Sammie schreef:Die is niet compleet
Poëzie, zo moeilijk niet, op alles rijmt wel iets. Behalve dan op waterfiets, op waterfiets rijmt niets.
Dat is 'm
Hah wat een leuk rijmpje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
YellowGray schreef:Mijn moeder koopt voor kleine neefjes/nichtjes altijd nog standaard een boek. Eentje met plaatjes om voor te lezen als ze nog heel klein zijn, en een leuk leesboek als ze wat ouder zijn. Het kan haar niet schelen, ze weigert gewoon mee te doen aan die iPad-trend
Warboel schreef:amkeVH schreef:Ik ging inderdaad al vragen waarom die rand nu om bokt zit en waarom het logo kleurloos is, maar zou dat dan met ibonn te maken hebben?
Ja dat klopt. Ibonn wordt vandaag gecremeerd, dus vandaar het grijze logo en de rouwrand om het forum.
YellowGray schreef:Mijn moeder koopt voor kleine neefjes/nichtjes altijd nog standaard een boek. Eentje met plaatjes om voor te lezen als ze nog heel klein zijn, en een leuk leesboek als ze wat ouder zijn. Het kan haar niet schelen, ze weigert gewoon mee te doen aan die iPad-trend
silvericathy schreef:Ik vraag me af wat je vandaag de dag voor een kind koopt dat vijf jaar oud wordt.... Kind is al helemaal aan de ipad gewend en een speelgoed auto zoals ik die vroeger kreeg zullen ze nu niet eens meer naar omkijken. Moet voor zaterdag een kado kopen voor een jongetje maar heb dus geen idee wat. Kind komt al om in het speelgoed en kijkt daar al amper na.
silvericathy schreef:Ik vraag me af wat je vandaag de dag voor een kind koopt dat vijf jaar oud wordt.... Kind is al helemaal aan de ipad gewend en een speelgoed auto zoals ik die vroeger kreeg zullen ze nu niet eens meer naar omkijken. Moet voor zaterdag een kado kopen voor een jongetje maar heb dus geen idee wat. Kind komt al om in het speelgoed en kijkt daar al amper na.
Liselot schreef:YellowGray schreef:Mijn moeder koopt voor kleine neefjes/nichtjes altijd nog standaard een boek. Eentje met plaatjes om voor te lezen als ze nog heel klein zijn, en een leuk leesboek als ze wat ouder zijn. Het kan haar niet schelen, ze weigert gewoon mee te doen aan die iPad-trend
Groot gelijk heeft ze ook!! Ik vind dat kinderen tegenwoordig veel te weinig buitenspelen, te veel speelgoed hebben en nauwelijks meer creatief zijn en/of zichzelf makkelijk kunnen vermaken.