Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wij kunnen gewoon nog heel goed met elkaar, maar dan echt als vrienden. Meer voel ik echt niet (meer) voor hem
Andersom weet ik niet, hoor van gemeenschappelijke vrienden dat zij daar nog wel eens hun twijfels bij hebben.. Maar als hij daarmee kan dealen is dat prima zo 
...
.
geen contact is altijd makkelijker om het te verwerken en los te laten. Maar de stap tot geen contact is zuur..
)Ik vind dat wel het minste wat je moet doen. Zijn ouders vonden het erg fijn om mij nog even gesproken te hebben.

Ben nu wel op zo'n punt dat ik niet weet of ik hem nog terug zou willen (mocht hij ooit van gedachte veranderen). Ik wil iemand die ook zijn best voor mij doet en dat is wel iets wat ik enorm heb gemist in onze relatie... Het voelt goed om te denken dat ik beter af ben zonder hem, maar ondanks dat ben ik natuurlijk ook verdrietig en de herinneringen blijven pijnlijk. Uiteindelijk had ik het liever anders gezien en was ik nu nietsvermoedend gelukkig geweest.
Nou dat sloeg ook in als een bom. Zorgde er wel voor dat ik snel over hem heen was, toont hoeveel het hem dus niet deed.