Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lisitano schreef:Oh ik vond dat het bij gewicht zo weinig omhoog ging qua prijs en qua afmeting weer heel veel.
50 tarts = 1100 gram. Valt wel mee dan!
DeMolenhoek schreef:Sylvia: Hoe doe je dit precies? Wil dolgraag eens bij GC bestellen met een sale, maar weet niet of het voor eenmalig de moeite is?
_sylvia_ schreef:DeMolenhoek schreef:Sylvia: Hoe doe je dit precies? Wil dolgraag eens bij GC bestellen met een sale, maar weet niet of het voor eenmalig de moeite is?
Account aangemaakt op mymailbox, je hebt dan meteen een usashipping adres en toen besteld bij YC.
Het voordeel van mymailbox schijnt te zijn dat je niet extra betaald voor pakjes laten samenvoegen, bij shipito betaal je daar extra voor + je moet een betaald account hebben, ik heb een gratis account en kan dus maar 1 pakketje per keer daar hebben staan.
Maar naast het account aanmaken, heb ik dus nog geen ervaring.
En het voordeel van mymailbox is dat je geen taxes afrekent bij de shop waar je koopt, met een gratis account bij shipito betaal je dus nog een keer taxes over de goederen die je koopt (ligt aan de staat waar het postadres zich bevindt).
_sylvia_ schreef:Hmm, dat klinkt niet goed.
Ships, mandjesvulvirus heeft me te pakken![]()
[ [url=m/cGfCFp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uLaHio.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik laat het versturen naar mymallbox, is nieuw voor mij, lijkt positiever/goedkoper dan Shipito, maar dat gaan we nog beleven, als het de moeite waard ik (qua goede ervaring voor mij) schrijf ik er een blog over.