Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
enamorada schreef:Bij ons doen ze het andersom. Lichten zijn in de helft van de zaak uit, bezorgscooters staan binnen, tafeltjes zijn naar binnen gehaald en we zijn met 5 man bezig het ijs uit de vitrine naar de vriezer te brengen. En dan komen ze nog binnen om op hun gemakkie een ijsje te halen zonder te vragen of we nog open zijn. (Al is het heel zichtbaar dat we al gesloten zijn.) Vaak hebben ze ook nog het lef om een koffie te bestellen. Alsof ze echt niet doorhebben dat we al lang dicht zijn?
En als mensen buiten dan zien dat er nog mensen een ijsje aan het halen zijn, komen zij natuurlijk ook binnen. En voor je het weet staat er een half uur na sluitingstijd een rij tot buiten de deur. Zucht...
oomens schreef:enamorada schreef:Bij ons doen ze het andersom. Lichten zijn in de helft van de zaak uit, bezorgscooters staan binnen, tafeltjes zijn naar binnen gehaald en we zijn met 5 man bezig het ijs uit de vitrine naar de vriezer te brengen. En dan komen ze nog binnen om op hun gemakkie een ijsje te halen zonder te vragen of we nog open zijn. (Al is het heel zichtbaar dat we al gesloten zijn.) Vaak hebben ze ook nog het lef om een koffie te bestellen. Alsof ze echt niet doorhebben dat we al lang dicht zijn?
En als mensen buiten dan zien dat er nog mensen een ijsje aan het halen zijn, komen zij natuurlijk ook binnen. En voor je het weet staat er een half uur na sluitingstijd een rij tot buiten de deur. Zucht...
Kwestie van de deur dicht doen als je dicht bent en er een bordje 'gesloten' ophangen.
APCIII schreef:xMaxxiee schreef:Ik vraag me af hoe het kan dat het aantal mogelijk te rijden kilometers in de auto niet is gestegen na het tanken.
Is de gewone tankmeter wel omhoog gegaan? (de buis tussen benzinetank en dop wordt niet gemeten, dus die paar liter wordt ook niet meegeteld)
BarryPlopper schreef:er zijn zonnebrillen met speciaal gekleurd glas voor het autorijden (roadview heet dat geloof ik)
_Mirjam schreef:In mijn vaders auto kleurde mijn bril nooit mee, in de auto van mijn vriend wel - al is dat minder dan wanneer ik gewoon buiten loop. Als je aangegeven hebt dat je de bril juist in de auto wilde gebruiken, vind ik het vreemd dat ze meekleurend aangeraden hadden.
BarryPlopper schreef:er zijn zonnebrillen met speciaal gekleurd glas voor het autorijden (roadview heet dat geloof ik)