Secret Santa Surprise 2018

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xLovesPower

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 22:15

Ik heb ook geen hoesje nodig, gebruik er maar een :P
Ik bedenk mij net nog een top boeken van linda kohanov tweedehands :):)

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 22:17

Saul schreef:
oh ik bedenk me nog een paar tops evt. Alle CD's van new found glory zijn welkom, en panic at the disco I write sins not tradgedies en Good Charlotte met little things.

<3

En en en My Chemical Romance :+:

J00P

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 22:28

Lolacabana schreef:
Saul schreef:
oh ik bedenk me nog een paar tops evt. Alle CD's van new found glory zijn welkom, en panic at the disco I write sins not tradgedies en Good Charlotte met little things.

<3

Ja dat is een goede! Als diegene aan de cd van decibel (festival) kan komen (gebrand) dan heel graag. Ik ga ieder jaar daar naartoe {:} Kan ik luisteren in de auto

Of de dvd houden van papegaaien https://www.adviespraktijkvoorvogelsweb ... atie/dvds/ al is die wel heel specifiek
Maar je weet maar nooit ;)
Laatst bijgewerkt door J00P op 13-09-18 22:31, in het totaal 1 keer bewerkt

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 22:29

Marjoow schreef:
Ik heb een S8 met een kapot scherm, dus als mijn SS rijk is dan wil ik wel de 300 euro om dat te fixen :Y)
Hoesjes heb ik ook niet nodig, gebruik er maar 1 :D

Daar heb ik ook last van

Stirrup

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 22:43

Zo hey, wat gaan jullie snel, een paar dagen weinig online geweest en flink wat pagina’s erbij weer :=

Zal even door de pagina’s heen scrollen en zien of ik zo nog wat tops en flops kan noemen. Betwijfel of er over mij al veel info te vinden is namelijk. :+

Hoesjes zijn in mijn geval in ieder geval lastig, heb een Sony Xperia X compact, waarschijnlijk heb ik al de leuke hoesjes hiervoor zelf al van aliexpress gehaald haha.

Verder is alles western gerelateerd leuk. Iets leuks/lekkers voor paard, kat, hond of rat is ook altijd welkom. Voor mijzelf ook wel, maar ik probeer wel zo gezond mogelijk te eten, dus kan zijn dat wanneer de verleiding te groot word ik het aan mijn vriend geef. :=

Maskertjes (voor welk lichaamsdeel dan ook) zijn ook zeker een top! Douchegels en shampoos doe ik echter weinig mee, en nagellak mag ik bijv. niet dragen ivm werk.

Ook waxmelts vallen hier in de smaak, op het moment doe ik er weinig mee, maar straks in de winter gaan de brandertjes wel weer aan. Qua geuren vind de vanille, en bosachtige geuren vaak lekker.

En dan kwam Blond nog voorbij, vind ik meestal niet zo mooi, maar de eenhoorn mok is natuurlijk erg leuk!

Wat flops betreft weet ik het eigenlijk niet zo goed, ik vind zoveel leuk. :P Je hoeft je om mij ook echt niet aan de tops te houden, die zijn puur om het iets makkelijker te maken. Leef je lekker uit zou ik zeggen haha. :D

Zo, nu zijn die onderwerpen bij mij ook weer up to date. :+

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 22:46

Ohja ik ben ook gek van de formule 1 en vooral natuurlijk max verstappen! Wie weet is daar nog wat leuks bij de bedenken :)

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 22:48

Trui schreef:
Edit: met een Peel off masker (zon ding wat je mee eters etc eruit trekt) maak je me ook blij

Jaa! Dit is eigenlijk het enige qua persoonlijke verzorging wat ik op prijs zou stellen. Maar graag niet op dieren getest of iets dergelijks :') dus als dat een te grote uitdaging is dan hoeft het niet haha

Even een lieve foto van mijn katjes, om ze goed voor te stellen <3 ze zijn nu bijna 5 maanden, dus zeker tegen die tijd alweer wat gegroeid :)
Afbeelding

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 23:05

Roosch schreef:
Oh daar heb ik ook last van. -O- -O-

Al moet ik tegenwoordig wat verder struikelen voordat de Belgische grens in zicht is :))

Jij hebt tegen die tijd al 3x je nek gebroken. Ik ken die lompigheid van jou! :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 07:02

