Ik bedenk mij net nog een top boeken van linda kohanov tweedehands

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lolacabana schreef:Saul schreef:oh ik bedenk me nog een paar tops evt. Alle CD's van new found glory zijn welkom, en panic at the disco I write sins not tradgedies en Good Charlotte met little things.
![]()
En en en My Chemical Romance
Trui schreef:Edit: met een Peel off masker (zon ding wat je mee eters etc eruit trekt) maak je me ook blij
Lolacabana schreef:Saul schreef:oh ik bedenk me nog een paar tops evt. Alle CD's van new found glory zijn welkom, en panic at the disco I write sins not tradgedies en Good Charlotte met little things.
![]()
En en en My Chemical Romance
Michelle_96 schreef:Ohja ik ben ook gek van de formule 1 en vooral natuurlijk max verstappen! Wie weet is daar nog wat leuks bij de bedenken
KimD schreef:Michelle_96 schreef:Ohja ik ben ook gek van de formule 1 en vooral natuurlijk max verstappen! Wie weet is daar nog wat leuks bij de bedenken
F1! Maar niet Max, wel Daniel Ricciardo! Ik ben enorm van fan van RBR, en toen Ricci daarvoor ging rijden was de liefde geboren.
Ik heb een origineel Samsung hoesje, dus hoesjes zijn niet nodig!
rockwitch schreef:KimD schreef:
F1! Maar niet Max, wel Daniel Ricciardo! Ik ben enorm van fan van RBR, en toen Ricci daarvoor ging rijden was de liefde geboren.
Ik heb een origineel Samsung hoesje, dus hoesjes zijn niet nodig!
Dan wordt het nu Renault dan vanaf volgend jaar.
Ik ben ook serieus F1 fan, vooral het Red Bull team.