Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Selina schreef:xTitanic schreef:Denk dat het wel effectiever is dan jezelf promoten via instagram. 1 keer gedaan maar dat haalde niéts uitdoe ik nooit meer
Is dat duur? Alleen paar keer via Facebook gedaan. Zal wel beetje vergelijkbare prijzen zijn?
Account dat mij benaderde had 20.000 volgers.
Kashmino schreef:Ik kom mij ook melden hier! Zelf gebruik ik instagram als marlies.mulder, en ik heb ook een account voor de paarden. Mijn grootste probleem is alleen dat ik veels te onzeker ben wat betreft de foto's die ik op insta wil posten. Nooit zijn ze echt leuk genoeg
Oh en ik gebruik het om gewoon in het dagelijks leven wat rond te kijken en soms inspiratie op te doen!
Lau schreef:Kashmino schreef:Ik kom mij ook melden hier! Zelf gebruik ik instagram als marlies.mulder, en ik heb ook een account voor de paarden. Mijn grootste probleem is alleen dat ik veels te onzeker ben wat betreft de foto's die ik op insta wil posten. Nooit zijn ze echt leuk genoeg
Oh en ik gebruik het om gewoon in het dagelijks leven wat rond te kijken en soms inspiratie op te doen!
Maar waar ben je onzeker over? Mensen gaan echt niet naar reageren. En een foto is altijd wel leuk genoeg. Soms moet je er 100 schieten en soms 4. Maar er is altijd wel een optie om hem toch wat beter eruit te laten komen.