Drama weer.. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Drama weer..
Hij had eerst een slimme, leuke en lieve vriendin die er ook nog eens goed uitzag.
En ze is ook nog eens niet zo heel erg knap en zeurt om het zeuren
Ze waren een paar weken geleden wezen stappen en daarna bij ons komen slapen. Moest mijn man ze ineens ophalen omdat ze beide te dronken waren om te rijden.. En ze hadden ruzie
Omdat een vriendin van ons te aardig tegen hem deed 
Hij vond eerst dat ik niet moest zeuren maar nu denkt hij hetzelfde
En hij vind echt altijd iedereen aardig
Lente schreef:Ik denk dat er toch wel een licht verschil is tussen dingen vies vinden en daarbij steeds ieuwl roepen en smetvrees.
Als je smetvrees hebt gaat dat gevoel door je hele lijf en bezorgt je angst. Ik snap dat het dan niet leuk is om te horen 'ik word daar ongeduldig van dus wij kunnen nooit vrienden zijn'.
Leven met dwang is precies daarom zo moeilijk.
_sharonnn schreef:Confession ik heb lichte smetvrees en dat is geen aanstellerijik werk in een restaurant en doe de afwas ook wel eens. Ik vind het echt verschrikkelijk om het bestek van mensen te moeten vasthouden. Het idee dat ze t in hun mond hebben gehad brrrr
ik eet geen ijsje of koekje waar een ander aan gegeten heeft, drink niet uit bekers/flesjes van anderen en iemand die mij een hand geeft en dat die hand dan plakt iellll.. Ik kan er gewoon niks aan doen, maar schaam me er wel voor.
Flying_Angel schreef:Ik heb echt irritaties bij mensen die in de stad slenteren. Als ik ze wil inhalen plots opzij gaan. Ik heb dan echt zin om ze keihard omver te duwen
Zooo vervelend. Of als je voorgangers al aan het voorbijsteken bent en ze opeens ook sneller gaan wandelen.
Daarom ga ik ook gewoon niet meer in discussie als ik ga winnen. 
Lente schreef:Ik denk dat er toch wel een licht verschil is tussen dingen vies vinden en daarbij steeds ieuwl roepen en smetvrees.
Als je smetvrees hebt gaat dat gevoel door je hele lijf en bezorgt je angst. Ik snap dat het dan niet leuk is om te horen 'ik word daar ongeduldig van dus wij kunnen nooit vrienden zijn'.
Leven met dwang is precies daarom zo moeilijk.
Flux schreef:Confession: Ik heb heel lang niks met make-up gehad en me dus hier ook nooit aan gewaagd. Nu ben ik 22, en vind ik voor gelegenheden (natuurlijke) make-up eigenlijk wel heel leuk. Punt is alleen dat totaal niet weet welke producten goed zijn / mooi staan en eigenlijk schaam ik me een beetje om dit te gaan vragen aan een professional![]()
idk 
Word je wel eens om advies gevraagd?
stamppot houd ik ook absoluut niet van.