Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 10:30

Exitium schreef:
Dat je met nu en een half jaar getrouwd bent :j

:') :')

Bambi, lekker heft in eigen hand nemen. Als jij wilt afspreken, dat gewoon voorstellen. Nee heb je, ja kun je krijgen.

Reistijd..ik vind nu een half uur toch echt wel de max. Voor mijn ex zat ik bijna een uur in de auto. Maar inmiddels is mijn leven wel wat drukker geworden en woon ik al haast in mijn auto. Beetje minder reistijd zou dus wel prettig zijn.

Robijtjah, fijn dat jullie het hebben uitgepraat. Geniet van elkaar!

Anne, fijn dat het goed gaat tussen jullie.

Ik twijfel of ik niet toch gewoon lekker samen met poes moet blijven voorlopig. Alles wat voorbij komt is het (net) niet. Of het lijkt wat, maar het bloedt dood. Ben er beetje klaar mee merk ik, steeds dezelfde 'nutteloze' gesprekken voeren die nergens toe leiden. Heb wel wat beters te doen.. :=

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-18 10:32

linoleum schreef:
Gisteravond weer heerlijke date gehad. Niks bijzonders gedaan. Gewoon bankhangen, tv kijken en drankje erbij. Maar was echt fijn, gewoon tegen elkaar aan liggen en praten. Baalde er echt van dat ik weer naar huis moest.

Nayomie schreef:
Nou ik heb mijn tinderprofiel geüpdate met makeuploze foto's. Viel me op dat mensen gauw alleen meisje met make-up leuk vinden. :P

Hahaha wat een onzin :') mijn eerste twee foto’s zijn selfies met flinke make-up. Ene met knalrode lipstick en andere met felpaars. Rest ook alles met make-up. En krijg genoeg matches.

Nee lieve schat ik bedoel het anders. Had bij mij alleen makeupfotos en zodra ik dan met ze ging praten kwam bij mij (dus hoeft zeker niet bij anderen zo te zijn) tot conclusie dat ze mij leuk vonden voor de persoon mét make-up, zonder deden ze toch anders tegen me dan met :P

linoleum

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 10:43

Aaah zo! Sorry verkeerd begrepen :) dan snap ik inderdaad dat je nu anders doet!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 10:44

Nayomie schreef:
Goed vooruitzicht _O-
Hij wil wel afspreken, ik ook, maar we komen nooit tot een planning :')

Dan is de wil er niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 10:51

Mee eens!

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 11:17

Herkennen jullie die 'onzekerheid' na een eerste date :o Ik heb gisteren een date gehad en dat was heel gezellig en dat leek volledig wederzijds. Hij heeft me gisteravond nog geappt en gezegd dat hij het gezellig vond. Maar nu dan toch weer die onzekerheid; zou hij vandaag appen? Zal ik morgen anders appen. Slaat nergens op, daar ben ik me van me bewust :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 11:29

Stuur hem gewoon een casual appje :') Hoe appte je voorheen? Gewoon zo doorgaan en je ziet vanzelf hoe hij reageert..

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 11:31

Gewoon doorgaan zoals je deed inderdaad. Maar ik herken het wel. Nu met huidige date geen last van, maar eerdere wel. Toch onzekerheid of nog meer komt en hoe je nu verder praat tegen elkaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 11:32

Ik wil die onzekerheid niet, dus ik stuur gewoon een appje dan.. Heb je meteen maar duidelijkheid ;)

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 11:37

Ik heb hem net geappt :7 Normaal appen we niet veel overdag. Meestal 's avonds en nam hij het initiatief. We hebben gisteravond na de date natuurlijk nog gewoon geappt. Vreselijk die beginfase!

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 12:20

Date die ik had afgezegd voor morgen, pakte het gelukkig wel heel goed op :) waardeerde het echt dat ik het aangaf. Zei dat ie het wel een keer gezellig vindt om gewoon kennis te maken, maar voor nu laten we het gewoon gaan.

