Vriend uitgenodigd voor bruiloft, maar ik alleen de avond

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 19:25

Ik heb mijn vechtgenoot om zijn mening gevraagd. Hij vroeg zich gelijk af hoe erg de aanstaande bruidegom onder de plak zat en voorspelde een sprookjeshuwelijk. Zo eentje waarbij de heks op de bank zit als je thuis komt....

Hij zou helemaal niet meer gaan na zo'n reactie over de tafelschikking.

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 19:42

Fatsoen?
Hoezo is het onfatsoenlijk dan?

En hoe erg de bruidegom onder de plak zit, tja dat moet hij zelf weten. En zo moet de vriend van TS weten of hij zich laat strikken door ex of niet.

Ik zou het niet te persoonlijk opnemen, als het wel de bedoeling is van de bruid, is het haar probleem. Zou er niet mijn probleem van maken.

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 19:59

Anne_GTI schreef:
Ik heb mijn vechtgenoot om zijn mening gevraagd. Hij vroeg zich gelijk af hoe erg de aanstaande bruidegom onder de plak zat en voorspelde een sprookjeshuwelijk. Zo eentje waarbij de heks op de bank zit als je thuis komt....

Hij zou helemaal niet meer gaan na zo'n reactie over de tafelschikking.

Vechtgenoot :')

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 20:31

Moderatoropmerking:
Helaas hebben we moeten constateren dat het, ondanks meerdere verzoeken om ontopic te blijven, voor sommigen toch lastig blijkt te zijn om bij het onderwerp te blijven.

Het houdt een keer op, vandaar dat we hebben besloten om dit topic definitief te sluiten.