Mode 'blunders'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

eekhoornerik

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 10:23

Zo ben weer bij!

Jullie zullen me wel uitlachen maar ik zwéér bij een capribroek :)).
Wel in beige en geen wit.

Shorts vind ik zelfs met mijn maat 36 niet mooi. Iets met ouderdom en slap wordende bovenbenen :D

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 10:27

Toen ik echt jong was (jaar of 10) vond ik capribroeken awesome :)) Het liefst dan van Vingino natuurlijk.
Nu toch liever niet, alhoewel ik moet zeggen dat ik wat oudere vrouwen liever in een capribroek zie dan een billen-afknijpend shortje :)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 10:27

Ik draag nooit tasjes. Liever de zakken vol. En zo heeft ieder zn ding. Vroeger speelde ik met autos, moest niets van poppen weten. Maar ik rij wel paard. Overige hobbies zijn vrij nannelijk, dus ik denk dat daar mijn voorkeur voor bepaalde kleding ook vandaan komt. Maar ikhou wel van pink.

Capribroek? Is dat dan een modeblunder? Kan best hoor.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 10:28

Pink de kleur of de zangeres? ^

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 10:29

Of Pink het liedje van Aerosmith?

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 10:39

Germie je moet echt "ik vind" leren zeggen. Dat bespaart je onnodige discussies.

Capri is een twijfelgeval vind ik. Er zijn heel veel lelijke maar dit vind ik bijvoorbeeld wel kunnen:

Afbeelding

Voor oudere vrouwen vind ik dat juist een heel goed idee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 10:41

Lieshorses schreef:
Toen ik echt jong was (jaar of 10) vond ik capribroeken awesome :)) Het liefst dan van Vingino natuurlijk.
Nu toch liever niet, alhoewel ik moet zeggen dat ik wat oudere vrouwen liever in een capribroek zie dan een billen-afknijpend shortje :)

Ohja, Vingino. Dat was dé sh*t. :')

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 10:53

Jaaa, ik wou echt alles daar van hebben. Ooit had ik zon glimmende Vingino jas gekregen, helemaal de bom :):)
Ik zou en moest ook zulke onderbroeken hebben, Bjorn Borg onderbroeken mochten ook. (25 eu per onderbroek :wow: ) Al dan niet van mijn moeder, wat ik heel goed kan begrijpen :Y)

Btw, Germie ik ben zo benieuwd hoe jij eruit ziet :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 10:57

Haha! De bb-boxers! Dan wel dat randje boven je broek zodat iedereen het kon zien :j

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 11:02

Het liefst wilde ik zo'n broek van Gstar waar een groot cijfer op stond. Kennen jullie die nog? Ik dacht 96. En dan inderdaad het randje van de Bjorn Borg boxer erboven.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 11:03

Ik heb ook meerdere mannelijke hobbies maar dat zegt niet zoveel over mijn kledingkeuze imo. Ja als ik aan het hobbien ben dan draag ik kapotte, oude, soms te grote kleding en/of schildersjas, met een stofmasker, veiligheidshandschoenen, veiligheidsbril, afgetrapte schoenen en over mijn haardracht moeten we het dan al helemaal niet hebben :') maar zo ga ik niet over straat.

Voor dikke bovenbenen, hebben jullie wel eens gekeken bij de miss etam en de m&s? Dat zijn wat broeken betreft meestal de enige winkels waar ik met mijn bovenbenen kan slagen voor een broek, anders zitten ze bij mij ook snel te los om de buik en te strak bij de benen. Bij de primark heb ik eigenlijk nooit broeken gepast, goeie tip daar ga ik volgende keer ook eens kijken!

Essia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 11:04

Ik had altijd een vreselijke afkeer voor het gehele BB merk toen ik jong was (vanwege de onderbroeken inderdaad), en nu heb ik een paar maanden geleden al die principes aan de kant gezet en toch een hele mooie sportbroek gekocht. :')

Ik vind de kleurencombinatie bruin met zwart ook vaak een modeblunder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 11:06

Telpeva schreef:
Ik heb ook meerdere mannelijke hobbies maar dat zegt niet zoveel over mijn kledingkeuze imo. Ja als ik aan het hobbien ben dan draag ik kapotte, oude, soms te grote kleding en/of schildersjas, met een stofmasker, veiligheidshandschoenen, veiligheidsbril, afgetrapte schoenen en over mijn haardracht moeten we het dan al helemaal niet hebben :') maar zo ga ik niet over straat.

Voor dikke bovenbenen, hebben jullie wel eens gekeken bij de miss etam en de m&s? Dat zijn wat broeken betreft meestal de enige winkels waar ik met mijn bovenbenen kan slagen voor een broek, anders zitten ze bij mij ook snel te los om de buik en te strak bij de benen. Bij de primark heb ik eigenlijk nooit broeken gepast, goeie tip daar ga ik volgende keer ook eens kijken!

Jouw boktnaam is gebaseerd op teva toch :))

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 11:08

Als ik schrijf ik hou van, dan is dat mijn mening. Logisch.

Pink de kleur. Mooi.