Met mijn date van woensdag gaat het echt goed <3 Hij is ook echt oprecht geïnteresseerd, is dus wederzijds! Hij is wel wat onzeker op sociaal gebied (maar ik opzich ook, hoewel ik het wat heb losgelaten), maar hij maakt dat ook gewoon bespreekbaar. Zo zin in morgen!! Weten nog niet wat we dan gaan doen. Misschien gewoon filmpje kijken.
Heel fijn dat het nu al duidelijk is dat we elkaar zien zitten. Hier dus geen onzekerheid na eerste date. Hadden direct na de date weer leuke app gesprekken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 13:09

Wat fijn 1234!

Percy: Gewoon lekker blijven doen zoals je voorheen ook deed en niet teveel op gaan letten wat je wanneer en op welke toon stuurt (makkelijker gezegd dan gedaan, i know).

Hier nog steeds erg fijn, hij zit dus in frankrijk voor zijn werk, appen veel en hij doet echt zo zijn best om te laten merken dat het helemaal goed zit. Toen hij mij van de week een koosnaampje noemde smolt ik echt even :´) Kan ik normaal zo niet tegen maar van hem, graaaaaag!

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 16:00

Citaat:
Ik twijfel of ik niet toch gewoon lekker samen met poes moet blijven voorlopig. Alles wat voorbij komt is het (net) niet. Of het lijkt wat, maar het bloedt dood. Ben er beetje klaar mee merk ik, steeds dezelfde 'nutteloze' gesprekken voeren die nergens toe leiden. Heb wel wat beters te doen.. :=

Ik heb dat gevoel de laatste tijd ook een beetje Jibbel. Ga sowieso vaak een beetje een winterslaap in rond deze tijd :o . En dan die standaard gesprekjes, bleh! Kruip ik 's avonds liever op het bankje met de poes!

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 16:15

Hoihoi!
Hier ook al een tijdje radiostilte. Ik heb mijn telefoon kapot en op deze kan helaas geen tinder. En eigenlijk mis ik het niet echt. Ik werd inderdaad soms ook gefrustreerd door alle rare personen die erop zaten :')
Lijk je een keer een leuke match te hebben, gaat het onderwerp gelijk over op seks. Ik snap niet dat mannen denken dat dat vaak gaat werken. Als ze er gelijk over beginnen voel ik gelijk zo'n weerstand, dan gun ik het ze niet meer _O-

Dus hier even rust, flink aan het sporten en vermaak me prima zo. Mis de tinderspanning soms wel, maar het gedoe en mislukte dates absoluut niet :+

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 17:30

Amen :')

Afbeelding

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 17:44

Ailill schreef:

[ [url=m/9rbKTY.jpg]Afbeelding[/url] ]

Je kan altijd homo worden ;)

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 17:45

lovelyfiefy schreef:
Ailill schreef:

Daarom date Ailill ook mannen :))

Ik moet zeggen dat mijn vriend en ik nooit echt ruzie hebben. We zijn het wel eens met elkaar oneens, maar verder...

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 17:47

Mag ik me ook komen melden?? Ik ben ook al een week aan het tinderen en jezus wat ik al ben tegen gekomen -O-

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 17:48

lovelyfiefy schreef:
Ailill schreef:

Afbeelding

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 17:48

Ik moet zeggen dat mijn vriend en ik nooit echt ruzie hebben. We zijn het wel eens met elkaar oneens, maar verder...[/quote]

haha oke, ja dat wist ik niet ;)

ik zeg altijd ruzie is niet goed, een goede discussie daarentegen is helemaal niet erg.
En daar zit echt wel een heel groot verschil in.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 17:49

Destination schreef:
lovelyfiefy schreef:

Ik moet zeggen dat mijn vriend en ik nooit echt ruzie hebben. We zijn het wel eens met elkaar oneens, maar verder...
Soms O:)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 17:49

lovelyfiefy schreef:
Ailill schreef:

Daarom date hij ook mannen _O-

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 17:50