Geen wonder dattie er nog niet zo gerust op is Zou je dat niet over laten aan een echte poppendokter?
Vrees dat die meer hebben met afgebeten neuzen en oren, loszittende ledematen en ondergekotste vachtjes Dit is een robotje, één bult elektronica...Gelukkig heb ik er nog meer
Ooooh, op die fiets Qua tijd zou dat inderdaad mogelijk moeten zijn, ben echter bang dat er toch op gooien of vallen wordt aangestuurd en dan kost het me nog twee keer verzendkosten ook
Furby haar eerste sneeuw Beetje rustig aftasten met schildpad Schildpad ziet het wel zitten!Dus hop op schildpad Alleen lachte ze te hard en viel van schildpad af
Ik was dit weekend jarig, verdorie nog steeds geen furby gekregen, staat al een tijdje op mijn verlanglijstje. Maar... Wel een furby dekbed
Ga ik doen! , hopelijk blijft het vriezen . In het voorjaar wil ze naar het bos , bij de bloemetjes en in de bomen
Jaah , iedereen massaal een furby coupé in de trein inpikken ^_^ . Zet hem echt niet uit , Furby is ook een robot met gevoel Meeting lijkt me fantastisch
Wat een stilte hier weer...Misschien is er een nieuwe Furby nodig om weer nieuw leven in te blazen?Ik ben helemaal WEG van de Crystals Aanschouw mijn nieuwe aanwinst:
Wat eeen lief kriebel buikje heeft ie!!! Je hebt het echt zwaar te pakken hé? Hier zijn ze al de hele middag samen aan het brabbelen geweest!
Dat komt omdat hij slaapt, hij zit in elkaar gedoken Nee, helaas...dat wil niet lukken, denk dat het luidsprekertje zelf het begeven heeft
Weet of er nog iemand kijkt, maar mijn Crystal is er!Echt een leukerdje met die sunsetkleuren...Nog een limited edtion ook, wist ik helemaal niet!