Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 11:32

Jullie hoeven toch ook geen vrienden te zijn? :') Drama weer..

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 11:35

Captain schreef:
Jullie hoeven toch ook geen vrienden te zijn? :') Drama weer..

Nee :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 11:44

Ik heb echt irritaties bij mensen die in de stad slenteren. Als ik ze wil inhalen plots opzij gaan. Ik heb dan echt zin om ze keihard omver te duwen :')

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 11:45

Confession: Ik heb een klein beetje een "hekel" aan de nieuwe vriendin van een vriend van mij :') Hij had eerst een slimme, leuke en lieve vriendin die er ook nog eens goed uitzag.

Nu heeft hij een beetje een dom meisje :') En ze is ook nog eens niet zo heel erg knap en zeurt om het zeuren :') Ze waren een paar weken geleden wezen stappen en daarna bij ons komen slapen. Moest mijn man ze ineens ophalen omdat ze beide te dronken waren om te rijden.. En ze hadden ruzie :') Omdat een vriendin van ons te aardig tegen hem deed :')

Heb haar toen maar subtiel de waarheid gezegd en nu wilt ze niet meer bij ons slapen :')

Mijn man zit nu de hele dag met haar opgescheept en echt, ik ga stuk als hij me weer belt :') Hij vond eerst dat ik niet moest zeuren maar nu denkt hij hetzelfde :') En hij vind echt altijd iedereen aardig :')

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 11:45

Amira_ schreef:
Ik heb een hekel aan mensen die te laat komen. Laat mijn vriendje nou net zo'n iemand zijn :+

Dit.. En zijn ouders zijn ook altijd te laat. En dat terwijl ik altijd standaard 10 minuten te vroeg ben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 11:47

Ik denk dat er toch wel een licht verschil is tussen dingen vies vinden en daarbij steeds ieuwl roepen en smetvrees.
Als je smetvrees hebt gaat dat gevoel door je hele lijf en bezorgt je angst. Ik snap dat het dan niet leuk is om te horen 'ik word daar ongeduldig van dus wij kunnen nooit vrienden zijn'.

Leven met dwang is precies daarom zo moeilijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 11:47

Oef ja telaatkomers. Mijn moeder is bijna altijd te laat thuis. Vraagt ze of ik om 18.15 het eten klaar wil hebben komt ze 20 voor 7 thuis

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 11:51

Lente schreef:
Ik denk dat er toch wel een licht verschil is tussen dingen vies vinden en daarbij steeds ieuwl roepen en smetvrees.
Als je smetvrees hebt gaat dat gevoel door je hele lijf en bezorgt je angst. Ik snap dat het dan niet leuk is om te horen 'ik word daar ongeduldig van dus wij kunnen nooit vrienden zijn'.

Dankjewel :)

PollyPancake

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 12:00

_sharonnn schreef:
Confession ik heb lichte smetvrees en dat is geen aanstellerij :) ik werk in een restaurant en doe de afwas ook wel eens. Ik vind het echt verschrikkelijk om het bestek van mensen te moeten vasthouden. Het idee dat ze t in hun mond hebben gehad brrrr :n ik eet geen ijsje of koekje waar een ander aan gegeten heeft, drink niet uit bekers/flesjes van anderen en iemand die mij een hand geeft en dat die hand dan plakt iellll.. Ik kan er gewoon niks aan doen, maar schaam me er wel voor.

Ik zou dit geschreven kunnen hebben! Ik werk ook in een restaurant en denk er precies hetzelfde over. Ik zou bijvoorbeeld ook nooit een ijsje delen met mijn 2 jarige neefje. Mijn schoonfamilie lacht me uit om die reden, maar ik word soms al onpasselijk als ik zie dat mijn schoonzus een half opgekauwd Koekje van mijn neefje in haar mond stopt (ook al is het dus haar eigen zoontje). De ene keer kan ik me hier wel beter overheen zetten dan de andere keer, maar ik probeer het toch altijd zo veel mogelijk te verbergen

Bij mij heeft het wel vooral te maken met eten e.d. Die plakkende hand heb ik bijvoorbeeld weer minder moeite mee.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 12:09

Mijn vader is ook altijd te laat trouwens. Als hij me van school kwam halen en ik was kwart over drie uit kwam ie altijd half 4/ kwart voor 4 aan :=

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 12:09

Flying_Angel schreef:
Ik heb echt irritaties bij mensen die in de stad slenteren. Als ik ze wil inhalen plots opzij gaan. Ik heb dan echt zin om ze keihard omver te duwen :')

Dit := Zooo vervelend. Of als je voorgangers al aan het voorbijsteken bent en ze opeens ook sneller gaan wandelen.