Alwiene schreef:
Roosch schreef:
Oh daar heb ik ook last van. -O- -O-

Al moet ik tegenwoordig wat verder struikelen voordat de Belgische grens in zicht is :))

Jij hebt tegen die tijd al 3x je nek gebroken. Ik ken die lompigheid van jou! :')

Dat.. is een waarheid als een koe:')

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 10:26

Ik heb ook een Galaxy s7.
Maar ik hoef geen hoesje. Ik heb een duur echt lederen hoesje. Werd gek van dat nep spul dat zo versleten is.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 10:29

Hier hetzelfde Nessa, moest om de zoveel maanden een nieuwe. Heb nu gewoon een mooie leren.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 10:40

Als iemand een hoesje voor de Lenovo P2 weet te vinden die niet standaard zwart is, dan word ik er heel gelukkig van (ik hou van uiltjes op het hoesje en natuurlijke dingen / kleurrijke dieren)! Verder luister ik Kpop (met name SHINee, Big Bang en Nu'est). Maar cd's gebruik ik niet echt sinds mijn laptop geen CD speler meer heeft.
Laatst bijgewerkt door Jorex op 14-09-18 10:41, in het totaal 1 keer bewerkt

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 10:40

Hier een galaxy S9, ik heb ook een duur hufterproof hoesje er bij gekocht dus ik hoef ook geen hoesjes :)

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 10:57

Lolacabana schreef:
Saul schreef:

<3

Haha ja en nog veeeel meer, maar inmiddels al een aantal cd's van mijn verzameling weer terug gelukkig :)

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 11:09

Michelle_96 schreef:
Ohja ik ben ook gek van de formule 1 en vooral natuurlijk max verstappen! Wie weet is daar nog wat leuks bij de bedenken :)

F1! Maar niet Max, wel Daniel Ricciardo! Ik ben enorm van fan van RBR, en toen Ricci daarvoor ging rijden was de liefde geboren. :D

Ik heb een origineel Samsung hoesje, dus hoesjes zijn niet nodig!

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 11:17

Mijn idool js Fabian Cancellara. Een ex-wielrenner

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 11:18

Maskers, dat ik daar niet aan gedacht heb! Heb nu bubble maskers liggen, humor ten top(je lijkt op een pluche gremlin) en daarbij vind mijn huid op mijn gezicht het erg prettig. Die zwarte peel off maskers zijn ook top! Als je de goede heb ten minste ;) Ik heb geen probleem met haartjes meenenen oid namelijk.

Mocht SS dat leuk vinden, graag voor normale huid/gecombineers of gevoelige huid. Dus niets sterk vettend of uitdrogend :+

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 11:23

Ohja dat is een goede! Geldt voor mij ook! Gewoon neutraal. En I wellicht moeilijk te vinden maar ik heb ook wel een vrij gevoelige huid, dus ook niet teveel chemische dingen etc. (Dus kan je bijv kijken bij natuur winkels)

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 11:31

Hier geen maskers of andere schoonheids dingetjes aub, ben niet zon meisje meisje.
Behalve nagellak en nailart dan dat vind ik wel leuk :D

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 11:33

KimD schreef:
Michelle_96 schreef:

F1! Maar niet Max, wel Daniel Ricciardo! Ik ben enorm van fan van RBR, en toen Ricci daarvoor ging rijden was de liefde geboren. :D

Dan wordt het nu Renault dan vanaf volgend jaar.

Ik ben ook serieus F1 fan, vooral het Red Bull team.

Womble

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 11:55

Hier een huaweii p20 pro mocht het nodig zijn ik heb nog geen hoesje.

Geen F1 fan kijk verders ook geen sport op tv :+

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 12:01

rockwitch schreef:
KimD schreef:

Dan wordt het nu Renault dan vanaf volgend jaar.

Ik ben ook serieus F1 fan, vooral het Red Bull team.

Nee hoor, ik blijf nog steeds RBR fan in hart en nieren. :j Ik zal zeker Ricciardo blijven volgen, maar ik hoop nog steeds dat RBR ooit aan de top komt. :j

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 13:05

Dat hoop ik idd ook.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 13:12

Ik heb nog een stapel gezichtsmaskers liggen :')
Leef je vooral uit SSS, heb er nu al zin in :):)

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 13:19

Ja ik wil ook meedoen! Heb al een PB gestuurd *\o/* *\o/* *\o/*

Super leuk, was vorig jaar ook echt wel heel leuk :D