Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xSagan schreef:Gefeliciteerd immanuela29!
Hier laatst ook een creatieve schrijfworkshop meegedaan. Ook met pen en papier. Was zeker leuk en inspirerend omdat je er anders naar gaat kijken. Soms ook voorlezen, merk dat dat echt niet mijn ding is. Nooit van gehouden ook.xD laat mij maar schrijven.xD
Voorlezen lijkt mij juist super leuk! Ik zou elke karakter zijn eigen stem geven enzo
Annash schreef:Ik heb ook altijd aantekeningen voor tijdlijnen etc.
Inmiddels act 1 van dit nieuwe boek af en zeker niet ontevreden.
30 november neem ik deel aan een boekevenement, MH Books event bij Van der Valk in Tiel. Staan heel veel standjes! Nog nooit gedaan, ben heel benieuwd.
Ik heb laatst ook mijn eerste panel gehad, dat was echt superleuk. Afgelopen week in London ook met 1 van de auteurs uit gegeten en een drankje gedaan.
denisesilver schreef:Net een hoofdstuk afgeschreven, maar echt niet tevreden. Het is te kort en gehaast, maar alles staat er eigenlijk in. Heb het maar afgesloten en kijk er wel naar als ik de eerste kladversie af heb. Heb er voorin een opmerking over gemaakt om me eraan te herinneren. Nadeel van werken op papier; ik kan niet ergens tussendoor een alinea toevoegen

)
immanuela29 schreef:denisesilver schreef:Net een hoofdstuk afgeschreven, maar echt niet tevreden. Het is te kort en gehaast, maar alles staat er eigenlijk in. Heb het maar afgesloten en kijk er wel naar als ik de eerste kladversie af heb. Heb er voorin een opmerking over gemaakt om me eraan te herinneren. Nadeel van werken op papier; ik kan niet ergens tussendoor een alinea toevoegen
Te kort en gehaast mag altijd voor de eerste draft. Als het belangrijkste er maar tussen staat
(Wat ik soms doe als ik met papier werk is ergens een ster tussen plaatsen en dan op een los papiertje erbij daar verder schrijven wat ik vergeten was)
Annash schreef:Ik doe natuurlijk precies wat ik niet moet doen: act 1 van dat nieuwe boek af, en vervolgens duik ik in een tien-jaar-oud manuscript waar ik wel aanbiedingen voor heb gehad (maar heb afgeslagen) en begin vervolgens aan een complete rewrite.![]()
Dag 3, een hoofdstuk per dag geschreven, ruim 7800 totaal verder.
Ik ga het wel weer zien. Ik zal eens gewoon afmaken waar ik mee bezig ben he...
denisesilver schreef:Net een hoofdstuk afgeschreven, maar echt niet tevreden. Het is te kort en gehaast, maar alles staat er eigenlijk in. Heb het maar afgesloten en kijk er wel naar als ik de eerste kladversie af heb. Heb er voorin een opmerking over gemaakt om me eraan te herinneren. Nadeel van werken op papier; ik kan niet ergens tussendoor een alinea toevoegen