Jullie zullen me wel uitlachen maar ik zwéér bij een capribroek
.Wel in beige en geen wit.
Shorts vind ik zelfs met mijn maat 36 niet mooi. Iets met ouderdom en slap wordende bovenbenen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
Het liefst dan van Vingino natuurlijk.

) Al dan niet van mijn moeder, wat ik heel goed kan begrijpen 
maar zo ga ik niet over straat.
Telpeva schreef:Ik heb ook meerdere mannelijke hobbies maar dat zegt niet zoveel over mijn kledingkeuze imo. Ja als ik aan het hobbien ben dan draag ik kapotte, oude, soms te grote kleding en/of schildersjas, met een stofmasker, veiligheidshandschoenen, veiligheidsbril, afgetrapte schoenen en over mijn haardracht moeten we het dan al helemaal niet hebbenmaar zo ga ik niet over straat.
Voor dikke bovenbenen, hebben jullie wel eens gekeken bij de miss etam en de m&s? Dat zijn wat broeken betreft meestal de enige winkels waar ik met mijn bovenbenen kan slagen voor een broek, anders zitten ze bij mij ook snel te los om de buik en te strak bij de benen. Bij de primark heb ik eigenlijk nooit broeken gepast, goeie tip daar ga ik volgende keer ook eens kijken!
Lieshorses schreef:Jaaa, ik wou echt alles daar van hebben. Ooit had ik zon glimmende Vingino jas gekregen, helemaal de bom![]()
Ik zou en moest ook zulke onderbroeken hebben, Bjorn Borg onderbroeken mochten ook. (25 eu per onderbroek) Al dan niet van mijn moeder, wat ik heel goed kan begrijpen
Btw, Germie ik ben zo benieuwd hoe jij eruit ziet
Vonden ze overdreven (is het ook), dus ik deed het met hema ondergoed!
germie schreef:Als ik schrijf ik hou van, dan is dat mijn mening. Logisch.
Pink de kleur. Mooi.
En ik heb vorige week fotos gepost. Ik ben heel normaal. Heb gepost in duikuitrusting en normaal. Ben niet extreem. Heb wel een duidelijke mening, maar dat komt omdat ik assertiever moet worden. Dus het ' ik mag er zijn' en 'mijn mening is ook juist' oefen ik nu. Ik heb me te veel aangepast aan anderen vroeger en het komt er nu pas uit.
Maar ik ben met sommige dingen mannelijk. Ik was nooit een meisje meisje. Gelukkig niet. Nu wel een beetjr een dressuurprikker. Oeps.
Maar grotduiken en trimixen is echt een mannenwereld waarin ik me als vrouw graag staande hou.
toegegeven, ik moest de eerste pagina's wel af en toe 2x kijken, ik dacht steeds dat ik bij naam (als afkorting ofzo) genoemd werd
heel frustrerend want ik heb nooit in mijn leven teva's gehad en ik vind het ook helemaal niks
Essia schreef:Ik had altijd een vreselijke afkeer voor het gehele BB merk toen ik jong was (vanwege de onderbroeken inderdaad), en nu heb ik een paar maanden geleden al die principes aan de kant gezet en toch een hele mooie sportbroek gekocht.![]()
Ik vind de kleurencombinatie bruin met zwart ook vaak een modeblunder.
Gracezellaa schreef:Jongens, ik wil uit de kast komen.
Ik ben een Teva drager.
Heb er de hele afgelopen winter op gelopen (in Zuid Afrika). Ik ben bang dat ik gestraft ga worden met een eeuwige afdruk op mijn voeten.
Heb een paar super comfy Birkenstocks al ervoor, maar wil ook schoenen waar ik gewoon mee kan wandelen en ook door water kan enzo. Ze zijn lelijk maar ben niet van plan ze als mode statement te dragen ofzo. Emmaa_ schreef:Gracezellaa schreef:Jongens, ik wil uit de kast komen.
Ik ben een Teva drager.
Heb er de hele afgelopen winter op gelopen (in Zuid Afrika). Ik ben bang dat ik gestraft ga worden met een eeuwige afdruk op mijn voeten.
Ik wil ze ook kopen voor Zuid AfrikaHeb een paar super comfy Birkenstocks al ervoor, maar wil ook schoenen waar ik gewoon mee kan wandelen en ook door water kan enzo. Ze zijn lelijk maar ben niet van plan ze als mode statement te dragen ofzo.