Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 20:59

Ik wou mijn mama eens verassen en haar een shoutout cadeau doen op zo een groot art feature acc (worldofartists).. man wat schrok ik van de prijzen := dat is echt serieuze buisness

Afbeelding

Peelie

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 21:06

Belachelijk he...

En het permanent plaatsen van een foto heeft de ballen zin want na verloop van tijd zakken foto's toch weg.

En daarbij. Als het account opgeheven wordt. Dan heb jij zoveel geld uit gegeven. Slaat toch nergens op.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 21:08

Kreeg ook keer de vraag of ik voor 10 dollar op hun pagina gepost wilde worden. Vond toch raar om daarvoor te betalen dus niet gedaan.

xAlice

Ik snap er ook niks van. In dit geval was het ook nog eens een compleet ongerelateerd account dat letterlijk alleen maar shoutouts plaatste. Ik snap niet waarom zoveel mensen dat volgen.

nenahdm

Denk dat het wel effectiever is dan jezelf promoten via instagram. 1 keer gedaan maar dat haalde niéts uit := doe ik nooit meer :o

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 21:10

xTitanic schreef:
Denk dat het wel effectiever is dan jezelf promoten via instagram. 1 keer gedaan maar dat haalde niéts uit := doe ik nooit meer :o

Is dat duur? Alleen paar keer via Facebook gedaan. Zal wel beetje vergelijkbare prijzen zijn?
Account dat mij benaderde had 20.000 volgers.

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 21:12

Selina schreef:
xTitanic schreef:

Is dat duur? Alleen paar keer via Facebook gedaan. Zal wel beetje vergelijkbare prijzen zijn?
Account dat mij benaderde had 20.000 volgers.

13 euro voor 3 dagen dacht ik..

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 21:14

Matt Harnacke is een aantal van mijn posts aan het liken, moet ik nu blij zijn? _O-

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 21:16

Ghostattack schreef:
Matt Harnacke is een aantal van mijn posts aan het liken, moet ik nu blij zijn? _O-
Als zijn fans kijken wat hij liked en hun jou gaan volgen wel. _O-

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 21:31

Ik heb een aantal van jullie gevolgd.

Ik gebruik mijn insta vooral om leuke foto’s van mijn paard en van mijzelf te delen met de buitenwereld.

Mijn insta is @gewoon.sophie

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-17 21:38

Ik heb wat concepten klaar gezet. Dan kan ik van de week lekker door posten.

Afbeelding

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 21:38

Ghostattack schreef:

Die is echt super actief op instagram :')

Toothless

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 22:25

Jeetje dit topic gaat harder dan de brandweer :')

Ikzelf gebruik instagram voor m'n dagelijks leven, vaak wel kwalitatief mooie foto's. Afgelopen week naar Breda geweest m'n camera in de handen van een vriendin gedouwd *-:)

Voor de rest probeer ik m'n camera overal mee naartoe te slepen of op pad te gaan met vrienden en gewoon leuke foto's schieten.

Heb al een paar nieuwe volgers, superleuk!

@Medussapuss

Afbeelding

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 22:25

Lau schreef:

[ [url=m/4dK6NM.png]Afbeelding[/url] ]

Ooh wat een leuke foto van je!!

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 22:42

Via IG net afgesproken met een fotograaf uit Zuid Afrika om over 3 weken te meeten op het vliegveld van Johannesburg als ik daar ben. Dat is toch wel iets leuks van IG, de mensen waar je mee in contact komt.

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 22:49

Ja.. heel leuk platform om mensen van overal te leren kennen :j
Zo ben ik al maanden aan de praat met een jongen van Brazilië met dezelfde passies, hoop toch ooit eens naar daar te gaan !

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 22:53

Lau schreef:

[ [url=m/4dK6NM.png]Afbeelding[/url] ]

Leuke foto's!

Kashmino

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 23:19

Ik kom mij ook melden hier! Zelf gebruik ik instagram als marlies.mulder, en ik heb ook een account voor de paarden. Mijn grootste probleem is alleen dat ik veels te onzeker ben wat betreft de foto's die ik op insta wil posten. Nooit zijn ze echt leuk genoeg :')

Oh en ik gebruik het om gewoon in het dagelijks leven wat rond te kijken en soms inspiratie op te doen!

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 23:23

helaas is mijn telefoon gesneuveld en kan ik mijn nieuwste (short text?) dinges niet uploaden :'(
Maar als het goed is krijg ik morgen mijn nieuwe foon binnen haha.

Afbeelding

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-17 23:24

Kashmino schreef:
Ik kom mij ook melden hier! Zelf gebruik ik instagram als marlies.mulder, en ik heb ook een account voor de paarden. Mijn grootste probleem is alleen dat ik veels te onzeker ben wat betreft de foto's die ik op insta wil posten. Nooit zijn ze echt leuk genoeg :')

Oh en ik gebruik het om gewoon in het dagelijks leven wat rond te kijken en soms inspiratie op te doen!

Maar waar ben je onzeker over? Mensen gaan echt niet naar reageren. En een foto is altijd wel leuk genoeg. Soms moet je er 100 schieten en soms 4. Maar er is altijd wel een optie om hem toch wat beter eruit te laten komen.

Kashmino

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 23:38

Lau schreef:
Kashmino schreef:

Maar waar ben je onzeker over? Mensen gaan echt niet naar reageren. En een foto is altijd wel leuk genoeg. Soms moet je er 100 schieten en soms 4. Maar er is altijd wel een optie om hem toch wat beter eruit te laten komen.

Nou, ik sta eigenlijk altijd vreselijk op de foto's. Tenminste, zo zie ik dat, al weet ik dat mijn aanwezige algemene onzekerheid ook een rol daarin speelt. Dus dat is altijd wel lastig vind ik, en om nou alleen foto's van de paarden/amdere dingen erop te zetten is ook niet zo leuk vind ik

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 23:55

Haha over tijd gesproken, dat moet ik nog even uitzoeken allemaal. Ik doornheg nu meestal smorgens, heb er net wel een post gemaakt over de zon van vandaag. Iedereen die morgen op bed nog even gaat instagrammen kan die mooi even liken dan :P ik heb morgen toch niet zoveel tijd denk ik :’)

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 00:58

Ik kom mij hier ook maar melden!
Al langer heb ik een persoonlijk instagram account, waar ik vanalles op post en meer voor mijzelf is als leuke herinnering/fotoboek. Echter staat mijn account op privé (onder andere omdat ik niet wil dat mijn patiënten mijn persoonlijke foto’s kunnen zien) en kreeg ik toch wel vaak commentaar dat ik wel HEEL veel paardenfoto’s plaats... :+
Dus zodoende vorige week een IG-account voor mijn paardjes gemaakt! :D

Account gaat over Loki, een draver x tuigpaard waar ik nu Z2 mee start en ook veel mee buitenrijd, Working Equitation mee doe en allerlei andere dingen. En over Maddox, mijn veulentje (Dream Boy x Uphill) die zaterdag naar mij verhuist vanaf zijn fokkers! <3

@loki.and.maddox

Myrsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 07:53

Wat een prijzen zeg :oo

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 08:05

Gaaf beest heb je daar!
Maar heb zelf een draver (met pensioen), dus ben een beetje bevooroordeeld :+