In een discussie gaan wanneer ik weet dat ik gelijk heb is ook zoiets. Man, daar kan ik echt pissig om worden als ik 100% zeker weet dat ik gelijk heb en de tegenpartij blijft strijden :') Daarom ga ik ook gewoon niet meer in discussie als ik ga winnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 12:11

Ik zwenk nog weleens uit :+

Hier is in de winkelstraat een fietsverbod , reken maar niet dat ze zich daar aan houden :+

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 12:21

Plakkende handen gaan mijn haren ook van overeind staan. Handje geven en dan krijg je zo n zweethandje. Ieeelll. Of slappe handjes geven. Sommige mensen lijken 0,0 kracht te hebben :')

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 12:28

Lente schreef:

Dan heb je wellicht van wat meer last dan alleen smetvrees. Ik denk dat het hele idee van vriendschap gebaseerd is op elkaars eigenschappen wel of niet kunnen waarderen. En ik kan gewoon niet tegen mensen met smetvrees, tja. Andere mensen kunnen niet tegen onzekere mensen of mensen die zeggen wat ze denken. Ik vind smetvrees zo beperkend dat ik gewoon niet met die mensen om wil gaan. Je kan niet zus doen, niet zo doen, niet daar heen, etc. En het moet wel heel erg zijn wil ik het vies vinden dus ik word kriegel van de beperkingen. Je hoeft toch niet met iedereen om te kunnen gaan :=

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 12:31

Het gaat om de toon van de muziek ;)

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 12:41

Confession: Ik heb heel lang niks met make-up gehad en me dus hier ook nooit aan gewaagd. Nu ben ik 22, en vind ik voor gelegenheden (natuurlijke) make-up eigenlijk wel heel leuk. Punt is alleen dat totaal niet weet welke producten goed zijn / mooi staan en eigenlijk schaam ik me een beetje om dit te gaan vragen aan een professional :') :o

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 12:57

Ik ben zo'n laatkomer maar erger mezelf er ook dood aan. Als het even kan probeer ik wel op tijd te zijn maar blijkbaar is dat toch moeilijk. I am trying Y;(

Ik vind het stiekem moeilijk om aanmaaklimonade op de juiste smaak te krijgen :o

__YSB__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 13:09

Ik vind het poedersuiker dat wild vreemde kinderen mij dom aan staan te gapen.
Wat de fok, kleine alien loop aub door.

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 13:11

Flux schreef:
Confession: Ik heb heel lang niks met make-up gehad en me dus hier ook nooit aan gewaagd. Nu ben ik 22, en vind ik voor gelegenheden (natuurlijke) make-up eigenlijk wel heel leuk. Punt is alleen dat totaal niet weet welke producten goed zijn / mooi staan en eigenlijk schaam ik me een beetje om dit te gaan vragen aan een professional :') :o

Precies dit! ik draag nooit make-up en op zn hoogst alleen mascara, en in verveling soms nagellak.. Dat snap ik nog. voor de rest? :? idk :')

en ik werk in een drogist ja :')

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 13:32

Oh my ladybird :') Word je wel eens om advies gevraagd? :')

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 14:07

Ik heb er nog één! Namelijk dat ik er een grúwelijke hekel aan heb als mijn eten elkaar raakt. Ik eet van een bord met vakjes :)) stamppot houd ik ook absoluut niet van.
In een restaurant zet ik m'n principe meestal even opzij maar als ik bij iemand thuis eet vraag ik toch vaak of ze er met opscheppen rekening mee houden dat mijn eten elkaar niet raakt, of dat ik zelf op mag scheppen :o

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 14:20

haha ik ook, al eet ik nog net niet uit een bord met vakjes en ik kan wel "gemengde" dingen eten zoals een pastasla of stamppot. Maar van zodra je uit 3 verschillende pannen hebt te nemen... Ik werd als kind net niet hysterisch als m'n grootmoeder de saus vd groenten of het vlees over mijn aardappel deed...
Uit eten is het eerste wat ik doe "ruimte" maken tussen de groentengarnituur en het werkelijke gerecht. Frietjes of kroketjes laat ik liever apart :o

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 14:30

Wij aten vroeger de soep,hoofdmaaltijd en toetje van 1 bord.Niet tegelijk natuurlijk.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 14:31

Britta31 schreef:
Wij aten vroeger de soep,hoofdmaaltijd en toetje van 1 bord.Niet tegelijk natuurlijk.

Juk, dat gaat me te ver :=

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 14:32

Ik had het ook liever niet hoor.