedachten zeggen idd eigenlijk ook daarom dat hij ergens in die bossen nog moet zijn.

Ik woon zelf op nog geen 100 meter van de plek waar een aantal jaar geleden een vrouw verkracht en vermoord is. Midden in de stad, best wel druk stukje. Politie heeft vlak nadat zij was verdwenen nog in het gebied gezocht maar niks gevonden. Pas een hele tijd later na een tip bleek zij daar alsnog verborgen te zijn en al die tijd te hebben gelegen... Ik kijk nergens meer van op wat dat betreft, het zou me echt niks verbazen als bijv. een vermiste als Hanno van Mil al die tijd helemaal niet ver uit de buurt blijkt te zijn geweest.

Qua bizarre onopgeloste Nederlandse zaken deze nog, weet niet of die al eerder is gedeeld: https://www.politie.nl/gezocht-en-vermi ... edood.html
Zo'n triest en bizar verhaal. ;(

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 20:22

Divers schreef:
Er is ook een website genaamd moordzaken oid. Dat vind ik interessant maar ook heel erg, zo veel mensen op die website.

Moordzaken.com is dat geloof ik.
Lang niet alle moordzaken staan erop maar wel veel, je kunt ook zoeken op woonplaats, provincie, geslacht, leeftijdscategorie etc. :)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 20:34

Anoeska27 schreef:

Jeetje wat raar.. Ik kan er niet bij dat iemand zolang vermist kan zijn. Je lost toch niet zomaar op in het niets? Bizar.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 20:40

Dat programma met die forensisch patholoog vond ik ook fascinerend. In de eerste aflevering zag je oa de hand van een man die een tijd in een sloot gelegen gehad.

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 20:46

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 20:57

https://www.dvhn.nl/drenthe/Impact-moor ... 37992.html

Dit is heel dicht bij mijn huis gebeurt. Toen woonden wij hier nog niet. Zag steeds een prachtig paarden beeld langs de weg staan. Ooit een keer tegen iemand verteld en die vertelde dit verhaal. Waar het beeld staat is ze gevonden/vermoord.

(Link info: meisje ontvoerd, verkracht en vermoord)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-19 21:01

Daks schreef:
Ook een iets bijzondere vermissing zaak
https://www.at5.nl/artikelen/182053/pol ... -diemenaar

Overigens voor de mensen die het naardermeer niet kennen. Een groot gedeelte is ook moeras. Als je daar in vastzit zit je ook echt vast.

En dan dit stuk erna lezen. Nooit gevonden maar wel officieel dood verklaard worden.

Overigens in beide linken is niks schokkends te lezen.

https://decorrespondent.nl/786/de-man-d ... 6-8adbcf5b

Jeetje, wat triest...
In moerassig gebied blijft er volgens mij ook maar weinig van je over... Genoeg ongedierte en bacteriën...

Doet me trouwens even denken aan die man uit Haren (Groningen) die al een poosje zoek is, sinds 29 december om precies te zijn.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 21:05

Memories schreef:
verootjoo schreef:

Dat was inderdaad een andere zaak. Hier de link naar dat topic voor de geïnteresseerden: [LZP] Henry de Vries vermist - hulp

Verdwijning van Hanno van Mil blijf ik ook heel bizar vinden. Normaal bij dat soort vermissingen wordt voor mijn gevoel op termijn wel naar buiten gebracht als de politie een bepaalde kant op neigt qua scenario (zich met schimmige zaken bezighouden, zelfmoordneigingen oid) maar dat is hier eigenlijk nooit gebeurd. Mijn gedachten zeggen idd eigenlijk ook daarom dat hij ergens in die bossen nog moet zijn.

Ik woon zelf op nog geen 100 meter van de plek waar een aantal jaar geleden een vrouw verkracht en vermoord is. Midden in de stad, best wel druk stukje. Politie heeft vlak nadat zij was verdwenen nog in het gebied gezocht maar niks gevonden. Pas een hele tijd later na een tip bleek zij daar alsnog verborgen te zijn en al die tijd te hebben gelegen... Ik kijk nergens meer van op wat dat betreft, het zou me echt niks verbazen als bijv. een vermiste als Hanno van Mil al die tijd helemaal niet ver uit de buurt blijkt te zijn geweest.

Qua bizarre onopgeloste Nederlandse zaken deze nog, weet niet of die al eerder is gedeeld: https://www.politie.nl/gezocht-en-vermi ... edood.html
Zo'n triest en bizar verhaal. ;(

Oh ja, ik heb die twee door elkaar gehaald. Die andere is idd ook een verdrietige zaak. Maar iig gevonden. Ik vind het zo bizar dat het in NL gewoon kan dat je geen enkel spoor van iemand terugvindt :( Lijkt me ook niet te doen voor de nabestaanden; dat je gewoon nooit weet wat er gebeurd is en waarom en of hij nog terugkomt etc...