En ik heb vorige week fotos gepost. Ik ben heel normaal. Heb gepost in duikuitrusting en normaal. Ben niet extreem. Heb wel een duidelijke mening, maar dat komt omdat ik assertiever moet worden. Dus het ' ik mag er zijn' en 'mijn mening is ook juist' oefen ik nu. Ik heb me te veel aangepast aan anderen vroeger en het komt er nu pas uit.
Maar ik ben met sommige dingen mannelijk. Ik was nooit een meisje meisje. Gelukkig niet. Nu wel een beetjr een dressuurprikker. Oeps.
Maar grotduiken en trimixen is echt een mannenwereld waarin ik me als vrouw graag staande hou.
Maar juist roze en paars maken me toch vrouwelijk.
Laatst bijgewerkt door germie op 16-06-17 11:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 11:09

Lieshorses schreef:
Jaaa, ik wou echt alles daar van hebben. Ooit had ik zon glimmende Vingino jas gekregen, helemaal de bom :):)
Ik zou en moest ook zulke onderbroeken hebben, Bjorn Borg onderbroeken mochten ook. (25 eu per onderbroek :wow: ) Al dan niet van mijn moeder, wat ik heel goed kan begrijpen :Y)

Btw, Germie ik ben zo benieuwd hoe jij eruit ziet :P

Ik mocht die BB boxers nooit van m'n ouders. :') Vonden ze overdreven (is het ook), dus ik deed het met hema ondergoed! :Y)

Ook had iedereen altijd van die Pieces sjaals.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 11:10

germie schreef:
Als ik schrijf ik hou van, dan is dat mijn mening. Logisch.

Pink de kleur. Mooi.

En ik heb vorige week fotos gepost. Ik ben heel normaal. Heb gepost in duikuitrusting en normaal. Ben niet extreem. Heb wel een duidelijke mening, maar dat komt omdat ik assertiever moet worden. Dus het ' ik mag er zijn' en 'mijn mening is ook juist' oefen ik nu. Ik heb me te veel aangepast aan anderen vroeger en het komt er nu pas uit.
Maar ik ben met sommige dingen mannelijk. Ik was nooit een meisje meisje. Gelukkig niet. Nu wel een beetjr een dressuurprikker. Oeps.
Maar grotduiken en trimixen is echt een mannenwereld waarin ik me als vrouw graag staande hou.

Ik wist niet dat dressuurprikker inmiddels ook een erkend sekse was.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 11:11

Ja ik had ook Pieces sjaals haha. Ik mocht heel veel dingen ook niet maar op een gegeven moment kreeg ik kleedgeld. En toen kwam ik erachter waarom het niet mocht.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 11:11

Ik vind eigenlijk sowieso alle kleding met grote logo's nooit mooi, ik heb daar altijd een beetje ideeen bij wanneer ik zo iemand zie lopen (hokjes denker! erg he, maar goed). Ik vraag mij dan vaak af of zo iemand dat dure merk nodig heeft om het zelfvertrouwen een boost te geven, of dat het als opschepperij bedoelt is: kijk ik loop in merkkleding

Flying angel: oh god nee daar is mijn nick niet op gebaseerd :') toegegeven, ik moest de eerste pagina's wel af en toe 2x kijken, ik dacht steeds dat ik bij naam (als afkorting ofzo) genoemd werd :') heel frustrerend want ik heb nooit in mijn leven teva's gehad en ik vind het ook helemaal niks :')

srsW

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 11:12

Essia schreef:
Ik had altijd een vreselijke afkeer voor het gehele BB merk toen ik jong was (vanwege de onderbroeken inderdaad), en nu heb ik een paar maanden geleden al die principes aan de kant gezet en toch een hele mooie sportbroek gekocht. :')

Ik vind de kleurencombinatie bruin met zwart ook vaak een modeblunder.

Dat vond/vind ik ook..... todat laatst het kwartje viel dat met mijn getinte huidskleur.... bruin dus.... ik ook erg vaak alleen zwart draag :')

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 11:13

99% van de dressuurprikkers zijn vrouwen. Lol.
Veel paardenfans zijn vrouw. Best jammer eigenlijk. Lol.
Je ziet dathet een vrouwenwereld terug in bling en de kleuren van dekens en dekjes. Maar best leuk allemaal.

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 11:20

Jongens, ik wil uit de kast komen.

Ik ben een Teva drager.
Heb er de hele afgelopen winter op gelopen (in Zuid Afrika). Ik ben bang dat ik gestraft ga worden met een eeuwige afdruk op mijn voeten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 11:20

Gracezellaa schreef:

Ik ben een Teva drager.
Heb er de hele afgelopen winter op gelopen (in Zuid Afrika). Ik ben bang dat ik gestraft ga worden met een eeuwige afdruk op mijn voeten.

God straft meteen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 11:23

Gracezellaa schreef:

Ik ben een Teva drager.

Ik wil ze ook kopen voor Zuid Afrika :o Heb een paar super comfy Birkenstocks al ervoor, maar wil ook schoenen waar ik gewoon mee kan wandelen en ook door water kan enzo. Ze zijn lelijk maar ben niet van plan ze als mode statement te dragen ofzo.

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 11:26

Emmaa_ schreef:
Gracezellaa schreef:

Ik ben een Teva drager.

Ik wil ze ook kopen voor Zuid Afrika :o Heb een paar super comfy Birkenstocks al ervoor, maar wil ook schoenen waar ik gewoon mee kan wandelen en ook door water kan enzo. Ze zijn lelijk maar ben niet van plan ze als mode statement te dragen ofzo.

Oh doen! Ik ben oprecht wel verkocht. Ik kijk gewoon niet meer naar beneden als ik ze draag. Ik heb een teenslipper model met een bandje rond de enkel.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 11:31

Gracezellaa schreef:
Oh doen! Ik ben oprecht wel verkocht. Ik kijk gewoon niet meer naar beneden als ik ze draag.

:')