Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik zit niet op de schopstoel oid dus ik wacht rustig af tot er iets voorbijkomt wat ik echt tof vind. Ik sta al 4,5 jaar ingeschreven dus veel punten en dus kans om een huis te krijgen.

lijkt me vermoeiend, snap wel dat jullie dan naar iets anders opzoek gaan
capopjekop schreef:Ik werk nog gewoon en kom eigenlijk tijd te kort maar als het kan ben ik wel aan het knutselen. Maar nu moet ik eerst alles uitmesten. Weinig tijd allebei gehad voor schoonmaken en de afwas.
We gaan nu serieus op zoek naar wat anders. We hebben nogal een vervelend bovenbuurkind die voor veel overlast zorgt en nu is de bovenbuurvrouw zwanger van nr 2. Met de zwangerschapshormonen en straks vermoeidheid die bij een baby komt kijken verwacht ik nog veel meer ruzie en herrie helaas
. Onze buren hebben een makelaarskantoor met geregeld leuke huizen te koop, ook wat wij kunnen kopen als ik straks groot en afgestudeerd ben. Dus ik zit wel eens te kijken naar toffe huizen
.
Faelynn schreef:ik heb inmiddels een volgtopic gemaakt voor mijn eerste eigen huis, voor wie het leuk vind om te volgen![]()
[HTT] ( VOLG ) van oud kantoorpand naar woonhuis
) bleek het een benedenwoning te zijn met een ini-mini-tuin en een hele voorgevel vol met ramen.
Ook zijn de badkamer en keuken helemaal vernieuwd. Ik heb het huisje geaccepteerd en hoop eind deze week of begin volgende week te horen of ik écht het contract mag gaan ondertekenen.
Stiekem ben ik al aan het kijken naar de inrichting en weet ik het wat.
Veel te leuk, maar ook erg duur allemaal.
kan me voorstellen dat jij dat ook hebt!
heeeerlijk die voorpret! Isabel_k schreef:Wat leuk ook! Ik vind het stiekem wel een fijn idee dat ik een nieuwe keuken en badkamer heb.kan me voorstellen dat jij dat ook hebt!
Zo leuk.
Ik twijfel tussen een licht en een grijs eiken laminaat. Bij de lichte ben ik bang dat het allemaal een heel landelijke uitstraling gaat krijgen (zeker met mijn okergele muur zie: kleed) maar bij het grijs eiken vraag ik me af of het te grijs gaat worden.

het is echt jouw huis, ik zou gaan voor wat je zelf het aller leukste lijkt: jij gaat er in wonen en elke dag er naar kijken.