Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mars schreef:Alleen dat ik t genant over vind komen. Verder komt t met mijn vriendinnengroep ook nooit voor dat iemand dat wil.
Amandavd schreef:Ik zou ook nooit verwachten dat een jarige of de persoon die ons uitnodigt betaald.
Jolliegirl schreef:Amandavd schreef:Ik zou ook nooit verwachten dat een jarige of de persoon die ons uitnodigt betaald.
Dus als jij naar een verjaardag gaat neem je zelf je cola mee??
En niet zeggen nu dat dat een andere situatie is.
T ging me erom dat ik erop aangekeken werd dat ik doodnormaal de vraag stelde voor mn eigen duidelijkheid.
Dan moet je niet zeggen: ga je mee wat eten voor mn verjaardag?
Dat is een invite.
En k snap heus wel dat t duur is..
Daarom wilde ik duidelijkheid.
Relaxed schreef:Als je 8 mensen uitnodigt om uit eten te gaan, kun je er toch vanuit gaan dat diegene dat niet allemaal betaalt?Tenzij je weet dat diegene dat vaker doet..
Relaxed schreef:Als je 8 mensen uitnodigt om uit eten te gaan, kun je er toch vanuit gaan dat diegene dat niet allemaal betaalt?Tenzij je weet dat diegene dat vaker doet..
Qimm schreef:Bij ons is met z'n allen bbq-en dat iedereen wat meeneemt. De organisatie regelt iig vlees en de gasten fixen fruit, drinken, sausjes of stokbrood. Is nog nooit een bonnetje bij aan te pas gekomen